Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 05-140 Serock, ul. Pułtuska 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 782 71 39 , fax. 22 782 71 39
- Data zamieszczenia: 2012-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Pułtuska 16 16
05-140 Serock, woj. mazowieckie
tel. 22 782 71 39, fax. 22 782 71 39
REGON: 00200948800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna yjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie miasta i gminy Serock, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej OPS w Serocku - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. Projektu Z nadzieją w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Uczestnikami Projektu jest - w roku 2012 - 6 osób; w roku 2013 - 6 osób, w roku 2014 - 6 osób, w tym osoby niepełnosprawne W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: a) przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne ( zeszyt, długopis, teczka) i wydanie każdemu z uczestników Projektu w latach 2012-2014 zeszytu , teczki, długopisu oraz materiałów z każdego warsztatu b) realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i warsztatów przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych c) koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, d) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, e) prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, warsztatów, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, f) zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych szkoleń, kursów i warsztatów, zlokalizowanych w Serocku, odpowiednich dla pomieszczenia wszystkich uczestników w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku w okresie 2012-2014, g) zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minimum 1 sztuka, flipchart - min. 1 sztuka, h) zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie osób uczestniczących w Projekcie w danym roku w okresie 2012-2014, i) zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie przerwy kawowej dla wszystkich w danym roku realizowania usługi uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w każdym dniu prowadzenia zajęć, przy czym w ramach przerwy kawowej zapewnienie kawy, herbaty, ciasteczek , wody, cukru, mleka i cytryny; zaś obowiązek zapewnienia obiadu dotyczy wszystkich dni szkoleniowych z zajęciami 6 -godzinnymi j) sfinansowania działań edukacyjnych ( czesne, dojazdy do szkoły, wyprawka) dla uczestników projektu ( maks 3 osoby), skierowanych przez OPS w okresie trwania projektu tj. 2012 - 2014 r. k) zapewnienia opieki nad dziećmi uczestników Projektu w każdym dniu szkoleniowym Projektu przez czas trwania zajęć l) zapewnienia ubezpieczenia NNW dla wszystkich uczestników szkoleń, kursów i warsztatów w ilości odpowiadającej liczbie uczestników w danym roku realizowania Projektu w okresie 2012-2014, m) wydania uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów świadectw końcowych na zakończenie udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach, n) stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, o) przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w kwocie 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Legionowie O/Serock numer rachunku 13801300062007001508190004 Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za zapłacone w dniu zaksięgowania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. UWAGA - DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ ORYGINAŁ DOWODU WNIESIENIA WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: opis sposobu realizacji usługi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Działania seminaryjne dla ZSK - Trenerzy. Znak sprawy: IBE/2/2016
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu hortiterapii w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE
Dodano: 2016-07-26 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na aktywizację uczestników projektu pn. Moje najważniejsze miejsce - rodzina,
Dodano: 2016-06-03 - Organizacja szkoleń dla potencjalnych beneficjentów POIiŚ 2014-2020 (działanie 2.4 w zakresie typów projektów 2.4.1 a oraz 2.4.2 a)
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja warsztatów szkoleniowych z zakresu metodyki zarządzania projektami wg PRINCE2, w tym projektami realizowanymi w ramach instrumentu ZIT w ramach projektu pn.: Stworzenie warunków do sprawnego wdrażania instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Dodano: 2016-05-05 - Szkolenia okresowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników branży budowlanej zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
Dodano: 2016-05-02 - Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu w ramach w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie radomskim i m. Radom
Dodano: 2016-04-29