Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze i konserwacji urządzeń ciepłowniczych zasilających obiekty Zakładu Karnego w Kamińsku

Zakład Karny w Kamińsku ogłasza przetarg

  • Adres: 11-227 Kamińsk, ul. XXX - lecia 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7617400 , fax. 089 7617444
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Kamińsku
    ul. XXX - lecia 1 1
    11-227 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7617400, fax. 089 7617444
    REGON: 00032012400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Więziennictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze i konserwacji urządzeń ciepłowniczych zasilających obiekty Zakładu Karnego w Kamińsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości i należytego stanu technicznego w obiektach związanych z wytwarzaniem i przesyłem energii oraz w najbliższej okolicy. 2. Uczestniczenie w komisjach powołanych przez Zamawiającego wykonujących przeglądy w/w obiektów, urządzeń i instalacji oraz stosowanie się do zaleceń komisji. 3. Utrzymywanie urządzeń energetycznych i sieci przesyłowych w należytym stanie technicznym umożliwiającą ich niezakłóconą pracę. 4. Przystąpienie do usuwania powstałych awarii w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia telefonicznego lub w inny zwyczajowo przyjęty sposób. 5. Wykonywanie bieżących przeglądów i czynności konserwacyjnych urządzeń wg instrukcji i dokumentacji technicznej dla poszczególnych urządzeń; w szczególności kontrola i utrzymanie wymaganych ciśnień, poziomu wody, odmulanie kotłów, sprawdzenie i ewentualne uszczelnienie połączeń, czyszczenie filtrów i odstojników, kontrola prawidłowego działania urządzeń zabezpieczających (detektory gazu), badanie jakości wody odczynnikami dostarczonymi przez Zamawiającego, regulacja urządzeń automatyki i ustawianie odpowiednich nastaw, konserwacja i kontrola działania zaworów bezpieczeństwa, itp. 6. Nadzór i regulacja nastaw parametrów pracy urządzeń służących uzdatnianiu wody kotłowej. 7. Realizacja czynności konserwacyjnych zgodnie z DTR urządzeń. 8. Informowanie z odpowiednim wyprzedzeniem Zamawiającego o planowanych terminach przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń ciepłowniczych. 9. Prowadzenie książek eksploatacji dla poszczególnych kotłowni, odnotowując dzienne parametry pracy kotłowni, wyniki badań jakości wody zasilającej, zaistniałe awarie, wykonane naprawy i konserwacje itp. 10. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych awariach i przewidywanych skutkach tych awarii. 11. Wnioskowanie z odpowiednim wyprzedzeniem zapotrzebowania na zakup części i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń ciepłowniczych. 12. Wykonywanie napraw bieżących w ramach posiadanych uprawnień, nie wymagających angażowania firm specjalistycznych. 13. Eksploatacja urządzeń grzewczych oraz regulacja ich parametrów w celu utrzymania obliczeniowych temperatur wewnętrznych w poszczególnych pomieszczeniach, utrzymanie stałych dostaw pary technologicznej oraz ciepłej wody użytkowej. 14. Współuczestniczenie w pracach wykonywanych przy urządzeniach energetycznych przez firmy zewnętrzne. 15.Kontrola skuteczności działania systemu gazex zgodnie z DTR. 16. Przestrzeganie zużycia paliw w stosunku do ustalonych należności. 17. Eksploatacja urządzeń w sposób racjonalny, w szczególności niedopuszczanie do wystąpienia przekroczenia ustalonej mocy zamówionej dla paliwa gazowego. 18. Standardowa obsługa kotłowni będzie realizowana w dni robocze i w godzinach pracy administracji ZK w Kamińsku z następującym podziałem: a) poza sezonem grzewczym ustalonym w okresie od 01.05.2012r. do 30.09.2012r. - 4 roboczo -godziny dziennie b) w sezonie grzewczym ustalonym w okresie od 01.10.2012r. do 31.12.2012r.- 8 roboczo -godzin dziennie. 19. W przypadku zaistnienia awarii lub konieczności wydłużenia czasu pracy Wykonawcy, decyzję w tej kwestii podejmuje Zamawiający. W takim przypadku będzie prowadzona ewidencja ponadnormatywnego czasu pracy przy obsłudze urządzeń grzewczych, natomiast rozliczenie będzie realizowane zgodnie ze stawką r-g przedstawioną w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach