Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych związanych z realizacją projektu o nazwie : Tworzenie warunków aktywizacji gospodarczej poprzez przebudowę drogi przy ul. Wiejskiej - obejmującego przebudowę drogi gminnej na odcinku Zabłocie - ul. Wiejska na długości 1157 mb

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych związanych z realizacją projektu o nazwie : Tworzenie warunków aktywizacji gospodarczej poprzez przebudowę drogi przy ul. Wiejskiej - obejmującego przebudowę drogi gminnej na odcinku Zabłocie - ul. Wiejska na długości 1157 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje przebudowę drogi : 1) na odcinku : od km 0+011 do km 0+088 oraz od km 0+145 do km 0+357 - profilowanie mieszanką bitumiczną śr. 3cm - 128 t - ułożenie 6 cm warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - 1809 m2 - ułożenie 4 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 1 774 m2 - budowę prawostronnego chodnika szer. 2,00m z kostki betonowej gr.6 cm - 509,80 - uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 217 m2 2) na odcinku : od km. 0+357 - 1+225 - profilowanie tłuczniem śr. 5 cm - 232,15 m3 - ułożenie 8 cm warstwy podbudowy z betonu asfaltowego - 3120 m2 - ułożenie 5 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 4 643 m2 - uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym - 1302 m2 3) poszerzenie jezdni o powierzchni 1708m2 o konstrukcji : - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - w-wa podbudowy z betonu asfaltowego gr. 8 cm - podbudowa z tłucznia gr. 20 cm - mieszanka żwirowo-piaskowa gr. 30 cm 4) przedłużenie i przebudowa przepustów fi 100 i fi 80 - długości - 17 mb 5) przebudowa ogrodzenia - 127 mb 6) elementy bezpieczeństwa ruchu - bariery jednostronne - 120 mb Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa , przedmiar robót - zamieszczone w wersji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 20000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ekonomiczno-finansowe : a) wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł Warunki techniczne : a) wykonawca dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2005 - 2009 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 1 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) Lista kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży drogowej 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . Status prawny - wymagane dokumenty 1) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - wg załączonego formularza 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załącznik nr 2 , 4) Harmonogram robót - załącznik nr 3 5) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załączony projekt umowy. 6) Dowód wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach