Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie miasta i gminy Serock, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej OPS w Serocku - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Z nadzieją w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, ul. Pułtuska 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 782 71 39 , fax. 22 782 71 39
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Pułtuska 16 16
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 22 782 71 39, fax. 22 782 71 39
    REGON: 00200948800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna yjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie miasta i gminy Serock, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej OPS w Serocku - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Z nadzieją w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uczestnikami Projektu jest - w roku 2012 - 6 osób; w roku 2013 - 6 osób, w roku 2014 - 6 osób, w tym osoby niepełnosprawne W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: a) przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne ( zeszyt, długopis, teczka) i wydanie każdemu z uczestników Projektu w latach 2012-2014 zeszytu , teczki, długopisu oraz materiałów z każdego warsztatu b) realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych c) koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, d) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, e) prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, f) zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i warsztatów, zlokalizowanych w Serocku, odpowiednich dla pomieszczenia wszystkich uczestników w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku w okresie 2012-2014, g) zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minimum 1 sztuka, flipchart - min. 1 sztuka, h) zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku w okresie 2012-2014, i) zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie przerwy kawowej dla wszystkich w danym roku realizowania usługi uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w każdym dniu prowadzenia zajęć, przy czym w ramach przerwy kawowej zapewnienie kawy, herbaty, ciasteczek , wody, cukru, mleka i cytryny; zaś obowiązek zapewnienia obiadu dotyczy wszystkich dni szkoleniowych z zajęciami 6 -godzinnymi j) sfinansowania działań edukacyjnych ( czesne, dojazdy do szkoły, wyprawka) dla uczestników projektu ( maks 3 osoby), skierowanych przez OPS w okresie trwania projektu tj. 2012 - 2014 r. k) zapewnienia opieki nad dziećmi uczestników Projektu w każdym dniu szkoleniowym Projektu przez czas trwania zajęć l) zapewnienia ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie uczestników w danym roku realizowania Projektu w okresie 2012-2014, m) wydania uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach, n) stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, o) przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w kwocie 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Legionowie O/Serock numer rachunku 13801300062007001508190004 Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za zapłacone w dniu zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. UWAGA - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ ORYGINAŁ DOWODU WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: opis sposobu realizacji usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach