Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji Izby Celnej w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 1 włącznie z odśnieżaniem.

Izba Celna w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-413 Olsztyn, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5397015 , fax. 089 5397016
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Olsztynie
    ul. Dworcowa 1 1
    10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5397015, fax. 089 5397016
    REGON: 51063603900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym oraz na posesji Izby Celnej w Olsztynie, przy ul. Dworcowej 1 włącznie z odśnieżaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości: 1.W budynku biurowym Izby Celnej w Olsztynie znajdującym się przy ul. Dworcowej 1 w Olsztynie. 2.Na posesji Izby Celnej w Olsztynie mieszczącej się przy ul. Dworcowej 1 w Olsztynie włącznie z odśnieżaniem. Budynek biurowy: budynek 4-kondygnacyjny, podpiwniczony. Powierzchnia do sprzątania wynosi 1633 m2, w jej skład wchodzą pokoje biurowe, ciągi komunikacyjne, sanitariaty i winda. Nie wlicza się do niej powierzchni przeszklonych (okna, drzwi itp.). Dodatkowo 727 m2 powierzchni będzie sprzątane okresowo, w zastępstwie za pracownika zatrudnionego na etacie do sprzątania wyodrębnionych pomieszczeń (tj. w okresie jego urlopu wypoczynkowego - 26 dni, ewentualnych zwolnień lekarskich, czy innych nieobecności, których wielkości zamawiający nie jest w stanie przewidzieć). W/w powierzchnie zostały podane w zaokrągleniu do pełnych m2. Zakres prac porządkowych w budynku obejmuje: a) stałe utrzymywanie w czystości powierzchni biurowych i pomocniczych (wraz z zapleczem gospodarczym, sanitarno-socjalnym) oraz ciągów komunikacyjnych; b) zmywanie podłóg; c) niezależnie od zmywania podłóg - okresowa konserwacja podłóg przy użyciu środków antypoślizgowych, nabłyszczających, mechaniczna (za pomocą automatu czyszczącego lub innego, odpowiedniego urządzenia); d) kompleksowe czyszczenie wykładzin dywanowych, dywanów, bieżące usuwanie plam z wykładzin, dywanów; e) usuwanie pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad; f) mycie balustrad, stolarki drzwiowej i glazury we wszystkich pomieszczeniach; g) systematyczne ścieranie kurzu z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach (z wyłączeniem sprzętu elektronicznego: komputerów, drukarek), usuwanie zanieczyszczeń z tapicerek, konserwacja mebli; h) mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników: na mydło, papier toaletowy, ręczniki; i) mycie szyb, stolarki okiennej; j) mycie i dezynfekcja armatury i urządzeń sanitarnych, udrożnianie rur kanalizacyjnych i odpływów; k) opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek, wynoszenie odpadów do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach i niszczarkach; l) dostarczanie i uzupełnianie papieru toaletowego, wielkością dostosowanego do istniejących pojemników, worków na śmieci, ręczników papierowych - składanych, odpowiednich do pojemników znajdujących się w pomieszczeniach sanitarnych mydła w płynie, płynu do mycia naczyń. Wszystkie czynności porządkowe w budynku należy wykonywać w dni robocze codziennie między godz. 6:00 a 18:00, do efektywnego ich zakończenia, przy czym pomieszczenia toalet oraz ciągi komunikacyjne dopiero od godz. 15:30. Pomieszczenia --na zastępstwo-- będą sprzątane wg następujących zasad: a) sekretariaty i gabinety dyrekcji - w godz. 6:00-19.00 b) pozostałe pomieszczenia (tj. kasa, pok. 109-115 - objęte kontrolą dostępu) - w godz. 7.30-15.30. Powierzchnia zewnętrzna (posesja) wynosi 3392 m2 - na posesji znajdują się: parkingi samochodów osobowych, chodnik, droga dojazdowa wokół budynku oraz teren zielony. Zakres prac na terenie zewnętrznym obejmuje wszystkie typowe prace porządkowe związane z utrzymywaniem w czystości terenów tj. placów, dróg, parkingów, chodnika oraz terenów zielonych: a) zamiatanie posesji, chodników i parkingów wewnętrznych; b) sprzątanie śmieci, liści i zbędnych przedmiotów z chodników, parkingu i terenów zielonych; wywóz liści poza sprzątany teren (zamawiający nie zgadza się na wyrzucanie liści do kontenerów/koszy na śmieci); c) umieszczanie odpadów w kontenerach i utrzymanie czystości w pomieszczeniu śmietnika; d) opróżnianie koszy na śmieci; e) pielęgnacja terenów zielonych; w okresie wegetacyjnym koszenie (min. 1 raz w m-cu), podlewanie itp.; f) usuwanie z placu i chodników śniegu, lodu wraz z wywożeniem śniegu/lodu z terenu posesji; g) usuwanie skutków gołoledzi; h) posypywanie chodników i parkingu piaskiem, solą lub odpowiednimi środkami chemicznymi; i) uprzątanie piasku pozostałego po odśnieżaniu; j) koszenie trawników. Na wniosek wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia - możliwe będzie zapoznanie się z budynkiem oraz terenem poprzez dokonanie wizji lokalnej (po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym). Prace mają być wykonywane w całości i kompleksowo, zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych prac zlecanych za odrębnym wynagrodzeniem. Wykonawca zamówienia wykona usługę stanowiącą przedmiot zamówienia w oparciu o własne materiały eksploatacyjne, sprzęt i urządzenia, zapewniając jednocześnie wykonywanie wszystkich prac przez odpowiednio przeszkolony i wykwalifikowany personel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach