Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów i napraw sprzętu medycznego będącego w posiadaniu podmiotu leczniczego ‘Zespół Opieki Zdrowotnej’ w kłodzku. Kod CPV: 33100000-1

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Szpitalna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. -, - , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
    Szpitalna 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. -, -, fax. -
    REGON: -0000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów i napraw sprzętu medycznego będącego w posiadaniu podmiotu leczniczego ‘Zespół Opieki Zdrowotnej’ w kłodzku. Kod CPV: 33100000-1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów i napraw sprzętu medycznego będącego w posiadaniu podmiotu leczniczego ‘Zespół Opieki Zdrowotnej’ w kłodzku. Kod CPV: 33100000-1 Na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wadium w wysokości: 1000 zł Wykonawcy ubiegający się o udzielenie im zamówienia na więcej niż jedno zadanie wpłacają sumę wadiów określonych w tych zadaniach. 1. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego we Wrocławiu 27 1130 1033 0018 7998 4020 0004 Uwaga ! wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem i na podst. art. 29ust. 3a ustawy PZP na dzień udzielenia zamówienia będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę w pełnym wymiarze godzin pracy. Na potwierdzenie tego warunku w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnieniu ww. pracowników z podaniem ich imion i nazwisk lub przedstawia kopię umowy o pracę pozbawioną treści objętych ochroną danych osobowych . Dotyczy to również podwykonawcy. Lub złoży oświadczenie iż wykonuje osobiście czynności będące przedmiotem zamówienia na podstawie prowadzonej działalności gospodarczej. ( dołącza do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach