Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy fizycznych łączy teleinformatycznych na potrzeby przesyłania danych i obsługi Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS oraz informatycznych systemów emerytalno-rentowych w Oddziale ZUS w Rzeszowie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy fizycznych łączy teleinformatycznych na potrzeby przesyłania danych i obsługi Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS oraz informatycznych systemów emerytalno-rentowych w Oddziale ZUS w Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zamówienia :CPV 64210000-1 usługi telefoniczne i przesyłu danych. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy fizycznych łączy teleinformatycznych na potrzeby przesyłania danych i obsługi Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS oraz informatycznych systemów emerytalno-rentowych w Oddziale ZUS w Rzeszowie o parametrach technicznych i w relacji zgodnej z wymaganiami określonymi w poniższej tabeli. Lp Relacja łącza Minimalne parametry łącza Okres dzierżawy 1. ZUS Oddział Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów - ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów,Cyfrowe 64 kbit/s, 01.01.2010-31.12.2011 2. ZUS Oddział Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów-ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 ,35-326 Rzeszów, Analogowe dwutorowe 19,2 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 3. ZUS Oddział Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów -ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 4. ZUS Oddział Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów -ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 128 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 5. ZUS Oddział Rzeszów Al. Niepodległości 3 35-303 Rzeszów -ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 6. ZUS Oddział Rzeszów Al. Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów ZUS Oddział Rzeszów -Al. Niepodległości 3 35-303 Rzeszów Cyfrowe 512 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 7. ZUS Oddział Rzeszów Inspektorat Leżajsk ul. Mickiewicza 24 37-300 Leżajsk -ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 8.ZUS Oddział Rzeszów Inspektorat Mielec ul. Sikorskiego 4 39-300 Mielec - ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 9. ZUS Oddział Rzeszów Inspektorat Tarnobrzeg ul. Sienkiewicza 145D 39-400 Tarnobrzeg -ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 10. ZUS Oddział Rzeszów Inspektorat Stalowa Wola ul. Popiełuszki 8 37-450 Stalowa Wola -ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64 kbit/s01.01.2010-31.12.2011 11. ZUS Oddział Rzeszów Inspektorat Przeworsk , ul. Dworcowa 1 37-200 Przeworsk - ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 12. ZUS Oddział Rzeszów Inspektorat Jarosław ul. Słowackiego 21 37-500 Jarosław - ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 13. ZUS Oddział Rzeszów Inspektorat Przemyśl ul. Brodzińskiego 6 37-700 Przemyśl - ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Cyfrowe 64 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 14. ZUS Oddział Rzeszów Biuro Terenowe Lubaczów ul. Legionów 4 37-600 Lubaczów - ZETO Rzeszów ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów Analogowe dwutorowe 9,6 kbit/s 01.01.2010-31.12.2011 2. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w oparciu o infrastrukturę techniczną wykorzystywaną dotychczas przez Zamawiającego i będącą jego własnością bez ponoszenia dodatkowych kosztów instalacyjnych lub modernizacyjnych. 3. Wykonawca gwarantuje wykonanie i zachowanie odpowiednich parametrów łączy zgodnie z wymaganiami technicznymi i jakościowymi opisanymi w zestawieniu relacji i parametrów według odpowiednich Polskich Norm. 4. W celu wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do używania, wyposażenie telekomunikacyjne (modemy ze złączem V.35 dla łącza cyfrowego 512 kb/sek - poz. 6 tabeli, modemy ze złączem V.35 dla łącza cyfrowego 128 kb/sek - poz 4 tabeli, DTU 2603, 2703 lub inne) stanowiące własność Wykonawcy i będące zakończeniem łącza cyfrowego. Koszty używania wyposażenia zostały wliczone w cenę dzierżawy łączy. 5. Zamawiający posiada własne modemy analogowe ZyXELL U-336S (złącze: DB 25; protokoły V.24 i V.24 bis) jako zakończenie zamawianych łączy analogowych. Wykonawca nie będzie dostarczał modemów analogowych dla łączy analogowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia łączy do głowicy w budynkach w podanych lokalizacjach oraz instalacji urządzeń (modemów). 7. Wykonawca posiada techniczną możliwość zestawienia łączy fizycznych. Dopuszcza się zastosowanie łącza w technologii bezprzewodowej (radiolinia, LMDS), na całej długości łącza lub jego odcinku, pod warunkiem zapewnienia szyfrowania przesyłanych danych z wykorzystaniem standardowych środków kryptograficznych (protokół IPSec-3DES jest protokołem wystarczającym) przy użyciu urządzeń Wykonawcy. Szyfrowanie jest konieczne z uwagi na przesyłanie danych typu wrażliwe. Koszty używania urządzeń szyfrujących (routery, przełączniki z kartami szyfrującymi) oraz ich ewentualnych awarii oraz usterek zostały wliczone w cenę dzierżawy łączy. W przypadku zaoferowania Zamawiającemu radiolinii lub LMDS, Wykonawca wystawia oświadczenie potwierdzające, że łącze (odcinek łącza) jest szyfrowane. 8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość dołączenia do dzierżawionego łącza wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego (routery ze złączem V.35, jednostki sterujące IBM 3174, tzw. clustry, działające w systemie teletransmisji IBM 3270), celem weryfikacji poprawności działania łącza i przesyłu danych w oparciu o protokoły transmisji: TCP/IP i SDLC (Synchronous Data Link Control). 2. Terminy realizacji, możliwości wypowiedzenia i odstąpienia od umowy 1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy w terminach określonych dla poszczególnych łączy określonych w tabeli pkt.. 1 opisu przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt 2, 3. niniejszego ustępu. 2. Zamawiający, w przypadku dostarczenia przez Centralę ZUS komputerów, które umożliwią wymianę starszego sprzętu w sieci KSI, zastrzega sobie możliwość zwiększenia prędkości łącza 128 kb/sek (pozycja 4 tabeli, str 1 umowy) o drugie tyle (jednorazowo) celem umożliwienia eksploatacji starszych komputerów PC z emulatorem terminala. W takim przypadku nastąpi likwidacja łączy w pozycjach 1 i 3 na rzecz jednego szybkiego łącza cyfrowego 256 kb/sek (poz.4). Zamawiający zaprzestanie uiszczania opłat za łącza z pozycji 1 i 3, a opłata jaką dotychczas uiszczał za łącza z poz. 1 i 3 zostanie doliczona do łącza w pozycji 4. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypowiedzenia umowy w części dotyczącej poszczególnych łączy lub w całości (wszystkich łączy razem) za 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia w dowolnym terminie okresu obowiązywania umowy, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, nie wcześniej jednak niż ze skutkiem na 01.01.2011. Podstawą wypowiedzenia może być: a) planowany przez Centralę ZUS zakup urządzeń sieciowych (routery i switche), b) planowana przez Centralę ZUS dostawa nowych komputerów i zaadoptowanie starszych jednostek, które będą wykorzystywane jako terminale z protokołem TCP/IP, c) przewidywana przez Centralę ZUS w przyszłości zmiana technologii łączy, np. na technologię MPLS. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy 1. Zamawiający zobowiązuje się do: a) wykorzystywania dzierżawionych łączy oraz urządzeń Wykonawcy zgodnie z ich przeznaczeniem i wymaganiami prawidłowej eksploatacji, b) nieprzekazywania dzierżawionych łączy oraz urządzeń Wykonawcy osobom trzecim pod jakimkolwiek tytułem prawnym, c) zawiadamiania Wykonawcy o wszelkich nieprawidłowościach w dzierżawionych łączach oraz udostępnionych urządzeniach, d) niewykonywania jakichkolwiek napraw i modernizacji urządzeń Wykonawcy, e) udostępnienia pracownikom Wykonawcy pomieszczenia, w celu instalacji urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, ich naprawy, konserwacji oraz kontroli w trakcie trwania umowy, f) zwrotu udostępnionych urządzeń Wykonawcy w stanie nie gorszym niż wynikałoby to z normalnego zużycia przy prawidłowej eksploatacji, w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy, w terminie 14 dni kalendarzowych. Zwrot urządzeń zostanie potwierdzony protokołem, g) udostępnienia, w przypadku awarii łączy, obiektu przez całą dobę. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia pomocy technicznej związanej z realizacją przedmiotu umowy, obejmującej eliminowanie usterek, nieprawidłowości w pracy łączy i urządzeń należących do Wykonawcy oraz usuwanie awarii, b) wskazania numerów telefonu, faksu lub adresu e-maila, pod które Zamawiający będzie mógł zgłaszać problemy związane z funkcjonowaniem dzierżawionych łączy będących przedmiotem umowy. c) w przypadku wystąpienia awarii łączy, dołożenia wszelkich starań aby niezwłocznie usunąć awarię, a Zamawiający umożliwi dostęp do pomieszczeń i infrastruktury, niezbędnych do tego celu. usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili jej zgłoszenia chyba, że Zamawiający nie udostępni obiektu, wówczas czas usunięcia awarii ulega wydłużeniu o okres niedostępności obiektu Zamawiającego. 4. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 1. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) zgodnie z formularzem cenowym i obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określone w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz na warunkach określonych w części II SIWZ - Wzór umowy. 2. Określony przez Wykonawcę miesięczny abonament stanowi miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe, nie podlega zmianie w okresie obowiązywania umowy i obejmuje wszelkie koszty Wykonawcy w tym także koszty związane z instalacją i eksploatacją dodatkowych urządzeń, jeżeli będą one niezbędne do zestawienia dzierżawionych łączy, a także obsługę serwisową łączy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek powyższy będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia polegające na wykonywaniu usługi dzierżawy łączy teleinformatycznych o łącznej wartości co najmniej 240 000 zł brutto c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz - na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. a przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. b przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na wykonywaniu usług dzierżawy łączy teleinformatycznych , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie - na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. d. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek powyższy będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia polegające na wykonywaniu usługi dzierżawy łączy teleinformatycznych o łącznej wartości co najmniej 240 000 zł brutto c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz - na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. a przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. b przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na wykonywaniu usług dzierżawy łączy teleinformatycznych , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie - na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. d. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach