Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja 33
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 732 31 00 , fax. 44 732 31 03
- Data zamieszczenia: 2013-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
Al. 3 Maja 33 33
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 44 732 31 00, fax. 44 732 31 03
REGON: 59064841600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji frontowej oraz naprawa gzymsów od strony dziedzińca w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Dąbrowskiego 7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji frontowej oraz naprawa gzymsów od strony dziedzińca w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Dąbrowskiego 7. 2.Przedmiot zamówienia oraz jego wielkość został szczegółowo opisany w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji: 1.1.Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2.Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ 1.3.Przedmiarze robót - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. W Projekcie budowlanym i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opisano roboty dotyczące kompleksowego remontu dachu i elewacji, a zawarta umowa będzie dotyczyła wyłącznie robót określonych w przedmiarze. 3.Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a)realizacji robót w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, b)zabezpieczenia terenu budowy przed wstępem osób postronnych oraz zapewnienie realizacji umowy z zachowaniem przepisów BHP obowiązujących przy pracy na wysokości, c)uzyskania zezwoleń wymaganych do zajęcia pasa drogowego, d)wykonywania robót w sposób niezagrażający osobom postronnym, e)ustanowienia kierownika budowy, f)naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót - przywrócenie do stanu pierwotnego, g)udział w czynnościach odbiorowych wykonanych prac, h)zapewnienia na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, i)roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009r. Nr 178, poz. 1380); j)roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją oraz zachowaniem należytej starannością w ich wykonaniu; k)zastosowane prze Wykonawcę wyroby, materiały i urządzenia, muszą być zgodne z dokumentacją projektową oraz posiadać oznakowanie lub aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. l)Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać będą warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). m)udzielenia na wykonane roboty, zainstalowane urządzenia oraz wbudowane materiały 36 miesięcy gwarancji, począwszy od daty odbioru końcowego robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zabezpieczy swoją ofertę wadium w wysokości 1.000 PLN (słownie: tysiąc złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1.pieniądzu; 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3.gwarancjach bankowych; 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Piotrkowie Trybunalskim Nr rachunku: 66 2030 0045 1110 0000 0026 3630 z dopiskiem: Wadium do przetargu na wykonanie remontu elewacji frontowej w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb. ul. Dąbrowskiego 7. 5.Wadium wniesione w pieniądzu musi zostać uznane na wskazanym rachunku bankowym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb., Al. 3 Maja 33 (kasa), w godzinach od 730 do 1630. 7.Zwrot wadium nastąpi na warunkach i w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2016-06-23 - Roboty konserwacyjne w budynkach w Tomaszowie Mazowieckim i w Nowym Glinniku numer sprawy 39/ZP/16
Dodano: 2016-04-15 - Remont okresowy w budynku II Oddziału ZUS w Łodzi
Dodano: 2015-10-22 - Wykonanie malowania wewnętrznego w budynkach Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Tryb. przy ulicy Armii Krajowej 9 oraz Inspektoratu ZUS w Skierniewicach przy Alei Niepodległości 5
Dodano: 2015-08-19 - Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.
Dodano: 2015-08-10 - Roboty budowlane w obiekcie Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi przy ul. Zachodniej 93
Dodano: 2015-06-29 - Wykonanie remontu korytarza w obrębie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Dodano: 2015-05-20 - Oznakowanie poziome dróg powiatowych
Dodano: 2015-05-08 - Remont elewacji zachodniej na nieruchomości przy ul. Kopernika 33 w Łodzi w ramach programu Miasto Kamienic
Dodano: 2014-09-25