Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pod nazwą: Tworzenie nowoczesnej bazy turystyczno - rekreacyjnej w Ustrzykach Dolnych - Budowa basenu odkrytego przy Międzyszkolnej Krytej Pływalni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie n/w elementów: 1. Basen sportowy - roboty budowlane - m2 337,3 2. Basen rekreacyjny - roboty budowlane - m2 167,3 3. Zjeżdżalnia - roboty budowlane - m3 30,0 4. Zjeżdżalnia rodzinna i anakonda - kpl 1,0 5. Basen rekreacyjny - technologia - kpl 1,0 6. Basen sportowy - technologia - kpl 1,0 7. Zjeżdżalnia rodzinna - technologia - kpl 1,0 8. Zjeżdżalnia anakonda -technologia - kpl 1,0 9. Kanał technologiczny - m3 150,0 10. Rozruch i szkolenia - kpl 1 11. Plaża przy basenach - m2 1 629,0 12. Chodniki i dojścia - m2 690,0 13. Oświetlenie terenu - m 250,0 14. Ogrodzenie - m 400,0 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - przedstawią wymagane dokumenty dotyczące :
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: publicznych b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : a) Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych w wysokości minimum 50% (netto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Zamawiający uznaje również jako odpowiadające swoim rodzajem wykonanie obiektów jak: kryte pływalnie, oczyszczalnie ścieków b) Wykaz kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży budowlanej oraz kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej. c) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . 4) Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, wg wzoru 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, z zestawieniem robocizny, sprzętu, materiałów i ich ceny, danymi wyjściowymi do kosztorysowania tj. stawką robocizny, kosztami pośrednimi, zakupu i zysku, 3) projekt harmonogramu robot zgodny z terminem realizacji zamówienia. 4) podpisany przez Wykonawcę projekt umowy. 5) dowód wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci rozdzielczej kanalizacyjnej sanitarnej w Gminie Rakszawa.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Cmolas w roku 2016
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych: Nr 114895R Korczyna - Rynek 1 i Nr 114855R Korczyna - Posterunek MO - Urząd Gminy
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 102535R ul. Reymonta w km 1+006 - 2+320 w Nisku.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 1380, 1381, 1427 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze w kierunku ujęcia wody w km 0+000 - 0+995
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wadowicach Dolnych o część z salą widowiskowo - sportową.
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą Budowa wodociągu dla części wsi Wielopole Skrzyńskie i Nawsie Etap III
Dodano: 2016-07-15 - BUDOWA CHODNIKA DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI GMINNEJ NR 6007605R CZARNA SĘDZISZOWSKA - NADLEŚNICTWO OD KM 0+247,0 DO KM 0+495,0 W MIEJSCOWOŚCI CZARNA SĘDZISZOWSKA
Dodano: 2016-07-13 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Leżajsk - II
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej dz. Nr ewid.6089, 5926/1, 5614/2 w miejscowości Wesoła.
Dodano: 2016-07-12