Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie strefy wejścia w Komisariacie Policji w Chojnowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót: 1. Roboty budowlane Malowanie ścian wraz z przygotowaniem powierzchni Licowanie ścian płytkami Roboty posadzkowe Montaż stolarki drzwiowej Montaż ścianek z płyt gk 2. Instalacje sanitarne Montaż rurociągów kanalizacyjnych Montaż rurociągów wodnych Montaż białego osprzętu 3.Instalacje elektryczne Montaż nowych przewodów i osprzętu Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót( załącznik nr 1 do SIWZ ), technologią robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 2 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości : 1 700,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- - posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika robót w zakresie kierowania robotami budowlanymi - wymagane uprawnienia bez ograniczeń w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej , instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty ogólnobudowlane w zakresie których wykonywane były roboty w zakresie instalacji sanitarnych oraz elektrycznych), której wartość nie była mniejsza niż 80 000 zł. brutto , z załączeniem dokumentu potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik nr 6 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 2. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 1 ) posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika robót w zakresie kierowania robotami budowlanymi - wymagane uprawnienia bez ograniczeń : w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu, 3. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z uwzględnianiem warunku określonego w Rozdziale pkt 2b SIWZ ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 7 ), 4. minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że roboty przedstawione w wykazie o którym mowa w pkt 3 zostały wykonane z należytą starannością . Oznaczenie dokumentów winno jednoznacznie wskazywać, którego dotyczą zadania. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków realizacji zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 6 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 7 5. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy ich udział w realizacji zamówienia jest przewidywany - załącznik nr 8 6. Formularz ofertowy - załącznik nr 9 do SIWZ 8. Dokument wniesienia wadium 9. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, dokumenty przetargowe oraz oświadczenia winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub w przypadku gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwa wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 2 PRZY UL. PRETFICZA 24 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Brzegu przy ul. Piastowskiej 4
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa kaplicy cmentarnej z elementami infrastruktury technicznej oraz utwardzeniem terenu przy ul. Chwałowickiej w Jelczu-Laskowicach
Dodano: 2016-07-25 - Budowa Chodnika przy drodze powiatowej w Kurowicach
Dodano: 2016-07-08 - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 2 PRZY UL. PRETFICZA 24 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-05 - Realizacja zadań termomodernizacyjnych w placówkach oświatowych w Gminie -Termomodernizacja dachu na budynku Sali gimnastycznej w Z.S. w Niechlowie.
Dodano: 2016-07-04 - Realizacja zadań termomodernizacyjnych w placówkach oświatowych w Gminie Niechlów. 1. Wymiana stolarki okiennej na okna pcv w budynku szkolnym w Z.S. w Niechlowie . 2. Wymiana elementów ściennych z wypełnieniem pustaków szklanych oraz stolarki okiennej na okna pcv w sali gimnastycznej w Gimnazjum w Naratowie.
Dodano: 2016-07-04 - REMONT POMIESZCZEŃ KAPLICY NA I PIĘTRZE BUD. NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 45 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BRZEGU PRZY ULICY SIKORSKIEGO 6
Dodano: 2016-06-28 - REMONT DACHU BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 114 W JASTRZĘBIU
Dodano: 2016-06-27