Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu doradztwa zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Uczestniczenie w pracach Komisji Rekrutacyjnej Projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie polegających na: a udziale w rozmowach kwalifikacyjnych kandydatów do uczestniczenia w projekcie b przygotowaniu diagnozy predyspozycji zawodowych kandydatów do uczestniczenia w projekcie zakończonych sporządzeniem nie mniej niż 30 a nie więcej niż 35 diagnoz predyspozycji zawodowych kandydatów na uczestników projektu na etapie rekrutacji. Usługa będzie polegała na przeprowadzeniu dla każdego uczestnika-czki projektu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym, nie więcej niż z 20 kandydatami w IV kwartale 2013 roku oraz nie więcej niż 20 kandydatami w drugiej połowie 2014 roku. 2.Przeprowadzenie zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego nie mniej niż 9 warsztatów po min. 3 godziny zegarowe każdy, w ramach działalności Punktu Konsultacyjnego przy Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie zlokalizowanego w siedzibie CIS, w ramach Programu edukacyjno-szkoleniowego, co najmniej raz w każdym kwartale realizacji projektu, nie więcej niż dwa razy w każdym kwartale realizacji projektu. Usługa będzie polegała na przeprowadzeniu grupowych warsztatów doradztwa zawodowego w ramach projektu, mających na celu nabycie wiedzy z zakresu poruszania się na otwartym rynku pracy, wzrost umiejętności autoprezentacji i kreowania własnej osoby, podniesienie aktywizacji zawodowej, wzrost motywacji i aspiracji zawodowych, przełamanie niechęci do pracy i poczucia bezradności. Tematy realizowane podczas zajęć to m.in. dokumenty aplikacyjne, rozmowa kwalifikacyjna, poznanie możliwości zaprezentowania się u pracodawcy, techniki poszukiwania pracy, przezwyciężanie ograniczeń związanych z niepełnosprawnością i chorobą, bilans umiejętności i predyspozycji zawodowych, rynek pracy mity i rzeczywistość, podstawy obsługi komputera (Word, Internet), zapoznanie z przepisami BHP. Usługa świadczona będzie na rzecz osób wskazanych przez Zamawiającego. 3.Świadczenie usług Porad przez telefon w ramach działalności Punktu Konsultacyjnego przy Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie zlokalizowanego w siedzibie CIS, w wymiarze 8 godzin zegarowych miesięcznie. Usługa realizowana będzie w Punkcie Konsultacyjnym zlokalizowanym w siedzibie CIS zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego. 4.Przeprowadzenie w ramach działalności Punktu Konsultacyjnego przy Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie zlokalizowanego w siedzibie CIS Programu aktywizacji zawodowej w formie indywidualnych konsultacji w ramach usług wspierających aktywizację zawodową w wymiarze 8 godzin zegarowych miesięcznie. Zakres indywidualnych konsultacji w ramach usług wspierających aktywizację zawodową powinien obejmować: pomoc w zaplanowaniu indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego, określenie predyspozycji zawodowych i wybór właściwego szkolenia zawodowego zgodnego z predyspozycjami, stanem zdrowia, Indywidualny Plan Działania, aktywne poszukiwanie zatrudnienia dla uczestników-uczestniczek projektu, pozyskiwanie informacji nt. wolnych stanowisk pracy. Obowiązki Wykonawcy: 1.Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.). 2.Prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania 3.Współpraca z koordynatorem projektu pn. SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie i z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie. 4.Prowadzenie spotkań i warsztatów na podstawie harmonogramu wskazanego przez Zamawiającego. 5.Przygotowywanie po zakończonym miesiącu protokołu odbioru wykonywanej pracy. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: dzienne listy obecności uczestników/uczestniczek zajęć; dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; oświadczenia uczestników/uczestniczek potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych. 7.Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za usługę, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: niezgłoszeniu się uczestników/uczestniczek na zajęcia; przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych bądź nieaktywnych zawodowo; innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację umowy. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników/uczestniczek zajęć; oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych; innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia usługi 9.Wykonawca musi zapewnić uczestnikom: materiały dydaktyczne- testy, teczki zawodoznawcze, pozostałe materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. 10.Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia. 11.Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 13.Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć na terenie Gminy Mikołów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach