Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych poprzez zmianę klasoużytku gruntów ornych położonych przy ul. Osiowej i ul. Traktorzystów stanowiących własność miasta na prawach powiatu Radom oraz wstępnego projektu i mapy podziału działek.

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48)3620283 , fax. (48)3620289
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (48)3620283, fax. (48)3620289
    REGON: 670223451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych poprzez zmianę klasoużytku gruntów ornych położonych przy ul. Osiowej i ul. Traktorzystów stanowiących własność miasta na prawach powiatu Radom oraz wstępnego projektu i mapy podziału działek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych poprzez zmianę klasoużytku gruntów ornych położonych przy ul. Osiowej i ul. Traktorzystów stanowiących własność miasta na prawach powiatu Radom oraz wstępnego projektu i mapy podziału działek. Wykonanie zamówienia podzielone zostało na dwa etapy: • I Etap 1. wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych poprzez zmianę klasoużytku w części dotyczącej gruntów ornych w stosunku do działek nr 250/55, 250/56, 250/57, 250/58, 250/59, 250/60, 250/61, 250/69, 300/5 i 250/14 (obr. 0010 Kaptur, ark. 20), położonych przy ul. Osiowej, Traktorzystów stanowiących własność miasta na prawach powiatu Radom. 2. Wykonanie wstępnego projektu podziału działek nr 250/69 o pow. 24439 m2 i nr 300/5 o pow. 24782 m2 (obr. 0010 Kaptur, ark. 20) zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Proponowany termin wykonania zamówienia I Etapu – nie dłużej niż 45 dni od daty podpisania umowy. • II Etap 1. Wykonanie mapy podziału działek nr 250/69 o pow. 24439 m2 i nr 300/5 o pow. 24782 m2 (obr. 0010 Kaptur, ark. 20) - po uzyskaniu prawomocnego Postanowienia Prezydenta Miasta Radomia zatwierdzającego przedmiotowy podział. Wykaz nieruchomości objętych wykonaniem zmiany klasoużytku i mapy podziału: - dz. nr 250/55 o pow. 3210 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 250/56 o pow. 4555 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 250/57 o pow. 4405 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 250/58 o pow. 4405 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 250/59 o pow. 3681 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 250/60 o pow. 4731 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 250/61 o pow. 4866 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 250/69 o pow. 24439 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 300/5 o pow. 24782 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 - dz. nr 250/14 o pow. 1577 m2 (obr. 0010, ark. 20) - KW NrRA1R/00017214/9 Razem: 10 pozycji (ogółem: 10 działek ewidencyjnych zapisanych w jednej księdze wieczystej). Proponowany termin wykonania zmówienia II Etapu – nie dłużej niż 60 dni od dnia otrzymania prawomocnego Postanowienia Prezydenta Miasta Radomia zatwierdzającego wstępny projekt podziału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71600000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III 1.3), w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi być złożone - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4): • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach