Gmina Trzebiatów ogłasza przetarg
- Adres: 72-320 Trzebiatów, ul. Rynek 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 387-29-84 , fax. 091 387-26-19
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebiatów
ul. Rynek 1 1
72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 387-29-84, fax. 091 387-26-19 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trzebiatow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni ul. Wolności w Trzebiatowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni ul. Wolności w Trzebiatowie, od skrzyżowania z ulicą Kilińskiego do km 0+400 . 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zmianami ); 2/ posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie: a/ wykażą i udokumentują /referencjami, opiniami lub listami polecającymi/, iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania /tj. w okresie 12.2004 - 12.2009/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 500.000,00 zł netto każdy, b/ dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, jeden kierownik robót z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wod. - kan., wentylacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej, jeden kierownik robót z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, c/kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; d/ dysponują lub będą dysponować sprzętem technicznym i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie: b/ dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 500.000 zł; c/ posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejsze niż 1.000.000 zł, 4/ nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy P.z.p.; 5/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a/ każdy z osobna posiada uprawnienia do prowadzenia działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., b/ wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, ubezpieczyli się w zakresie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, osiągnęli wymagane przychody.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p. /jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika/. 2/ Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. /jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów/. 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Wykaz osób /kadry kierowania budową/ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5/ Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6/ Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. 7/ Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 8/ Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9/ Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 10/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia /stosownie do części zamówienia, o jakie ubiega się wykonawca/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za cały okres prowadzenia działalności gospodarczej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 11/ Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 12/ Oświadczenie, że wykonawca w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy dokona ubezpieczenia budowy z tytułu odpowiedzialności od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej kontraktowej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty za wykonanie robót budowlanych. 13/ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14/ Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebiatow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni jezdni ulicy 3 - go Maja w Dobrej - droga powiatowa nr 4388Z
Dodano: 2016-07-22 - Remont nawierzchni ulicy Polskiej w Goleniowie
Dodano: 2015-07-17 - Przebudowa ulicy Okrzei i Wodnej w Lipianach Odcinek 2 ulica Okrzei od km 0+934,70 do km 1+249,70
Dodano: 2015-04-28 - Remont nawierzchni ulicy Wrzosowej w Goleniowie
Dodano: 2014-08-06 - Wymiana nawierzchni dróg i chodników z płytek chodnikowych i elementów drogowych betonowych trylinka na nawierzchnie z kostki betonowej polbruk łącznie z wymianą krawężników obrzeży chodnikowych, wymiana odcinka instalacji wodociągowej (po istniejących trasach), wymiana trzech sztuk przykanalików kanalizacji deszczowej (po istniejących trasach) z wymianą wpustów oraz wymiana lamp oświetleniowych łącznie z liniami zasilającymi (po istniejących trasach) w Koszalinie przy ul. Rejtana 11 - 15, (Działka 31/2, obręb 19).
Dodano: 2014-05-19 - Budowa włączenia drogi gminnej ulicy Wiśniowej z drogą wojewódzką ul. Leśna w Darłowie
Dodano: 2014-03-12 - Przebudowa ulicy Akacjowej w Szczecinku - etap I
Dodano: 2013-10-01 - Budowa drogi- ulica Witolda Lutosławskiego w Darłowie
Dodano: 2013-09-12 - Budowa ulicy Nagietkowej, Makowej i Fiołkowej w Darłowie
Dodano: 2013-07-31 - Remont chodnika na ulicy Budziszyńskiej od posesji nr 41 do ulicy Inowrocławskiej w Szczecinie
Dodano: 2013-07-25