Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów szkoleniowych i informacyjno-promocyjnych na potrzeby projektu pt. Bezpieczne dzieciństwo na wsi, realizowanego w ramach wsparcia udzielonego przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, a także ze środków budżetu Rzeczpospolitej Polskiej w ramach Funduszu dla Organizacji Pozarządowych.

Małopolska Izba Rolnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 31-964 Kraków, os. Krakowiaków 45a/15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6431687, 0502 137054 , fax. 012 6431762
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolska Izba Rolnicza
    os. Krakowiaków 45a/15 45a/15
    31-964 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6431687, 0502 137054, fax. 012 6431762
    REGON: 35131052700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Izba rolnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów szkoleniowych i informacyjno-promocyjnych na potrzeby projektu pt. Bezpieczne dzieciństwo na wsi, realizowanego w ramach wsparcia udzielonego przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, a także ze środków budżetu Rzeczpospolitej Polskiej w ramach Funduszu dla Organizacji Pozarządowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielono na zadania: 1) druk 100 000 egzemplarzy broszur pt. Przygoda na wsi w formacie A5, Kod CPV 798 23 000-9; 2) druk 100 000 egzemplarzy broszury pt. Bezpiecznie na wsi w formacie A5, Kod CPV 798 23 000-9; 3) druk 2 500 egzemplarzy plakatu w formacie A2, Kod CPV 798 23 000-9; 4) druk 500 egzemplarzy opracowania książkowego pt. Bezpieczne dzieciństwo na wsi w formacie A5, Kod CPV 798 23 000-9; 5) druk 500 egzemplarzy plakatu w formacie A2, Kod CPV 798 23 000-9. zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w zał. nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu udział mogą wziąć Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (DzU z 2007 r. Nr 223 poz.1655, z późn. zmianami, spełniający wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, że posiada doświadczenie, wyposażenie techniczne zakładu oraz możliwości finansowe pozwalające na wykonanie usługi oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DzU Nr 226 poz.1817) na zasadzie spełnia bądź nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy dla każdego z zadań odrębnie i wszystkich łącznie, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP i o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust.1 PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach