Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Abrahama 17
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6710556 , fax. 058 6610836
- Data zamieszczenia: 2013-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi
ul. Abrahama 17 17
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 058 6710556, fax. 058 6610836
REGON: 19058161800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci szkolenia grupowego sklasyfikowana zgodnie z kodem CPV 80530000-8: w ramach projektu Razem ku lepszej przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci szkolenia grupowego sklasyfikowana zgodnie z kodem CPV 80530000-8: w ramach projektu Razem ku lepszej przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CZĘŚĆ Nr 1: NAZWA: kurs florystyczny 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kursu florystycznego dla 3 osób, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Program szkolenia winien obejmować: a. Zasady tworzenia bukietów wiązanych w ręku: technika spiralny, desing, okrągły mieszany, okrągły grupowany b. Style kompozycji roślinnych tworzonych do wnętrz: na parapecie i wokół okna, prosta kompozycja na parapecie, złożona kompozycja na parapecie, złożona kompozycja wokół okna, donice po obu stronach okna, wiszące kosze, balkon w kwiatach, niewielki balkon z metalową balustradą, balkon podłużny z metalową balustradą, balkon obudowany betonową barierą, balkon narożny z jednym bokiem zaokrąglonym, logia c. Wyroby ślubne i komunijne: rodzaje wiązanek ślubnych i zasady układania, materiał roślinny i materiał pomocniczy do wiązanek, wiązanka biedermajerowska, wiązanka spływająca, wiązanki fantazyjne, dobór gatunków roślin do wianka, technika wykonania wianka komunijnego, zasady doboru kwiatów do kompozycji d. Dekoracje pogrzebowe: dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych, wieniec obręczowy - technika wykonania, wieniec poduszkowy - technika wykonania, wieniec rzymski, wiązanki pogrzebowe - rodzaje i techniki wykonania, technika wykonania poduszki, dekoracje w kształcie serca i krzyża e. Wiązanki i dekoracje okolicznościowe: zasady doboru kwiatów do kompozycji, technika układania kwiatów w ręku, zasady układania kwiatów w naczyniach, technika układania kwiatów w naczyniach, stroiki na boże narodzenie, girlanda i wianek na Boże Narodzenie f. Projektowanie dekoracji: taras z dekoracją roślinną, taras otwarty, taras półotwarty, taras zamknięty, ogród frontowy, elewacja budynku, drzwi wejściowe, schody prowadzące na taras, strefa między domem a ogrodzeniem, ogrodzenie, ogródki sezonowe, zewnętrzne elementy drewnianej architektury, wejście do ogródka, wnętrze ogródka, oświetlenie g. Pielęgnowanie roślin ciętych, doniczkowych i gotowych dekoracji florystycznych: dobór odpowiednich akcesoriów do dekoracji kwiatów doniczkowych, układanie kompozycji z kwiatów doniczkowych w koszach i naczyniach, dekorowanie i zastosowanie dekoracji floralnych przy zdobieniu doniczek w kompozycjach okolicznościowych h. Utrwalanie roślin: faza zbioru roślin i przygotowanie do suszeń, technika suszenia roślin, dobór gatunków roślin i przygotowanie do suszu, przygotowanie roślin i desykantów, technika utrwalania roślin metodą zielnikową Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu florystyki. 2. Wspólny słownik Zamówień (CPV): 80530000-8 3. Termin realizacji zamówienia: listopad 2013 r.: Dni robocze w terminie od 14.11.2013 r. do 29.11.2013 r., obejmujące 12 dni po 6 godzin. 4. Kryteria oceny ofert: 1) cena oferty (w przeliczeniu na jedną osobę) - 70% 2) kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30% CZĘŚĆ Nr 2: NAZWA: obsługa kas fiskalnych 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia grupowego dla 5 osób w zakresie Obsługa kas fiskalnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Program szkolenia winien obejmować: a. Prawne i techniczne aspekty funkcjonowania kas fiskalnych. b. Typy kas fiskalnych c. Budowa kasy fiskalnej. d. Praca przy kasie fiskalnej. e. Dodatkowe urządzenia wspomagające pracę kasjera. f. Obsługa kas w połączeniu z komputerowym systemem obsługi sprzedaży. Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej do pracy przy obsłudze kasy fiskalnej. 2. Wspólny słownik Zamówień (CPV): 80530000-8 3. Termin realizacji zamówienia: październik 2013 r.: Dni robocze w terminie od 07.10.2013 r. do 11.10.2013 r., obejmujące 5 dni po 6 godzin. 4. Kryteria oceny ofert: 1) cena oferty (w przeliczeniu na jedną osobę) - 70% 2) kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30% CZĘŚĆ Nr 3: NAZWA: Kurs kosmetyczny 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kursu kosmetycznego dla 7 osób, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Program szkolenia winien obejmować: a. Manicure: zasady dezynfekcji, budowa paznokcia, choroby paznokci i skóry, manicure klasyczny - cążki, manicure ekologiczny z frezarką, pielęgnacja paznokci naturalnych i dłoni, manicure SPA, pielęgnacja i masaż dłoni, parafina b. Pedicure: pedicure klasyczny - cążki, pedicure ekologiczny z frezarką, pedicure SPA, c. Rekonstrukcja paznokci naturalnych - jedwab, fiber glass d. Metoda żelowa UV: przedłużanie paznokci na tipsie, przedłużanie paznokci na szablonie, przedłużanie paznokci frencz permanentny, zatapianie paznokci naturalnych technika żel UV e. Przedłużanie rzęs: BHP podczas wykonywania zabiegu, przeciwwskazania do wykonywania zabiegu, narzędzia wykorzystywane podczas przedłużania rzęs, rodzaje rzęs podział ze względu na długość i stopień podkręcenia, pielęgnacja uzupełnianie i korekta rzęs, techniki zakładania rzęs, technika usuwania rzęs. Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu kosmetyki, modelowania paznokci, przedłużania rzęs. 2. Wspólny słownik Zamówień (CPV): 80530000-8 3. Termin realizacji zamówienia: październik 2013 r.: listopad 2013 r.: Dni robocze w terminie od 04.11.2013 r. do 20.11.2013 r., obejmujące 12 dni po 6 godzin. 4. Kryteria oceny ofert: 1) cena oferty (w przeliczeniu na jedną osobę) - 70% 2) kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30% CZĘŚĆ Nr 4: NAZWA: mała księgowość 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia dla 2 osób w zakresie Małej księgowości współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Program szkolenia winien obejmować: a. Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce: podstawy prawne, formy organizacyjne, obowiązki rejestracyjne b. Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych: uwarunkowania stosowania ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, formy ewidencji przy zryczałtowanym podatku dochodowym od przychodów ewidencjonowanych, rozliczanie z fiskusem podatników płacących zryczałtowany podatek dochodowy od przychodów ewidencjonowanych c. Karta podatkowa: zakres stosowania karty podatkowej, formy ewidencji w karcie podatkowej, rozliczanie podatników płacących podatek w formie karty d. Książka przychodów i rozchodów: zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów, zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych w poszczególnych kolumnach KPiR, rozliczanie z fiskusem podatników prowadzących KPiR (podatek według skali, podatek liniowy) e. Ewidencje VAT f. Rozliczenia z tytułu podatku VAT g. Podatek dochodowy h. Rozliczenia z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych i. Środki trwałe, wyposażenie i sprzęt Celem szkolenia jest przygotowanie uczestniczek do prowadzenia księgowości bez pełnych ksiąg rachunkowych. 2. Wspólny słownik Zamówień (CPV): 80530000-8 3. Termin realizacji zamówienia: październik 2013 r.: Dni robocze w terminie od 21.10.2013 r. do 29.10.2013 r., obejmujące 7 dni po 6 godzin. 4. Kryteria oceny ofert: 1) cena oferty (w przeliczeniu na jedną osobę) - 70% 2) kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30% CZĘŚĆ Nr 5: NAZWA: opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia grupowego dla 9 osób w zakresie Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Program szkolenia winien obejmować: a. Umocnienie prawne opiekunki społecznej. b. Zasady pielęgnacji. c. Anatomia i fizjologia. d. Rola i zadania opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych. e. Promocja zdrowia. f. Stosowanie oddziaływania psychologicznego zgodnie z zasadami humanitaryzmu w postępowaniu z podopiecznym. g. Problemy wieku starszego. h. Problemy opieki chorych niepełnosprawnych i. Organizacja zajęć stosownych do wieku i stanu zdrowia j. Zajęcia praktyczne. Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej do pracy w zakresie opieki nad ludźmi chorymi, niepełnosprawnymi oraz osobami starszymi. 2. Wspólny słownik Zamówień (CPV): 80530000-8 3. Termin realizacji zamówienia: październik 2013 r.: Dni robocze w terminie od 07.10.2013 r. do 22.10.2013 r., obejmujące 12 dni po 6 godzin. 4. Kryteria oceny ofert: 1) cena oferty (w przeliczeniu na jedną osobę) - 70% 2) kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30% - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.rumia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-21 - prowadzenie Centrum Integracji Społecznej
Dodano: 2016-06-02 - ABC przedsiębiorczości
Dodano: 2016-05-24 - Krawiec - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - Fryzjer - powrót do zawodu
Dodano: 2016-05-10 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Sprzedawca-magazynier z obsługą wózków jezdniowych, Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych w Projekcie Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia z powiatu słupskiego i miasta Słupsk (II) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na temat: Księgowość, Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkolenia dla osób bezrobotnych na temat: Specjalista ds. kadr i płac z elementami obsługi biura oraz archiwizacji dokumentów, realizowanego w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych na temat: Pracownik magazynowy z obsługą wózków jezdniowych, Operator obrabiarek sterowanych numerycznie, realizowanych w Projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie słupskim i mieście Słupsk (II) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-05-06 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do C lub D
Dodano: 2016-04-15