Przetargi.pl
„Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przygotowanie i dostarczenie posiłków dla Uczestników Projektu p. n.: „Poprawa jakości życia osób starszych i niesamodzielnych poprzez działalność Dziennego Domu Opieki dla Seniorów w Łańcucie”"

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przygotowanie i dostarczenie posiłków dla Uczestników Projektu p. n.: „Poprawa jakości życia osób starszych i niesamodzielnych poprzez działalność Dziennego Domu Opieki dla Seniorów w Łańcucie”"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przygotowanie i dostarczenie posiłków do Uczestników Projektu pn.: „Poprawa jakości życia osób starszych i niesamodzielnych poprzez działalność Dziennego Domu Opieki dla Seniorów w Łańcucie”. Usługa przewiduje przygotowanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla uczestników projektu oraz ich dostarczenie do Dziennego Domu Opieki dla Seniorów w „Centrum Medycznym w Łańcucie” sp. z o.o. , ul. Paderewskiego 5 37-100 Łańcut od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku z wyłączeniem sobót, niedziel, dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy. W następujących terminach: •od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 30 czerwca 2019 roku w „Centrum Medycznym w Łańcucie” Sp. z o.o. ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut w budynku nr 6; •od dnia 1 lipca 2019 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku w „Centrum Medycznym w Łańcucie” Sp. z o.o., ul. Podzwierzyniec 41 (skrzydło filii MDK). ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do przesunięcia ww. terminów miejsca dostaw. Zamawiający przewiduje, że szacunkowa liczba posiłków, które mają być przygotowane i dostarczone przez Wykonawcę w latach 2019 – 2020 łącznie wyniesie maksymalnie 12 144 sztuk, w tym: •w 2019 roku – 6 024 sztuk, •w 2020 roku – 6 120 sztuk (przewidywana ilość posiłków dziennie: 24 szt.). Ilość posiłków może ulegać zmianie; Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zmniejszania ilości zamawianych posiłków, a ryzyko z tego tytułu obciąża Wykonawcę. Usługa obejmuje przygotowanie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, codzienny dowóz posiłków własnym transportem Wykonawcy oraz dostarczenie wraz z wniesieniem do kuchenki oddziałowej Dziennego Domu Opieki dla Seniorów . Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy w godzinach pomiędzy 8.30 a 9.00 – śniadanie oraz 12.30 do 13.00 – obiad. Przewiduje się następujące rodzaje diet: podstawowa, lekkostrawna i cukrzycowa o kaloryczności dla śniadania co najmniej 1000 kcal i obiadu co najmniej 600 kcal. Zamawiający wymaga dodatkowo: 1)podania pieczywa dobrej jakości z aktualnym okresem przydatności, 2)w dniu w którym będzie zupa mleczna (śniadanie) wykonawca uwzględni również dodatek do pieczywa np. miód, dżem, ser biały, dżem, jajko itp., w ilości nie mniejszej niż 50g, 3)podania sosu do mięs mielonych, 4)podania jaj gotowanych bez łupki, 5)podania pieczywa, serów żółtych i wędlin krojonych, 6)podania porcjowanego masła, 7)podania codziennie do śniadania dodatku warzywnego lub owocowego w ilości nie mniejszej niż 50g, przy czym niedopuszczalne jest podawanie niepełnych sztuk, np. pół pomidora, 8)podania herbaty z cytryną (śniadanie), 9)podania do obiadu kompotu tylko z owoców surowych sezonowych/mrożonych, 10)podania ziemniaków młodych od połowy czerwca, 11)podania surówek w przeważającej ilości z surowych warzyw sezonowych, 12)podania warzyw gotowanych np. kalafior, brokuł w okresie wiosenno-letni od 1.IV-30IX, oraz warzyw surowych np. pomidory, ogórki, szczypiorek itp., 13)podania pieczywa i makaronów bezglutenowych dla diet bezglutenowych, 14)podania makaronu do zup obiadowych w osobnym pojemniku, 15)uwzględnienia sezonowości i tradycyjności potraw szczególnie w piątki oraz w okresie Bożego Narodzenia, Wielkanocy i Tłustego Czwartku z uwzględnieniem produktów owocowych i cukierniczych tj. soki, ciasta biszkoptowe, drożdżowe, pączki, faworki itp., 16)uwzględnienia, oprócz pkt 15, ciast okolicznościowych np. sezonowych lub tortowych i soków, w każdy czwartek, 17)uwzględnienia szczególnych wymagań żywieniowych wynikających z religii pacjenta – jeżeli zostanie zgłoszone takie zapotrzebowanie, 18)przestrzegania gramatury poszczególnych porcji żywnościowych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, 19)temperatura posiłków gorących w chwili dostarczenia na Domu opieki Dla Seniorów była nie może być niższa niż 70˚C (temperatura będzie wyrywkowo mierzona przez osobę koordynującą), 20)Zamawiający dopuszcza 1 raz w tygodniu w ramach drugiego dania serwowanie pierogów (minimum 350 gram), naleśników ze słodkim nadzieniem (minimum 380 gram), Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości, temperatury oraz wagi posiłków. Posiłki główne składające się ze śniadania i dwudaniowego obiadu powinny być bogato witaminowe. Zaleca się podawanie przekąsek, owoców, jogurtów itp. Dzienna ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji uczestników (przewidywana ilość posiłków dziennie: 24 sztuki). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Zamawiający będzie codziennie przekazywał telefonicznie Wykonawcy liczbę zamawianych posiłków na dzień następny, do godz. 15.00. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania jadłospisu na każdy miesiąc najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego; jadłospis zatwierdza Dyrektor Dziennego Domu Opieki dla Seniorów, jadłospis będzie dostosowany do pór roku. Zamawiający wymaga, aby dostarczane posiłki były urozmaicone pod względem rodzajowym. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych środków finansowych na jadłospisy świąteczne. Każdorazowe dostarczenie posiłku będzie potwierdzane protokołem odbioru. Jakość posiłków powinna być zgodna z zasadami racjonalnego żywienia dla poszczególnych grup wiekowych. Wykonawca usług musi przestrzegać przepisów ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. nr 1541 ze zm.), Rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących wymagań higienicznych i zdrowotnych żywności. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków oraz ciast o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCAP. Posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. zupy lub sosy w proszku, mrożone pierogi, klopsy, gołąbki, ciasta i kremy w proszku itp. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników; informacja o diecie zostanie przekazana Wykonawcy pisemnie w momencie uzyskania informacji od uczestnika, najpóźniej na 1 dzień przed dostarczeniem posiłku; jadłospis do diety przygotuje Wykonawca. Posiłki muszą mieć właściwą wartość energetyczną oraz składać się z odpowiednio dobranych produktów minimalnie przetworzonych, o zmniejszonej zawartości soli, z ograniczeniem substancji dodatkowych i barwników oraz ostrych przypraw typu: papryka ostra, chili. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie przed inspektorem sanitarnym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie. Rozliczenie za realizację zamówienia odbywać się będzie raz w miesiącu na koniec miesiąca na podstawie faktycznej liczby zamówionych i dostarczonych posiłków. Wykonawca będzie dowoził posiłki we własnych termosach i pojemnikach oraz własnym transportem (Wykonawca winien dysponować minimum 1 środkiem transportu) dopuszczonym przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, przystosowanym do przewożenia ciepłej żywności; posiłki muszą posiadać formę gotowych potraw. Posiłki typu pierogi, kluski, knedle itp. mają być dostarczone w termosie przez Wykonawcę w sposób zapobiegający ich sklejeniu. W przypadku organizowania imprez okolicznościowych Wykonawca zmieni godziny dostarczania posiłków po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należy codzienny obiór (po dostarczeniu śniadania od 9.30 oraz po dostarczeniu obiadu od 14.00 do 15.00), mycie i wyparzanie termosów oraz pojemników, w których są dostarczane posiłki, a także codzienny odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych i odpadków z bieżącego dnia we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Pozostałe wymagania: 1) Wykonawca powiadomi ze stosownym wyprzedzeniem o zmianach w planowanych i realizowanych jadłospisach, w przypadkach, których wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć. W sytuacjach nagłych nie możliwych do przewidzenia wcześniej, odpowiedzialność za całość żywienia ponosi Wykonawca. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców i warunków, w jakich są przetwarzane. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu posiłków w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości jakościowych, tj. np.: posiłek niezdatny do spożycia z powodu przeterminowanych produktów (np. pleśń, niewłaściwy kolor), niedogotowanych, zanieczyszczonych itp. na podstawie Protokołu Zwrotu Posiłków. W miejsce zakwestionowanych posiłków muszą być dostarczone właściwe w trybie pilnym lub Zamawiający zamówi posiłki u innego Dostawcy na koszt Wykonawcy. 4) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości ilościowych np. niewłaściwa gramatura potraw, niewłaściwa ilość dostarczonych posiłków lub jakościowych np.: niewłaściwa temperatura posiłków, Zamawiający sporządzi Protokołu Zwrotu Posiłków, a Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. 5) W przypadku powtarzających się nieprawidłowości Zamawiający zastosuje kary umowne opisane w umowie. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do szczegółowej gramatury dla wszystkich produktów i potraw z produkowanych i dostarczanych posiłków. 7) Wykonawca pobiera i przechowuje próbki wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku bezpośrednio przed ich wydaniem do transportu zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. 8) Proces produkcji oraz dystrybucji musi odbywać się zgodnie z wymogami sanitarnymi, w tym zwłaszcza dobrej praktyki higienicznej i systemu HACCP. 9) Wykonawca winien zapewnić 1 szt. zmywarko – wyparzarkę do mycia talerzy i sztućców w kuchence Dziennego Domu Opieki dla Seniorów. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy serwisowanie zmywarko – wyparzarki, a także zaopatrywanie zmywarko – wyparzarki w płyny myjące i nabłyszczające. POZOSTAŁE WYMAGANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych. 2.Oferty należy składać do jednej części. 3.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 4.Podane przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2.1. ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 5.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy Załączniku Nr 2.1. przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 11.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 12.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1.Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a Ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą brały czynny udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia, jeśli wykonanie to polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.): 1)kucharza – minimum 1 osoba; czynności związane z przygotowaniem posiłków: na śniadanie, obiad z uwzględnieniem diet wymaganych przez Zamawiającego; 2)dietetyka – minimum 1 osoba; czynności związane nadzorem nad dietami i nad przygotowanymi posiłkami. 2.Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w pkt. 1. będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). 3.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę ze zanonimizowanymi danymi osobowymi zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt. 1. 4.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa pkt. 1. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z zapisami pkt. 3. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, a wiec będzie stanowiło o nienależytym wykonaniu przedmiotu umowy z wszystkimi tego konsekwencjami, a także skutkować będzie zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy – Kodeks pracy, umowa cywilnoprawną. Zgodnie z art. 22 ust §1 Ustawy – Kodeks pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należytych podatków z tytułu zatrudnienia tych osób. Kontrola może zostać przeprowadzona bez wcześniejszego powiadomienia Wykonawcy. W złożonych dokumentach należy zanonimizować dane osobowe. Wymóg ten dotyczy również Podwykonawców. Termin wykonania zamówienia: 1.Realizacja zamówienia odbywać się będzie przez okres 24 miesięcy tj. w terminie od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku z wyłączeniem sobót, niedziel, dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy. 2.Miejsca realizacja zamówienia: a)w terminie od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 30 czerwca 2019 roku w „Centrum Medycznym w Łańcucie” Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut w budynku Nr 6; b)w terminie od dnia 1 lipca 2019 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku w „Centrum Medycznym w Łańcucie” Sp. z o.o., ul. Podzwierzyniec 41, 37 – 100 Łańcut skrzydło filii MDK) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia ww. terminów miejsca dostaw. Termin płatności: 1.Podstawą zapłaty należności stanowić będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego na podstawie faktycznej liczby zamówionych i dostarczonych posiłków. 2.Płatność za realizację cząstkową będzie dokonywana przelewem w terminie do … dni po poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w formie oryginału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przygotowywania i dostarczania żywności do odbiorców zewnętrznych oraz w zakresie transportu żywności wydane przez właściwego terytorialnie inspektora sanitarnego - Załącznik Nr 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaganie dokumenty i oświadczenia: A.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1.Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: 1) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. A. ppkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. 2.Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z sesji otwarcia ofert) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1. pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4. 3.Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego – Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 3.1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności – zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przygotowywania i dostarczania żywności do odbiorców zewnętrznych oraz w zakresie transportu żywności wydane przez właściwego terytorialnie inspektora sanitarnego opisane w Rozdziale VIII pkt A ppkt. 1.1. niniejszej SIWZ – Załącznik Nr 5. 3.2.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a)Wykaz usług zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku Nr 6 do SIWZ, spełniający wymagania określone w Rozdziale VIII pkt A. ppkt 1.3. a) niniejszej SIWZ – wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Należy przedstawić, co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. obejmujących przygotowanie posiłków i ich dostarczenie do odbiorcy zewnętrznego. Dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b)Wykaz osób zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku Nr 7 do SIWZ, spełniający wymagania określone w Rozdziale VIII pkt A. ppkt 1.3. b) niniejszej SIWZ niniejszej SIWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca wykaże, że dysponuje takimi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego: •kucharz – minimum 1 osoba; czynności związane z przygotowaniem posiłków: na śniadanie, obiad z uwzględnieniem diet wymaganych przez Zamawiającego; •dietetyk – minimum 1 osoba; czynności związane nadzorem nad dietami i nad przygotowanymi posiłkami. B.Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik Nr 2.1. do oferty. 3.Zaakceptowany Załącznik Nr 2.2. – „Opis przedmiotu zamówienia”. 4.Certyfikat potwierdzający jakość świadczonych usług tj. certyfikat, w którym byłaby informacja, że Wykonawca wdrożył i stosuje zasady systemu HACCP – wydanego przez zewnętrzny akredytowany podmiot uprawniony do przeprowadzania certyfikacji – Załącznik Nr 8 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 9 do oferty. 6.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom – – Załącznik Nr 10 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach