Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa folderów, ulotek oraz materiałów reklamowych, zwanych dalej Materiałami w ramach promocji projektu Infrastruktura e-Usług Resortu Finansów

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 33 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 33 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa folderów, ulotek oraz materiałów reklamowych, zwanych dalej Materiałami w ramach promocji projektu Infrastruktura e-Usług Resortu Finansów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Biurwar na biurko 50 szt. 2.Roll-up 1 szt. 3. Zestaw pióro + długopis w etui 80szt. 4. Długopis 600 szt. 5. Torba na laptopa z wysuwaną rączką 30 szt. 6.Wizytownik na biurko obrotowy 100 szt. 7. Pendrive 16 GB 50 szt. 8. Obwoluta na dokumenty 300 szt. 9. Parasol 120 szt. 10. Portfel męski 75 szt. 11. Portfel damski 40 szt. 12. Kubek ceramiczny 300 szt. 13. Zestaw post-it 300 szt. 14. Koszulka polo męska 120 szt. 15. Koszulka polo damska 100 szt. 16. Tablica - oznakowanie strefy A2 1 szt. 17. Naklejki 3000 szt. 18. Płyty CD 300 szt. 19. Koszulki A4 8000 szt. 20. Koszulka A4 2000 szt. 21. Zakreślacze 120 szt. 22. Walizka 30 szt. 23. Zegar ścienny 85 szt. 24. Brelok z żetonem 100 szt. 25. Torba na prezenty 300 szt. 26. Portfolio A4 na zamek 40 szt. 27. Bezrękawnik damski 40 szt. 28. Bezrękawnik męski 80 szt. 29. Tabliczki informacyjne na drzwi 29 szt. 30. Pendrive w kształcie karty płatniczej16 GB 150 szt. 31. Czapka z daszkiem 80 szt. 32. Ulotki 1000 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach