Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2012-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego - realizacja projektu pn. Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego Zakres przedmiotowy robót opisano w załączniku nr 1 - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 - dokumentacja - stan istniejący w terenie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1.1 część I zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu pierwszym tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Górze, Głogowie, Miliczu, Oleśnicy, Wołowie, Środzie Śląskiej, położonej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz KP w Sycowie. 1.2 część II zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu drugim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Zgorzelcu, Lubaniu, Lwówku Śląskim, Złotoryi, Jaworze oraz położonej na terenie KMP w Jeleniej Górze. 1.3 część III zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu trzecim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Kamiennej Górze, Świdnicy, Dzierżoniowie, Strzelinie, Ząbkowicach Śląskich, Kłodzku położonej na terenie KMP w Wałbrzychu oraz KP w Bielawie i Nowej Rudzie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112505
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: Dla części I zamówienia: 1 100,00 zł Dla części II zamówienia: 900,00 zł Dla części III zamówienia: 1 200,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części postępowania wartość wadium winni opiewać na łączną kwotę - sumę wartości przewidzianą dla poszczególnych części.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną