Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 4687 w m. Klikawa

Jednostka Wojskowa 3533 ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 38
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8323418 w. 514-530, 514-53 , fax. 015 8334528
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3533
    ul. Mickiewicza 38 38
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8323418 w. 514-530, 514-53, fax. 015 8334528
    REGON: 83017939600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 4687 w m. Klikawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 4687 w m. Klikawa, przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochrony o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Posiadają całodobowe centrum monitorowania sygnałów alarmowych. 4. Posiadają grupy interwencyjne. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Dokonają wizji lokalnej obiektów przewidzianych do ochrony. 8. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 9. Wnieśli wadium. Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków: 1. Załącznik nr 1 - Ofertę cenową. 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie oferenta, w którym znajdują się następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień. 3) Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zmówienia. 4) Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Oświadczenie, że oferent zapoznał się, ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji i nie wnosi istotnych zastrzeżeń. 7) Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej obiektów, których ochrona stanowi przedmiot zamówienia i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń w tym zakresie. 8) Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zobowiązuje się w razie wygrania przetargu podpisać umowę na zasadach określonych we wzorze stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9) Oświadczenie, że oferent posiada możliwość zabezpieczenia broni własnych pracowników. 10) Oświadczenie, że oferent gwarantuje czas reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 15 min. 11) Oświadczenie, że oferent posiada własne grupy interwencyjne. Do Załącznika nr 2 należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 2) Zaświadczenie właściwego organu podatkowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 3) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 4) Wykaz osób, które będą podpisywały zobowiązania w imieniu oferenta w przedmiotowym zamówieniu (zawarcie umowy). 5) Wykaz wykonywanych usług o identycznym lub podobnym charakterze, co przedmiot usługi realizowanych w latach 2006-2008 potwierdzonych listami referencyjnymi (w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - jakie w tym okresie wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują zamówienia związane ze stałą bezpośrednią ochroną fizyczną obiektów). 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wydaną dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktową) oraz odpowiedzialności za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (kontraktową). 8) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221) 9) Dokumenty potwierdzające posiadanie licencji pracownika ochrony oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią (karabinek, pistolet maszynowy) pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia; 10) Dokument potwierdzający zorganizowanie Pionu Ochrony (Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i Kierownik kancelarii tajnej). 11) Kserokopie Poświadczeń Bezpieczeństwa dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, stwierdzające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (pracownicy ochrony fizycznej) oraz innych osób przewidzianych do realizacji zamówienia; 12) Certyfikaty systemu jakości ISO i AQAP. 13) Zastrzeżenie wykonawcy, w których złożonych dokumentach są zawarte informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa; Zaświadczenia muszą być dokumentami ważnymi na dzień otwarcia ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania w toku badania ofert przedstawienia potwierdzonych kserokopii aktualnych orzeczeń lekarskich pracowników ochrony, potwierdzających zdolność fizyczną i psychiczną pracowników do wykonywania zadań pracownika ochrony. 3. Załącznik nr 3 - Personel. 4. Załącznik nr 4 - Wzór umowy. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 2) Zaświadczenie właściwego organu podatkowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 3) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. 4) Wykaz osób, które będą podpisywały zobowiązania w imieniu oferenta w przedmiotowym zamówieniu (zawarcie umowy). 5) Wykaz wykonywanych usług o identycznym lub podobnym charakterze, co przedmiot usługi realizowanych w latach 2006-2008 potwierdzonych listami referencyjnymi (w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - jakie w tym okresie wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują zamówienia związane ze stałą bezpośrednią ochroną fizyczną obiektów). 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wydaną dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktową) oraz odpowiedzialności za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (kontraktową). 8) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221) 9) Dokumenty potwierdzające posiadanie licencji pracownika ochrony oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią (karabinek, pistolet maszynowy) pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia; 10) Dokument potwierdzający zorganizowanie Pionu Ochrony (Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i Kierownik kancelarii tajnej). 11) Kserokopie Poświadczeń Bezpieczeństwa dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, stwierdzające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (pracownicy ochrony fizycznej) oraz innych osób przewidzianych do realizacji zamówienia; 12) Certyfikaty systemu jakości ISO i AQAP. 13) Zastrzeżenie wykonawcy, w których złożonych dokumentach są zawarte informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach