Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: ul. Asnyka 26 w Ostrowie Wielkopolskim. II. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty pomiarowe. 2. Rozbiórkę istniejących nawierzchni z trylinki, betonu asfaltowego wraz z podbudową, krawężników - z transportem gruzu na odległość do 5 km i utylizacją. 3. Roboty ziemne z zagęszczeniem koryta gruntowego. 4. Wykonanie nawierzchni placu przed wejściem do szkoły oraz parkingu z szarej kostki betonowej gr. 8 cm (linie wydzielające stanowiska w kolorze czerwonym) na podsypce cementowo-piaskowej, warstwie podbudowy gr. 15 cm z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5mm, warstwie wzmacniającej podłoże gr. 25cm z gruntu stabilizowanego cementem C3/4. 5. Wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej gr. 8cm posadowionego na ławie betonowej C12/15. 6. Wykonanie odwodnienia nawierzchni placu poprzez studzienki ściekowe o śr. fi500mm z osadnikiem bez syfonu i włazem, z włączeniem do istniejącej studni kanalizacji deszczowej rurą PCV fi200 mm. 7. Wykonanie chodnika z czerwonej kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz warstwie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr. 10 cm. 8. Montaż krawężników betonowych o wym.15x30 oraz oporników o wym. 12x25 posadowionych na ławie betonowej. 9. Montaż obrzeży o wym. 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej. 10. Wykonanie instalacji oświetlenia parkingu wraz z montażem ledowych, parkowych latarń oświetleniowych. 11. Wykonanie instalacji zasilającej wraz z montażem szlabanu i aluminiowych kolumn z dzwonkiem. 12. Roboty wykończeniowe: plantowanie, humusowanie skarp z obsianiem, regulacje wysokościowe. 13. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. III. Informacje dodatkowe: 1. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 jest częścią dokumentacji projektowej pn. Modernizacja wejścia głównego do Szkoły Podstawowej nr 9 wraz z parkingiem. Wykonanie modernizacji wejścia głównego do szkoły nie wchodzi w zakres przedmiotowego postępowania. 2. Zakres robót elektrycznych, który podlega wycenie dotyczy wykonania instalacji elektrycznej oświetlenia parkingu wraz z montażem lamp oraz montażu szlabanu np. typu Came G4000. 3. Szlaban należy wycenić zgodnie z poniższą specyfikacją: a) szlaban przeznaczony do intensywnej pracy przy częstych wjazdach i wyjazdach, b) krótki czas otwarcia: 2-6 sekund, c) wyposażenie podstawowe: szlaban, ramię płaskie dł. do 4,0m, nalepki odblaskowe, karta radiowa, 12 pilotów, d) wyposażenie dodatkowe: akumulator do awaryjnego zasilania, wykrywanie przeszkód fotokomórką. 4. Dodatkowo należy wycenić montaż bezprzewodowego dzwonka do powiadamiania o konieczności użycia szlabanu np. przez osoby niepełnosprawne + dwie kolumny aluminiowe z przyciskiem dzwonkowym. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. projekt architektoniczno-budowlany - branża drogowa - załącznik nr 9, 2. projekt architektoniczno-budowlany - branża elektryczna - załącznik nr 10, 3. projekt architektoniczno-budowlany - branża architektura i konstrukcja - załącznik nr 11, 4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża drogowa - załącznik nr 12, 5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - załącznik nr 13, 6. przedmiar robót drogowych - załącznik nr 14, 7. przedmiar robót elektrycznych - załącznik nr 15, 8. dokumenty formalno-prawne - załącznik nr 16. V. Inne wymagania: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a koszty będą kosztami Wykonawcy. 4. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić księgę obmiaru. 5. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie dokumenty wymagane do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie. 7. Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji poniesie Wykonawca, i uwzględni je w cenie oferty. 8. Na dzień odbioru końcowego wymagane jest oświadczenie o złożeniu dokumentacji inwentaryzacyjnej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej. UWAGA. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach