Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
- Data zamieszczenia: 2017-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
REGON: 63197600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej – wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 13 w Ostrowie Wielkopolskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej – wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 13 w Ostrowie Wielkopolskim”. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, działka nr: 80/1 obręb 0207. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8, 2. Projekt budowlany – załącznik nr 9, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (boisko) – załącznik nr 10, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (oświetlenie) – załącznik nr 11, 5. Przedmiar robót (br. budowlana) – załącznik nr 12, 6. Przedmiar robót (br. elektryczna) – załącznik nr 13, 7. zgłoszenie robót – załącznik nr 14, 8. tablica - baner – załącznik nr 15. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące roboty związane z: 1) wykonaniem podbudowy boiska wraz z obrzeżami, 2) wykonaniem nawierzchni poliuretanowej, 3) wykonaniem chodników i utwardzeń,, 4) wykonaniem instalacji oświetleniowej, 5) montażem ogrodzeń i piłkochwytów. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót związanych z: 1) wykonaniem chodników i utwardzeń, 2) montażem ogrodzeń i piłkochwytów. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, projektu oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12 - „Młode pokolenie w służbie dziedzictwa kultury - renowacja XVIII-wiecznego budynku szkoły – dawnego Pawilonu Pałacu Biskupów Poznańskich”
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kanalizacji w miejscowości Ryżyn
Dodano: 2024-07-12