Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na: zorganizowaniu i przeprowadzeniu kolonii letnich z programem profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży z terenu miasta Zduńska Wola w dwóch grupach wiekowych (9-13 lat uczniowie szkół podstawowych i 14-16 lat uczniowie szkół gimnazjalnych) w okresie od 08 lipca do 29 sierpnia 2013 r.

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na: zorganizowaniu i przeprowadzeniu kolonii letnich z programem profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży z terenu miasta Zduńska Wola w dwóch grupach wiekowych (9-13 lat uczniowie szkół podstawowych i 14-16 lat uczniowie szkół gimnazjalnych) w okresie od 08 lipca do 29 sierpnia 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Część A. Kolonie dla dzieci w wieku od 9 do 13 lat (uczniowie szkoły podstawowej) 1. Miejsce pobytu: 1) miejscowości tylko w województwach: kujawsko - pomorskim; wielkopolskim; opolskim, świętokrzyskim, mazowieckim, z nieodpłatnym dostępem do strzeżonych kąpielisk wodnych, 2) zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców i kierownika w jednym ośrodku (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i WC). Uwaga! Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników w namiotach, domkach campingowych, pawilonach, 3) teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m i musi być ogrodzony, 4) w pokojach dzieci maksymalnie 5 łóżek, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, 5) pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej: szafka nocna przy każdym łóżku- tapczaniku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 6) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 7) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców, 8) co najmniej jedna łazienka (natrysk, umywalki i WC) na cztery pokoje. Ciepła woda bez ograniczeń, 9) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, 10) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 11) Ośrodek musi dysponować: a) salą dyskotekową ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV c) wokół obiektu teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) salą przystosowaną do prowadzenia programu profilaktyki uzależnień, 12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 11 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Mile widziane aktualne zdjęcia obiektu, w tym: zdjęcia pokoi, łazienek, stołówki oraz przyległego terenu. 2. Ilość i czas trwania turnusów: 1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu, 2) czas trwania turnusu - 11 dni, tj 10 dób (10 noclegów i 10 pełnych dni żywieniowych). 3. Liczba uczestników kolonii: 1) uczestnikami kolonii będą dzieci i młodzież w wieku 9 - 13 lat, ogółem 55 dzieci. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii. Lista uczestników kolonii przekazywana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed planowanym turnusem. 4. Wymogi dotyczące wyżywienia: 1) cztery (4) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań, podwieczorek i kolacja, 2) zapewnienie suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Zduńskiej Woli, 3) dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 4) posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, 5) każdy turnus rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu pobytu i kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu. 5. Transport: 1) transport zapewnia Wykonawca, 2) transport autokarowy z klimatyzacją na trasie: Zduńska Wola/obiekt, obiekt /Zduńska Wola, 3) pojazdy muszą być sprawne. Autokar musi być wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 4) dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokaru dla poszczególnych turnusów ustalone zostaną w późniejszym okresie, 5) Wykonawca zapewnia dwóch opiekunów do każdego autokaru na każdorazowy przejazd. Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 6) Koszty ubezpieczenie autokaru i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonie. 6. Ubezpieczenie: 1) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 2) ubezpieczenie obejmujące okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki w Zduńskiej Woli, do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców w Zduńskiej Woli, 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu dziecka w ośrodku, 4) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. 7. Opieka: 1. Na każdym turnusie Wykonawca zapewnia: a) całodobową opiekę wykwalifikowanej kadry wychowawców (tylko z poniższej grupy zawodowej), posiadających co najmniej 3 letni staż i doświadczenie w pracy z dziećmi na kolonii: 1) nauczycieli, 2) studentów szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, 3) trenerów i instruktorów sportowych, w liczbie zgodnej z normami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 09 grudnia 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 2009 r. Nr 218, poz. 1696), b) kierownika kolonii z uprawnieniami MEN stosownie do w/w rozporządzenia oraz kierownika obiektu, c) osobę/osoby realizujące program profilaktyki uzależnień - (socjoterapeuta, psycholog-socjoterapeuta) legitymujące się dyplomem wyższej uczelni i zaświadczeniem o dodatkowych uprawnieniach w zakresie profilaktyki uzależnień, d) bezpłatną opiekę medyczną lekarsko - pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, e) opiekę ratownika (jeżeli przy kąpieliskach wodnych nie ma zapewnionej opieki ratownika), f) obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w całym obiekcie oraz w jego okolicy. Część B. Kolonie dla dzieci w wieku od 14 do 16 lat (uczniowie szkoły gimnazjalnej) 1. Miejsce pobytu: 1) miejscowości tylko w województwach: kujawsko - pomorskim; wielkopolskim; opolskim, świętokrzyskim, mazowieckim, z nieodpłatnym dostępem do strzeżonych kąpielisk wodnych, 2. Zakwaterowanie w ośrodku: 1) dzieci, kadra wychowawców i kierownika kolonii w budynkach, pawilonach z dostępem do pełnego węzła sanitarnego z ciepłą wodą bez ograniczeń (placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN), 2) teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m. Teren musi być ogrodzony, 3) w pokojach dzieci maksymalnie 5 łóżek, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej: szafka nocna przy każdym łóżku- tapczaniku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 4) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 5) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców, 6) co najmniej jedna łazienka (natrysk, umywalki i WC) na cztery pokoje. Ciepła woda bez ograniczeń, 7) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, 8) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 9) ośrodek musi dysponować: a) salą na organizowanie dyskotek ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV c) ośrodek wyposażony w teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) miejscem przystosowanym do prowadzenia programu profilaktyki uzależnień, 12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 9 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Mile widziane aktualne zdjęcia obiektu, w tym: pokoi, łazienek, stołówki oraz przyległego terenu. 2a. Zakwaterowanie na obozowisku: Uwaga!. Namioty muszą być: stabilne, czyste, nie przemakalne, bez uszkodzeń i rozdarć. Wejścia do namiotów zamykane na suwak lub sznurowane, 1) dzieci i kadra wychowawców zakwaterowana w namiotach z dostępem do pełnego węzła sanitarnego z ciepłą wodą bez ograniczeń (placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN), 2) teren obozowiska powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m. Teren musi być ogrodzony, 3) w namiotach obowiązkowo drewniana podłoga, stolik, taborety w odpowiedniej ilości, maksymalnie 6 kanadyjek z wyłączeniem łóżek piętrowych, odpowiednia ilość półek na przybory toaletowe, odzież, torby bagażowe/ plecaki, 4) pomieszczenia sanitarne (ubikacje, natryski, umywalnie) estetyczne i czyste, 5) na terenie obozowiska muszą znajdować się minimum 4 ubikacje (oddzielnie dla dziewcząt i chłopców) oraz minimum 6 natrysków, 6) namioty wychowawców muszą znajdować się obok namiotów uczestników, 7) na terenie obozowiska powinna znajdować się stołówka, 8) na terenie obozowiska bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 9) teren obozowiska musi dysponować: a) miejscem zadaszonym na organizowanie dyskotek ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV, c) obozowisko wyposażone w teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) miejscem przystosowanym do prowadzenia programu profilaktyki uzależnień. 12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 9 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obozowiska. Mile widziane aktualne zdjęcia namiotów i ich wyposażenie, pomieszczeń sanitarnych, stołówki i kuchni oraz terenu przyległego. 3. Ilość i czas trwania turnusów: 1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu, 2) czas trwania turnusu - 11 dni, tj 10 dób (10 noclegów i 10 pełnych dni żywieniowych). 4. Liczba uczestników kolonii: 1) uczestnikami kolonii będzie młodzież w wieku 14 - 16 lat, ogółem 55 uczestników. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii. Lista uczestników kolonii przekazywana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed planowanym turnusem. 5. Wymogi dotyczące wyżywienia: 1) cztery (4) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań, podwieczorek i kolacja, 2) zapewnienie suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Zduńskiej Woli, 3) dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 4) posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, 5) każdy turnus rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu pobytu i kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu. 6. Transport: 1) transport zapewnia Wykonawca, 2) transport autokarowy z klimatyzacją na trasie: Zduńska Wola - miejsce pobytu, miejsce pobytu - Zduńska Wola, 3) pojazdy muszą być sprawne. Autokar musi być wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 4) dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokaru dla poszczególnych turnusów ustalone zostaną w późniejszym okresie, 5) Wykonawca zapewnia dwóch opiekunów do każdego autokaru na każdorazowy przejazd. Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 6) Koszty ubezpieczenie autokaru i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonie. 7. Ubezpieczenie: 1) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 2) ubezpieczenie obejmujące okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki w Zduńskiej Woli, do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców w Zduńskiej Woli, 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu dziecka w ośrodku, 4) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. 8. Opieka: 1. Na każdym turnusie Wykonawca zapewnia: a) całodobową opiekę wykwalifikowanej kadry wychowawców (tylko z poniższej grupy zawodowej), posiadających co najmniej 3 - letni staż i doświadczenie w pracy z dziećmi na kolonii: nauczycieli, studentów szkół wyższych kierunków i specjalności, tórych program obejmuje przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia, trenerów i instruktorów sportowych, w liczbie zgodnej z normami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 09 grudnia 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 2009 r. Nr 218, poz. 1696), b) kierownika kolonii z uprawnieniami MEN stosonie do w/w rozporządzenia oraz kierownika obiektu, c) osobę/osoby realizujące program profilaktyki uzależnień (socjoterapeuta, psycholog-socjoterapeuta) legitymujące się dyplomem wyższej uczelni i zaświadczeniem o dodatkowych uprawnieniach w zakresie profilaktyki uzależnień, d) bezpłatną opiekę medyczną lekarsko - pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku, na obozowisku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, e) opiekę ratownika (jeżeli przy kąpieliskach wodnych nie ma zapewnionej opieki ratownika). 9. Pozostałe wymagania: Wykonawca przedstawi: 1) pisemny ramowy program kolonii uwzględniający imprezy sportowe, gry i zabawy ruchowe, gry terenowe, gry i zabawy świetlicowe, konkursy, ogniska dyskoteki oraz zajęcia alternatywne w razie niepogody. W ramach programu Wykonawca winien zorganizować: wycieczki wyjazdowe poza miejscowość w której odbywają się kolonie (należy podać informację, że jest wycieczka autokarowa), wycieczki piesze, dyskoteki, ogniska, konkursy z nagrodami, 2) pisemny program profilaktyki uzależnień obejmujący bloki tematyczne w zakresie relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień, stresu, agresji i innych emocji oraz zagrożeń płynących z kontaktu dzieci i młodzieży ze środkami psychoaktywnymi. Realizacja programu podczas kolonii: codziennie, co najmniej 1,5 godziny, w grupach liczących maksymalnie 20 osób przez cały okres trwania turnusu, 3) Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji programu profilaktyki i szczegółowe z realizacji ramowego programu kolonii w ciągu 14 dni od dnia zakończenia kolonii, 4) Wykonawca zapewni artykuły piśmienne niezbędne do prowadzenia zajęć oraz nagrody rzeczowe i dyplomy dla uczestników kolonii za udział w konkursach i zabawach. UWAGA !!! Wykonawca ma możliwość złożenia jednej oferty na Część A i B wypełniając dwa Załączniki nr 1 i 1a - oddzielnie dla każdej Części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: standart i położenie ośrodka
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach