Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski na okres 24 miesięcy

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski na okres 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski na okres 24 miesięcy. Zakres przedmiotu zamówienia: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli posiada dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. nr 124, poz. 1151 ze zmianami) - wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych spełni ten warunek jeżeli posiada statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany przez takiego wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie - nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy, 6. będą w trakcie realizacji zamówienia udzielał pełnomocnikowi zamawiającego: Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. nr 124, poz. 1151 ze zmianami), 3. aktualny statut towarzystwa - jeśli wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, 4. oświadczenie, że zamawiający będzie traktowany jak osoba nie będąca członkiem towarzystwa - jeśli wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, zgodnie z załącznikiem nr 4, 5. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów (podwykonawców) do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 7. oświadczenie wykonawcy o udzielaniu pełnomocnikowi zamawiającego: Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5. 8. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1, 2 i 5 składa oddzielnie każdy z podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zaakceptowane klauzule dodatkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach