Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych o nawierzchni z betonu asfaltowego w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. na terenie Gminy Świerklaniec

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844853 , fax. 032 2844852
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    ul. Młyńska 3 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844853, fax. 032 2844852
    REGON: 00054000900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych o nawierzchni z betonu asfaltowego w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r. na terenie Gminy Świerklaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres robót obejmuje Zadanie nr 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą asfaltobetonową warstwą grubości 5 cm wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, zalaniem złącza masą zalewową oraz odwiezieniem i utylizacją gruzu o powierzchni do 20m2. Zadanie nr 2 Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego o grubości 4 cm. Zadanie nr 3 Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego o grubości łącznej 7 cm Uwaga. W zadaniu nr 3 Zamawiający przewiduje wykonanie 2 warstw z betonu asfaltowego. Grubość warstw określi Zamawiający przed zleceniem wykonania robót. Zadanie nr 4. Remont podbudowy grubości 23 cm z odwozem urobku na odległość do 3 km oraz wykonanie warstwy dolnej podbudowy o gr. 15 cm z tłucznia łamanego 31,5-63 mm i warstwy górnej podbudowy gr. 8 cm z tłucznia łamanego 0-31,5 mm. Zadanie nr 5 Roboty drogowe wynikłe z wykonywania remontów w zakresie zadania 1,2,3 i 4 np. podniesienie do niwelety drogi kratek ściekowych, włazów ulicznych, studni rewizyjnych, skrzynek do zasuw, a także wymianę krawężników i obrzeży, frezowanie nawierzchni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: piećtysięcyzłotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26 marca 2014 r. do godz. 9:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Urząd Gminy w Świerklańcu Ul. Młyńska 3 42-622 Świerklaniec Konto: Bank Spółdzielczy w Świerklańcu 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 1 Referatu Zamówień Publicznych i Funduszy a kserokopię (-e) potwierdzoną ( e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (Inżyniera Kontraktu) dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swierklaniec.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach