Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego - realizacja projektu pn. Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego - realizacja projektu pn. Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego Zakres przedmiotowy robót opisano w załączniku nr 1 - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 - dokumentacja - stan istniejący w terenie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1.1 część I zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu pierwszym tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Górze, Głogowie, Miliczu, Oleśnicy, Wołowie, Środzie Śląskiej, położonej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz KP w Sycowie. 1.2 część II zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu drugim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Zgorzelcu, Lubaniu, Lwówku Śląskim, Złotoryi, Jaworze oraz położonej na terenie KMP w Jeleniej Górze. 1.3 część III zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu trzecim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Kamiennej Górze, Świdnicy, Dzierżoniowie, Strzelinie, Ząbkowicach Śląskich, Kłodzku położonej na terenie KMP w Wałbrzychu oraz KP w Bielawie i Nowej Rudzie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112505
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: Dla części I zamówienia: 1 100,00 zł Dla części II zamówienia: 900,00 zł Dla części III zamówienia: 1 200,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części postępowania wartość wadium winni opiewać na łączną kwotę - sumę wartości przewidzianą dla poszczególnych części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną