Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa na ubezpieczenie : 1.od szkód spowodowanych żywiołami 2.od kradzieży 3.OC z działalności 4.OC i NW komunikacyjne 5.od następstw nieszczęśliwych wypadków

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Przemysłowa 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8322844 , fax. 015 8322876
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o.
    ul. Przemysłowa 12 12
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8322844, fax. 015 8322876
    REGON: 83033845200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@pgkim.nazwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa na ubezpieczenie : 1.od szkód spowodowanych żywiołami 2.od kradzieży 3.OC z działalności 4.OC i NW komunikacyjne 5.od następstw nieszczęśliwych wypadków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa na ubezpieczenie 1)Ubezpieczenie od szkód spowodowanych żywiołami w pełnym zakresie, w tym: 1.1.Szkody na wskutek pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, upadku statku powietrznego. 1.2.Ulewnego deszczu, fali uderzeniowej, gradu, huraganu, uderzenia pojazdu, zalania, zalegania śniegu lub lodu, zapadania się ziemi, osunięcia ziemi, powodzi. 1.3.Szkód powstałych na wskutek prowadzenia akcji gaśniczej lub ratowniczej. 1.4.Szkody powstałe w systemie łączności i komputerowym. 1.5.Szkody budynków mieszkalnych i użytku publicznego wg wykazu, gdzie właścicielem jest gmina Sandomierz. WARTOŚCI: a)budynki i budowle gotowe - wartość 36.076.673,70 zł b)maszyny i urządzenia - wartość 300.000,00 zł w tym sprzęt elektroniczny 150.000,00 zł c)majątek obrotowy - wartość 300.000,00 zł w tym paliwo i zapasy magazynowe d)budynki mieszkalne i użytkowe według wykazu - wartość 23.010.821,65 zł - franczyza redukcyjna -zero zł, franczyza integralna zero zł 2)Kradzież, w tym: 2.1.Ubezpieczenie mienia stanowiącego własność, mienie pracownicze, monety z myjni i wyposażenie. 2.2.Kradzieży z włamaniem w związku z wystąpieniem zdarzenia losowego, bądź prowadzoną akcją gaśnicza lub ratownicza. 2.3.Kradzieży programów komputerowych, dokumentów, akt itp. WARTOŚCI: a)majątek obrotowy - wartość 200. 000,00 zł b)maszyny i urządzenia - wartość 100. 000,00 zł c)wartości pieniężne poza schowkami - wartość 50.000,00 zł d)wartości pieniężne w schowkach - wartość 50. 000,00 zł e)wartości pieniężne w transporcie - wartość 50. 000,00 zł - franczyza redukcyjna - zero zł, franczyza integralna zero zł 3) OC z działalności, w tym: 3.1.Odpowiedzialność cywilna ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez niego poszkodowanemu czynem niedozwolonym pozostającym w związku z prowadzoną przez niego działalnością gospodarcza określoną w umowie ubezpieczenia. 3.2.Za szkody wyrządzone przez pracowników ubezpieczonego, pełnomocników w związku z czynnościami służbowymi lub objętych zakresem umocowań. 3.3. Wypadki ubezpieczeniowe, które miały miejsce w okresie ubezpieczenia. 3.4.O.C. pracodawcy za wypadki przy pracy i po pracy. 3.5. O.C. w zakresie szkód powstałych na skutek zalania i innych skutków w następstwie awarii instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i innych. 3.6.Należytego wykonania usług prowadzonych przez Spółkę. WAROŚCI: a)OC pracodawcy - wartość 500. 000,00 zł b)OC deliktowe - wartość 500. 000,00 zł c)OC zarządcy nieruchomości - wartość 250.000,00 zł d)Wacław Tracz jako zarządca nieruchomości - wartość 250.000,00 zł e)Henryk Wilczek jako zarządca nieruchomości - wartość 250.000,00 zł franczyza integralna - zero zł - franczyza redukcyjna- zero zł 4) OC i NW komunikacyjne a)OC dla pojazdów b)NW - suma ubezpieczenia na pojazd 5.000,00 zł. Wg Załączników nr 5,6,7, do SIWZ franczyza integralna - zero zł franczyza redukcyjna - zero zł 5) Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków: a)20 osób na jeden rok - osoby wykonujące prace interwencyjne b)suma ubezpieczenia 20.000,00 zł na osobę c)ubezpieczenie na rok od 17.02.2010 r. franczyza integralna - zero zł franczyza redukcyjna - zero zł UWAGI: Ubezpieczenia zawarte w pkt. 1-3 obowiązują od 1.01.2010 do 31.12. 2010 r. Ubezpieczenia w pkt. 4 obowiązują od dat przedstawionych w załącznikach nr 5,6,7, do SIWZ przez okres jednego roku. DODATKOWE WARUNKI UBEZPIECZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. 1. Klauzula reprezentantów - z zastrzeżeniem ogólnych warunków ubezpieczenia i innych postanowień lub załączników do umowy uzgodniono ,że Ubezpieczyciel jest wolny od odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa reprezentantów Ubezpieczającego ,przy czym za reprezentantów Ubezpieczającego uważa się Zarząd PGKiM Sp. z o.o. w Sandomierzu oraz pełnomocników uprawnionych do składania i przyjmowania oświadczeń woli w imieniu Ubezpieczającego w jego sprawach prawno- majątkowych w dziedzinie stosunków zewnętrznych. 2. Dewastacja - uszkodzenie lub zniszczenie ubezpieczonego mienia przez osoby trzecie z pobudek np. chuligańskich. 3. Klauzula automatycznego pokrycia - w ubezpieczeniu od ognia i innych żywiołów oraz kradzieży z włamaniem automatyczna ochrona obejmuje się nowo zakupione mienie o wartości do 100.000,00 zł z chwilą dostarczenia go do magazynu Ubezpieczonego. 4. Klauzula odpowiedzialności ubezpieczyciela i zapłaty składki - odpowiedzialność Ubezpieczyciela rozpoczyna się po uzyskaniu potwierdzenia o wyborze oferty od dnia określonego w SIWZ. 5. Klauzula wyrównania okresów ubezpieczenia - poszczególne umowy ubezpieczenia zostaną sprowadzone do wspólnego okresu, który obejmuje program ochrony ubezpieczeniowej kończący się w tym samym terminie , zarówno dla ubezpieczeń kontynuowanych jak również ubezpieczeń nowych. Ubezpieczyciel określi składki proporcjonalnie do rzeczywistego okresu ubezpieczenia bez naliczania zwyżki za ubezpieczenia krótkoterminowe. Umowy ubezpieczenia rozwiązują się z upływem oznaczonego okresu bez wypowiedzenia za wyjątkiem umów ubezpieczeń obowiązkowych OC. 6. Klauzula powiadamiania o wypadku i zgłoszenia roszczeń - Ubezpieczający jest zobowiązany do powiadomienia Ubezpieczyciela o wystąpieniu wypadku ubezpieczeniowego bez zbędnej zwłoki zwłaszcza w przypadku możliwości zatarcia śladów przestępstwa utrudniających wyjaśnienie przyczyn wypadku lub ustalenia wysokości szkody. W przypadku niemożliwości powiadomienia lub braku informacji wypadku, obowiązek taki występuje od chwili otrzymania wiadomości o wypadku. W przypadku kradzieży powiadomienie powinno nastąpić w ciągu jednej doby od uzyskania informacji o wypadku ubezpieczeniowym. Roszczenie odszkodowawcze w aspekcie terminu wypłaty odszkodowania należy złożyć bezpośrednio po przygotowaniu dokumentów bez rażącego niedbalstwa. 7. Klauzula inflacyjna - w ubezpieczeniu od ognia i innych zdarzeń losowych wprowadza się procentowe podwyższenie sumy ubezpieczenia dla złagodzenia skutków nieubezpieczenia wynikającego z inflacji. Procentowe podwyższenie łącznej sumy ubezpieczenia określone w opisie przedmiotu ubezpieczenia odnosi się do poszczególnych pozycji środków trwałych ujętych w ewidencji księgowej. Właściwa sumą ubezpieczenia jest więc pozycja księgowa powiększona o wskaźnik procentowy. 8. Klauzula Leeway - w ubezpieczeniu od ognia i innych żywiołów przy szkodzie dotyczącej majątku trwałego, zasada proporcjonalnej redukcji odszkodowania będzie stosowana, jeżeli wartość ubezpieczeniowa poszczególnych składników majątku trwałego przekraczać będzie 120% sumy ubezpieczenia ustalonej dla tych składników w umowie ubezpieczenia. 9. Klauzula prac remontowych - w ubezpieczeniu od ognia i innych żywiołów prowadzenie prac remontowych w budynkach i budowlach nie powoduje ograniczenia zakresu ochrony ubezpieczeniowej wynikającej z umowy ubezpieczenia . Niniejsza klauzula nie obejmuje natomiast ubezpieczenia prac remontowo- montażowych prowadzonych w ramach modernizacji obiektów opuszczonych przez mieszkańców lub właścicieli Wspólnot Mieszkaniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 663363100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają wymogi określone w art.22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów ( spełnia- nie spełnia ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - ( wg załączonego druku stanowiącego załącznik Nr l do SIWZ ). 2.Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - podmioty gospodarcze własne i zależne - ogłoszenia o przetargach
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną