Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dla nauczycieli pracujących w szkołach/ placówek systemu oświaty w województwie małopolskim w branży administracyjno-usługowej, w obszarze elektryczno-elektronicznym, w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym, w obszarze turystyczno-gastronomicznym.

Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 442 35 68 , fax. 18 442 35 69
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości
    Wyspiańskiego 13
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 442 35 68, fax. 18 442 35 69
    REGON: 49284040500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dla nauczycieli pracujących w szkołach/ placówek systemu oświaty w województwie małopolskim w branży administracyjno-usługowej, w obszarze elektryczno-elektronicznym, w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym, w obszarze turystyczno-gastronomicznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na jedenaście części zamówienia: Część nr 1 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Reklama i public relations dla nauczycieli” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 2 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy/dwu semestralnych dla 3 nauczycieli na kierunku „Przedsiębiorczość dla nauczycieli” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2021. Część nr 3 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Analiza danych – Data Science” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2021. Część nr 4 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczyciela na kierunku „Systemy baz danych” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów 1 osoba w roku 2020 i 1 osoba w roku 2021. Część nr 5 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 10 nauczyciela na kierunku „Programowanie aplikacji biznesowych” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 6 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Informatyka – projektowanie, programowanie i eksploatacja systemów” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020 Część nr 7 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczyciela na kierunku „Doradztwo zawodowe i personalne” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 8 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 1 nauczycieli na kierunku „Programowanie sterowników przemysłowych” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 9 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu/trzy semestralnych dla 6 nauczycieli na kierunku „Budowa i eksploatacja pojazdów elektrycznych i hybrydowych” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 10 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych dwu semestralnych dla 2 nauczycieli na kierunku „Dietetyka” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020. Część nr 11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych trzy semestralnych dla 9 nauczycieli na kierunku „Nauczanie przedmiotów zawodowych w ramach branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej (HGT)” ewentualnie na innym kierunku o tematyce pokrewnej. Rozpoczęcie realizacji studiów w roku 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80300000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dot. Części nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 - usługa zorganizowania i przeprowadzenia studiów podyplomowych - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy .z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, 2201, z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912, 1000, 1115,1693i 2245, z 2019 r. .poz. 55 z późn. zm.) lub polegają na innych podmiotach, które takie uprawnienia posiadają.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w sekcji V pkt 1.12, zgodnie z wzorem stanowiącym ZAŁACZNIK Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach