Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych i magazynowych, w taborze autobusowym, stacji obsługi pojazdów oraz portierni i dyspozytorni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. z użyciem środków chemicznych własnych ( profesjonalnych ), które Wykonawca zapewnia na własny koszt.

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Rysia 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2364281 , fax. 054 236 95 94
  • Data zamieszczenia: 2015-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
    ul. Rysia 3 3
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2364281, fax. 054 236 95 94
    REGON: 91022670200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ogólne usługi publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych i magazynowych, w taborze autobusowym, stacji obsługi pojazdów oraz portierni i dyspozytorni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. z użyciem środków chemicznych własnych ( profesjonalnych ), które Wykonawca zapewnia na własny koszt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część ogólna : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych i magazynowych, w taborze autobusowym, stacji obsługi pojazdów oraz portierni i dyspozytorni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. z użyciem środków chemicznych własnych ( profesjonalnych ), które Wykonawca zapewnia na własny koszt. 2. Zakres usług obejmuje w szczególności : 1) utrzymanie porządku i czystości taboru autobusowego: - w ilości 61 szt 2) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach stacji obsługi: - szatnie,3 szt. łącznie pow.- 160 mkw - pomieszczenia biurowe, łącznie pow- 59 mkw - umywalnie 2szt, łącznie pow.- 28,5 mkw - WC męski, damski, 3szt, łącznie pow.-24,8mkw - korytarz i klatka schodowa, łącznie pow.- 95 mkw Wszystkie pomieszczenia wyszczególnione powyżej posiadają podłogi z terakoty. - posadzki hal warsztatowych (do zamiatania), pow- 940mkw - lamperie hal warsztatowych + drzwi ( powłoka olejna ), pow- 330 mkw - powierzchnia okien 91,07 m?. 3) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych oraz na dyspozytorni : - pomieszczenia biurowe ( terakota ), pow- 432 mkw - korytarz 2 szt+klatka schodowa( terakota ) , łącznie pow-96,4 mkw - WC damski, męski (łącznie 4 szt.)( glazura i terakota ), łącznie pow-31,7mkw - powierzchnia okien 98,20 m?. - dyspozytornia : ( terakota ) pow - 33,8 mkw powierzchnia okien - 22,97 m ? 4) utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach : - portierni ( glazura i terakota ): pow- 27,4mkw powierzchnia okien - 7,22 m?. - magazynowych - część biurowa i sanitarna: (terakota i wykładzina pcv ) pow- 49,3mkw Powierzchnia okien - 6,4 m?. - działu mech-energetycznego - biuro,cz. sanitarna: ( terakota i glazura ) pow- 21 mkw - powierzchnia okien 4,3 m?. 3. Szczegółowy zakres usług określonych w ust. 2 pkt. 1) obejmuje : 1) Zmiana I dni robocze - w godz. 8:00- 12:00 Wykonawca zobowiązany będzie dokonywać przeglądu min. 15 szt. autobusów znajdujących się podczas przerwy bisowej na terenie zajezdni. Przegląd należy dokonać pod względem czystości i w przypadku konieczności należy zamieść podłogę i umyć plamy z podłogi, dokonać przeglądu i ewentualnego czyszczenia foteli pasażerskich oraz umyć gruntownie 1 autobus ( jak w pkt. 3 ) . 2) Zmiana II dni robocze - w godz. 17:00 - 21:00 Wykonawca zobowiązany będzie dokonywać przeglądu min. 22 wozów pod względem czystości. Należy zamieść podłogi, usunąć plamy z podłogi i dokonać odkurzenia poręczy na mokro, parapetów przyokiennych, pulpitu w kabinie kierowcy oraz umycie działowych szyb wew. pojazdu. 3) Zmiana III dni robocze -w godz. 21:00- 06:00 Wykonawca zobowiązany będzie myć gruntownie 2 autobusy poprzez odkurzanie odkurzaczem, wytarcie siedzisk i poszycia tapicerskiego, mycie podłogi, poręczy sufitów, okien od strony wewnętrznej oraz szyb działowych znajdujących się wewnątrz autobusu, tylnych części siedzisk oraz przegląd wozów kończących pracę po godz. 21:00 pod względem czystości, zamiecenie pojazdu, odkurzenie na mokro poręczy , parapetów przyokiennych, pulpitu w kabinie kierowcy . 4) W dni świąteczne i soboty tylko zmiana III - Wykonawca zobowiązany będzie dokonać przeglądu autobusów zjeżdżających do zajezdni oraz wykonać prace polegające na zamieceniu podłogi oraz zmyciu plam z podłogi oraz umyć gruntownie 1 autobus ( jak w pkt. 3 ) . 5) Kompleksowe mycie autobusu po obsłudze technicznej w czasie wskazanym przez Dozór Techniczny Stacji Obsługi - tj . średnio 75 rocznie. 6) Wszystkie czynności określone w pkt. 1÷5 muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p/poż . 4. Szczegółowy zakres usług określonych w ust. 2 pkt. 2) obejmuje : 1) Zakres prac i czynności do wykonania codziennie ( w godzinach 6:00 ÷8:00; 12:00 ÷ 17:00; 21:00 ÷ 22:00 ) : a) zamiatanie posadzek na wszystkich halach warsztatowych; b) mycie na mokro korytarzy stacji obsługi; c) mycie podłóg na mokro, czyszczenie sedesów, umywalek oraz ścian wyłożonych kafelkami we wszystkich sanitariatach; d) mycie podłóg na mokro, czyszczenie umywalek oraz ścian wyłożonych kafelkami we wszystkich umywalniach; e) mycie podłóg na mokro we wszystkich szatniach i w stołówce po posiłkach; f) opróżnianie pojemników i koszy we wszystkich pomieszczeniach; g) zamiecenie i mycie podłóg we wszystkich pomieszczeniach biurowych; h) sprzątanie pomieszczenia kuchni warsztatowej i urządzeń wyposażenia kuchni. 2) Zakres prac i czynności do wykonania raz w tygodniu : mycie lamperii i hal warsztatowych. 3) Zakres prac i czynności do wykonania raz w miesiącu : czyszczenie i mycie szafek ubraniowych w szatniach. 4) Zakres prac i czynności do wykonania dwa razy w roku ( przed Świętami Wielkanocnymi, w miesiącu wrześniu) : mycie okien wszystkich pomieszczeń wraz z parapetami zewnętrznymi 5) Jeżeli zajdzie potrzeba Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania sprzątnięcie pomieszczenia, hali bądź zabrudzonego autobusu na polecenie mistrza zmianowego. 6) Wszystkie czynności określone w pkt. 1) ÷ 5) muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p/poż. 7) Wykonawca przed rozpoczęciem prac określonych w ust. 4 pkt. 4) powiadomi Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu prac. 5. Szczegółowy zakres usług określonych w ust. 2 pkt. 3) obejmuje : 1) Zakres prac i czynności do wykonania codziennie w dni robocze, po zakończeniu pracy przez pracowników M.P.K. Spółka z o.o. : a) sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowca oraz na dyspozytorni ( wytarcie kurzy, zamiecenie, odkurzenie, mycie podłóg na mokro ) ; b) mycie podłóg na mokro, czyszczenie i dezynfekcja sedesów, umywalek oraz ścian wyłożonych kafelkami we wszystkich sanitariatach; c) opróżnianie pojemników i koszy we wszystkich pomieszczeniach oraz pojemnika niszczarki; d) sprawdzanie i codzienne uzupełnianie dozowników z mydłem w płynie; e) sprawdzanie i ewentualne uzupełnianie ręczników papierowych w umywalniach i papieru toaletowego w sanitariatach; 2) Zakres prac i czynności do wykonania dwa razy w roku ( przed Świętami Wielkanocnymi, w miesiącu wrześniu) : mycie okien wszystkich pomieszczeń wraz z parapetami zewnętrznymi 3) Wszystkie czynności Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zgodnie z przepisami i zasadami bhp i p/poż. 4) Wykonawca przed rozpoczęciem prac określonych w ust. 5 pkt. 2) powiadomi Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu prac. 6. Szczegółowy zakres usług określonych w ust. 2 pkt. 4) obejmuje : 1) Zakres prac i czynności do wykonania w każdy wtorek i piątek (oraz dorywczo w razie potrzeby na polecenie Kierownika Działu), po zakończeniu prac przez pracowników M.P.K. Sp. z o.o. : a) mycie podłóg na mokro, czyszczenie sedesu, umywalki oraz ścian wyłożonych kafelkami we wszystkich pomieszczeniach; b) opróżnianie pojemników i koszy we wszystkich pomieszczeniach; c) sprawdzanie i ewentualne uzupełnianie dozownika z mydłem w płynie; d) sprawdzanie i ewentualne uzupełnianie ręczników papierowych i papieru toaletowego w sanitariacie. 2) Zakres prac i czynności do wykonania dwa razy w roku ( przed Świętami Wielkanocnymi, w miesiącu wrześniu) : mycie okien wszystkich pomieszczeń wraz z parapetami zewnętrznymi 3) Wszystkie czynności Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zgodnie z przepisami i zasadami bhp i p/poż. 4) W przypadku, gdy w dniu wykonania prac (tj. wtorek i piątek) przypada święto, należy wykonać pracę w dzień poprzedzający. 5) Wykonawca przed rozpoczęciem prac określonych w ust. 2 pkt. 4) powiadomi Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu prac. 7. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości używane podczas usługi sprzątania muszą być oznaczone znakiem CE, posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w Polsce, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ochrony zdrowia i środowiska. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający ma prawo zażądać, a Wykonawca obowiązek udokumentować spełnienie wymogu w zakresie wskazanym w zdaniu pierwszym. W przypadku nieudokumentowania przez Wykonawcę spełnienia wymogu jw., Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zaprzestania używania takiego środka czystości i zastąpienia go innym zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. Materiały do wykonania usługi muszą posiadać odpowiednie parametry tj. są przeznaczone przez producenta dla danego typu czyszczonej lub konserwowanej powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ) Wadium wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać sformułowanie zobowiązania do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty i nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia poręczenia lub gwarancji nie zawierających wymienionych elementów , bądź posiadających jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wymaganego wadium. 2.Kwota wadium dla zamówienia wynosi - 3.000,00 zł 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Do oferty należy załączyć dowód wpłaty. Wpłata będzie uznana za wniesioną w terminie, jeśli uznanie wskazanego przez Zamawiającego rachunku bankowego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium w poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela ( bank ) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela ( Zamawiającego - dane wymienione w pkt. I niniejszej SIWZ ), spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa - dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej. 6. Wadium w gwarancjach bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej gwarancji udzielonej przez bank ( oświadczenie ), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierające termin obowiązywania gwarancji do dnia 25.12.2015r. gwarancja stanowi zabezpieczenie dla zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych i magazynowych , w taborze autobusowym, stacji obsługi pojazdów oraz portierni i dyspozytorni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. we Włocławku oraz zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46., ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zawierającej termin obowiązywania gwarancji do dnia 25.12.2015r. na kwotę w wysokości 3.000,00 zł oraz informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych i magazynowych w taborze autobusowym, stacji obsługi pojazdów oraz portierni i dyspozytorni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. we Włocławku oraz zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46, ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Gwarant bankowy i ubezpieczeniowy jest zobowiązany do wypłaty wadium w terminie do 30 dni, po otrzymaniu wezwania Zamawiającego. 8. Sposób wniesienia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275 z poźn. zm. ) Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela ( Zamawiającego - dane jak w pkt. I SIWZ ), zawierającego termin obowiązywania poręczenia do dnia 25.12.2015 r. kwotę poręczenia w wysokości 3.000,00 zł oraz informację, że udzielone poręcznie stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych i magazynowych , w taborze autobusowym, stacji obsługi pojazdów oraz portierni i dyspozytorni Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. we Włocławku oraz zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46, ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca który będzie korzystał z tej formy wadium nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert obowiązany jest przedstawić propozycję wzoru dokumentu, który zostanie przekazany wszystkim Wykonawcom. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający może zażądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 , ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba , że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za usługę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną