Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wybór Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu Poprawa bazy kulturalnej i rekreacyjnej we wsi Baniewice i Swobnica w celu kultywowania tradycji, który realizowany będzie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla województwa zachodniopomorskiego.

Gmina Banie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-110 Banie, ul. Skośna 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4166381 , fax. 091 4166353
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Banie
    ul. Skośna 6 6
    74-110 Banie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4166381, fax. 091 4166353
    REGON: 00053339200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.banie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu Poprawa bazy kulturalnej i rekreacyjnej we wsi Baniewice i Swobnica w celu kultywowania tradycji, który realizowany będzie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla województwa zachodniopomorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: profesjonalny i kompletny nadzór inwestorski nad Kontraktem na Roboty, zgodnie z ustawą PB i przepisami z nim związanymi oraz za prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych Robót z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami polskiego prawa oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, w tym dokonywania kontroli w czasie dostarczania Materiałów i Urządzeń, które będą niezbędne do realizacji Robót. O ile nie zostało określone inaczej, terminy podane poniżej liczone są od daty rozpoczęcia Usługi przez Inżyniera. Podstawowe obowiązki Inżyniera przedstawione zostały poniżej. Dla potrzeb niniejszego zamówienia, od Wykonawcy będzie się wymagało, aby pełnił rolę Inżyniera dla potrzeb Kontraktu na roboty budowlane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC - Czerwona Książka i Warunkami Szczególnymi, które zmieniają i/lub uzupełniają postanowienia Warunków Ogólnych oraz z przepisami polskiego Prawa budowlanego i zasadami wdrażania PROW. Inżynier ma także obowiązek zarządzania zadaniami, które będzie obejmowało przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu; w tym wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynnościami inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy PB, sporządzanie raportów, rozliczenia finansowe kontraktu. Zarządzanie to będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Instytucji Zarządzającej oraz zgodnie z zasadami wdrażania PROW. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego, zakres zadań Inżyniera będzie zawierał prowadzenie n/w działań: 1. Udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z niezbędnymi załącznikami). 2. Przygotowanie projektów odpowiedzi Zamawiającego na potrzeby zgłoszonych protestów i postępowań odwoławczych 3. Udział w pracach Komisji Przetargowej 4. Przejęcie od Zamawiającego dokumentacji i przekazanie jej wykonawcy robót budowlanych. 5. Powiadomienie stosownych organów o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych. 6. Sporządzanie planów strategicznych i planów prac według procedur Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 7. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane 8. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 9. Koordynacja robót prowadzonych we wszystkich branżach. 10. Przejecie od wykonawcy robót budowlanych uzgodnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawiającego cykl realizacji inwestycji. 11. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłowa realizację harmonogramu. 12. Ogólny nadzór nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem 13. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14. Kontrolowanie przestrzegania zgodności z dokumentacją realizowanych robót. 15. Organizowanie i stałe uczestnictwo w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego. 16. Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym i uzyskaniu pisemnej zgody od Zamawiającego na wykonanie przedmiotowych prac. 17. Sprawdzenie faktur wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych, potwierdzenie robót objętych fakturami. 18. Opracowanie raportów, sprawozdań okresowych i wniosków o płatność dla Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 19. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających. 20. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji , urządzeń technicznych. 21. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji wskazanym przez zamawiającego użytkownikom, w tym w szczególności: - stwierdzenie gotowości do odbioru - dokonanie odbiorów częściowych - dokonanie odbioru końcowego robót budowlanych 22. Powiadomienie stosownych organowi o zakończeniu budowy. 23. Przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokołem odbioru i przekazania inwestycji do użytkowania. 24. Dokonanie pierwszego przeglądu w okresie gwarancji po upływie pierwszego roku oraz sporządzenie protokółu, w którym wyszczególnione zostaną ewentualne wady i usterki oraz określony zostanie termin ich usunięcia. 25. Przygotowanie i sporządzenie dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących zgłoszenia wykonanych robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 26. Sporządzenie rozliczenia finansowego zadania i przekazanie go zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2.1 Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, spełniającymi następujące wymagania: a) Kierownik zespołu - Inżynier Kontraktu robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wymagany jest aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby), b) Inspektor Nadzoru robót elektrycznych posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( wymagany jest aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby) c) Inspektor Nadzoru robót kanalizacyjnych i wodociągowych posiadający wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( wymagany jest aktualny wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z podaniem zakresu czynności, jaki będą wykonywać wraz z załączeniem uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.banie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach