Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul.Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6324034 , fax. 42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul.Kilińskiego 102
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6324034, fax. 42 6324130
    REGON: 004345575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w następujących lokalizacjach: 1) 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a 2) 93-217 Łódź, ul. Grota Roweckiego 30 3) 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5 4) 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149 5) 93-523 Łódź, ul. Paderewskiego 47 6) 90-329 Łódź, Al. Piłsudskiego 67 7) 90-303 Łódź, ul. 10 Lutego 7/9 8) 93-259 Łódź, ul. Gałczyńskiego 7 9) 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 5a 10) 94-209 Łódź, ul. Perla 2 11) 93-192 Łódź, ul. Senatorska 4 12) 94-002 Łódź, ul. Sprinterów 11 13) 93-173 Łódź, ul. Lecznicza 6 14) 91-051 Łódź, ul. Rybna 18 15) 91-078 Łódź, ul. Kasprzaka 27 16) 94-023 Łódź, ul. Karolewska 70/76 17) 93-177 Łódź, ul. Dąbrowskiego 33 18) 93-311 Łódź, ul. Rzgowska 170 19) 91-134 Łódź, ul. Rojna 52 20) 91-836 Łódź, ul. Organizacji WiN 37 21) 94-247 Łódź, ul. Borowa 6 22) 92-508 Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18 23) 92-503 Łódź, ul. Smetany 4 24) 90-252 Łódź, ul. Jaracza 36 25) 90-125 Łódź, ul. Narutowicza 37 26) 93-166 Łódź, ul. Lelewela 17 27) 93-562 Łódź, ul. Obywatelska 69 28) 90-718 Łódź, ul. 1 Maja 24/26 29) 93-344 Łódź, ul. Fabryczna 19 30) 90-419 Łódź, Al. Kościuszki 29 31) 90-451 Łódź, ul. Piotrkowska 203/205 32) 92-003 Łódź, ul. Zbocze 2a 33) 90-430 Łódź, ul. Piotrkowska 121 34) 91-142 Łódź, ul. Rojna 18a 35) 91-027 Łódź, ul. Limanowskiego 194/196 36) 91-812 Łódź, ul. Tokarzewskiego 53 37) 91-362 Łódź, ul. Motylowa 4 38) 91-052 Łódź, ul. Wrocławska 10 39) 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 21 40) 91-016 Łódź, ul. Tybury 16 41) 90-413 Łódź, ul. Piotrkowska 61 42) 91-850 Łódź, ul. Marysińska 36 43) 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2 44) 90-159 Łódź, ul. Małachowskiego 74 45) 90-025 Łódź, ul. Objazdowa 17 2. Przewidywana ilość minut wykorzystywana w ruchu lokalnym i strefowym wynosi 131220 minut (średniomiesięcznie 10 935 minut). 3. Przewidywana ilość minut wykorzystywana w ruchu międzystrefowym wynosi 19920 minut (średniomiesięcznie 1660 minut). 4. Przewidywana ilość minut wykorzystywana do wszystkich sieci komórkowych wynosi 85644 minut (średniomiesięcznie 7137 minut). 5. Przewidywana ilość minut wykorzystywana w ruchu między jednostkami MOPS wynosi 93720 (średniomiesięcznie 7810 minut). 6. Ilość abonamentów wynosi 86 szt. 7. Obecnie usługę w 43 lokalizacjach świadczy jeden Wykonawca, natomiast w lokalizacji 90-345 Łódź, ul. Księży Młyn 2 (jeden abonament) usługę świadczy inny Wykonawca. 8. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania i przejęcia dotychczasowych numerów abonenckich. 9. Koszty związane z przeniesieniem numerów do własnej sieci poniesie Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa. 10. Wykonawca odpowiada za sprawne przejęcie wszystkich numerów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania tego procesu oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Uruchomienie numeracji w sieci Wykonawcy musi nastąpić od dnia 01.03.2018 r., a usługa ma być świadczona od dnia 01.03.2018 r. godzina 00:00 do dnia 28.02.2019 r. godzina 24:00. 12. Numery abonenckie, ich lokalizacja z podziałem na linie analogowe i linie ISDN BRA wskazane zostały w Załączniku nr 1a oraz Załączniku nr 1b do SIWZ. 13. W jednej lokalizacji – 1 abonament - w Łodzi przy ul. Objazdowej 17 Wykonawca zobowiązany będzie nadać numer abonencki i dokonać wszystkich prac niezbędnych do uruchomienia tego numeru. Obecnie usługa nie jest tam świadczona. 14. Zamawiający posiada własne centrale PABX. 1) ul. Kilińskiego 102/102a – PANASONIC KX-TDA200 2) ul. Tybury 16 – PANASONIC KX-TDA100 3) ul. Marysińska 36 – PANASONIC KX-TDA15 4) ul. Sprinterów 11 – PANASONIC KX-T616 5) ul. Perla 2 – PANASONIC KX-T308 6) ul. Grota-Roweckiego 30 – SLICAN CCT 1668-L 7) ul. Elsnera 12 SLICAN IPU-14 8) ul. Piotrkowska 61 – SLICAN CCT 1668.S 9) ul. Tramwajowa 21 – SLICAN NCT-1248.1 10) ul. Piłsudskiego 67 – PANASONIC KX-T616 11) ul. 10 Lutego 7/9 – SLICAN PMS-08 12) ul. Ćwiklińskiej 5a – PLATAN BETA 13) ul. Będzińska 5 – SILICAN CCT-1668.L 14) ul. Gałczyńskiego 7 – PLATAN PRIMA mini 15) ul. Senatorska 4 – ELMEG T240 16) ul. Paderewskiego 47 – SIEMENS Hi Path 3300 17) ul. Piotrkowska 149 – PANASONIC KX-TDA100 15. Wykonawca wybrany do realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek na własny koszt uruchomienia łączy stacjonarnych w centralach Zamawiającego oraz uruchomienie łączy stacjonarnych w lokalizacjach, w których Zamawiający nie posiada central telefonicznych. 16. Usługa musi być świadczona zgodnie z obowiązującymi przepisami z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej. 17. Usługi połączeń telefonicznych muszą być zrealizowane dla Zamawiającego przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci PSTN i ISDN. 18. Ilość i rodzaj łączy/kanałów została podana w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. 19. Usługa telefonii stacjonarnej polegać będzie na realizacji połączeń krajowych: 1) lokalnych i strefowych; 2) międzystrefowych; 3) do sieci komórkowych wszystkich operatorów; 4) faksowe; 5) blokowanie połączeń numerów PREMIUM i wysokopłatnych tj. Premium Rate, wszelkie infolinie, serwisy informacyjne zaczynające się na 0 700 ……, itp.; 20. Zamawiający wymaga realizacji połączeń z wszystkich sieci operatorów telekomunikacyjnych krajowych do każdego numeru, które będą używane w realizacji przedmiotu zamówienia. 21. W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewni: 1) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej za rozpoczęcie połączenia wychodzącego, w połączeniach krajowych stacjonarnych i komórkowych; 2) wszystkie połączenia ( w tym także na telefony komórkowe) generowane na łączach będących przedmiotem zamówienia, wymagają prezentacji numeru wywołującego tzw. usługa CLIP; 3) 24-godzinną obsługę serwisową dla usług będących przedmiotem umowy przez 365 dni w roku; 4) nieodpłatne przesyłanie w terminie do 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego miesięcznych bilingów dla każdego numeru w wersji elektronicznej w formacie MS Excel 2000 lub MS Access 2000; 22. Wszystkie koszty związane z realizacją usługi, opłaty uruchomieniowe, opłaty bilingowe oraz inne nie wymienione wprost w ofercie przetargowej, muszą zostać wliczone przez Wykonawcę w koszt abonamentu. 23. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu: 1) całodobowe wsparcie techniczne w zakresie zgłaszania awarii oraz konsultacji technicznych dotyczących świadczenia usługi pod nr telefonu wskazanym przez Wykonawcę; 2) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego, obejmującą w szczególności eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łącza, usuwanie awarii. W razie awarii wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmianę w jego przyłączeniu, realizowanej w ramach ceny w złożonej ofercie. Zamawiający wymaga w przypadku zaistnienia awarii usunięcia jej bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 3) usunięcie każdej zgłoszonej usterki w ciągu nie więcej niż 8 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego w formie telefonicznej przez 365 dni w roku; 4) bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łącza, sprawdzanie parametrów łączy oraz bieżące cykliczne ich pomiary i eliminowanie usterek. 23. Zamawiający wymaga łącza cyfrowego ISDN lub analogowego PSTN. 24. Zamawiający wymaga, aby koszty instalacji, konfiguracji, administracji i serwisu wliczone zostały w cenę abonamentów. 25. W ramach przedstawionej oferty Wykonawca zobowiązuje się nie naliczać opłat za połączenia, których cena nie jest zawarta w formularzu ofertowym, wyższych niż ceny oferowane przez Wykonawcę w ofercie publicznej dla klientów biznesowych. 26. Wykonawca udostępni Zamawiającemu oficjalny cennik dla klientów biznesowych w ofercie publicznej oraz regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych najpóźniej w dniu podpisania umowy. 27. Zamawiający przewiduje zmianę liczby numerów/zmniejszenie. 28. Zamawiający zapewni Wykonawcy, w celu wykonania zamówienia dostęp do budynków i pomieszczeń w lokalizacjach wskazanych w pkt. 1 na czas wykonywania prac instalacyjnych i konserwacyjnych. 29. Należność za wykonaną usługę telefonii stacjonarnej będzie płatna w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury Zamawiającemu na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, 90 – 012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a, w ciągu 7 dni od daty jej wystawienia. 30. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie stanowiło sumę abonamentów miesięcznych za dany miesiąc kalendarzowy i wartość faktycznie przeprowadzonych rozmów wychodzących w tym miesiącu kalendarzowym zgodnie z cenami wskazanymi w ofercie, z uwzględnieniem sekundowego naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej za rozpoczęcie połączenia wychodzącego. 31. W przypadku świadczenia usługi telefonii stacjonarnej za okres niepełnego miesiąca, Wykonawca otrzyma 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień wykonanej usługi, przy przyjęciu, iż średniorocznie miesiąc liczy 30 dni, za każdy abonament oraz wartość faktycznie przeprowadzonych rozmów wychodzących w niepełnym miesiącu kalendarzowym zgodnie z cenami wskazanymi w ofercie, z uwzględnieniem sekundowego naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty początkowej za rozpoczęcie połączenia wychodzącego. 32. W przypadku opłat za połączenia, których cena nie jest zawarta w formularzu ofertowym, Wykonawca będzie stosował ceny oferowane przez Wykonawcę w ofercie publicznej dla klientów biznesowych. 33. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy. 34. Przy wystawianiu faktury należy zastosować następujące dane identyfikacyjne: Nabywca: Miasto Łódź ul. Piotrkowska 104 90-926 Łódź nr NIP 7250028902 Odbiorca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź 35. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielnie wyjaśnień dotyczących realizacji umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 36. W przypadku zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej u Wykonawcy, niezwłocznie zgłasza ten fakt Zamawiającemu na piśmie. 37. Kary umowne zostały określone w umowie. 38. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na kontaktach z Zamawiającym, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. 39. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 38 czynności. Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, 3) przeprowadzania kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób wskazanych w pkt 38. 40. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane pkt. 38 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 2) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 4) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 41. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 38 czynności Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 38. 42. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 43. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 44. W postępowaniu każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (załącznik 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (załączniki 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i pkt.14 oraz pkt 16-20 lub ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 9. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI pkt 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy prawo Zamówień publicznych, do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Za wyjątkiem zapisów rozdziału X pkt 14. 11. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy prawo Zamówień publicznych Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo Zamówień publicznych. Od tego Wykonawcy Zamawiający będzie wymagał dostarczenia dokumentów wskazanych w pkt. 12-16 niniejszego rozdziału. 12. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 13. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał dostarczenia wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.). 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę, albo miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI pkt 12 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 15. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt. 14 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz. VI pkt. 15 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach