Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
- Data zamieszczenia: 2012-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
ul. Okopowa 21/27 21/27
80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
REGON: 19168644300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska wpływających na rachunek redystrybucyjny Zarządu Województwa Pomorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług prawniczych w zakresie egzekucji opłat za korzystanie ze środowiska, w szczególności w następującym zakresie: 1) wykonywania, we współdziałaniu z wyznaczonymi przez Zamawiającego i pracownikami Departamentu Środowiska i Rolnictwa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku czynności wierzyciela opłat za korzystanie ze środowiska w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych w oparciu o wystawione przez Departament tytuły wykonawcze, zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, w postępowaniu egzekucyjnym w administracji, 2) analizy bazy danych dłużników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, zwanego dalej Urzędem, z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których prowadzone są czynności egzekucyjne, pod względem spełniania przez dłużników warunków przedawnienia z art. 70 § 1 Ordynacji podatkowej (tj: Dz. U. 2012r. poz. 749 ze zm.), 3) prowadzenia elektronicznej i pisemnej bazy podmiotów zalegających z płatnościami z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których została ogłoszona upadłość, zawierającej informacje o zgłoszonych wierzytelnościach do masy upadłości, 4) weryfikacji bazy danych podmiotów z ogłoszoną upadłością, 5) przygotowania dokumentacji niezbędnej do sporządzenia zgłoszenia oraz zgłoszenie wierzytelności do masy upadłości, 6) prowadzenia korespondencji z sądami upadłościowymi i syndykami masy upadłości, 7) bieżącego nadzorowania toczącego się postępowania upadłościowego, 8) prowadzenia bieżącej aktualizacji bazy dłużników Urzędu z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska, w stosunku do których zakończono postępowanie upadłościowe prawomocnym orzeczeniem sądu, 9) przygotowywania w wyznaczonym terminie listy podmiotów gospodarczych, wobec których zakończono postępowanie upadłościowe wraz z informacją umieszczoną w Monitorze Sądowym i Gospodarczym, celem wydania przez Departament decyzji umarzających Marszałka, zgodnie z art. 67 d § 3 ustawy Ordynacja podatkowa, 10) bieżącej analizy bazy dłużników Urzędu z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska pod kątem zabezpieczenia realizacji płatności stwierdzonej tytułem wykonawczym przez obciążenie nieruchomości dłużnika hipoteką przymusową, 11) prowadzenia czynności zmierzających do ustanowienia w imieniu wierzyciela hipoteki przymusowej, celem zabezpieczenia spłaty należności przez dłużników którym wystawiono tytuły wykonawcze, 12) katalogowania, przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z prowadzonymi czynnościami, 13) gromadzenia informacji o majątku i źródłach dochodu zobowiązanych, 14) wskazywania poborcom skarbowym i komornikom majątku zobowiązanego, z którego należy prowadzić egzekucję, 15) ustalania następstwa prawnego, 16) pomocy prawnej na potrzeby prowadzonych przez Departament postępowań administracyjnych zmierzających do wymierzenia opłat, obejmującej także postępowania odwoławcze i sądowo administracyjne w tym zakresie, a także nadzór nad postępowaniem egzekucyjnym, 17) pomocy prawnej na potrzeby postępowań administracyjnych prowadzonych w trybie Działu III ustawy Ordynacja podatkowa 18) przeprowadzenia szkoleń pracowników Departamentu w siedzibie Zamawiającego w zakresie przepisów dotyczących opłat i ich egzekucji, minimum raz na dwa miesiące. Zakres tematyczny szkoleń zostanie ustalony z Wykonawcą, nie później niż 7 dni, od dnia wyznaczenia szkolenia. 19) Pomoc prawna, o której mowa w pkt 16 i 17 niniejszego załącznika będzie realizowana niezwłocznie tj. w przypadku porad prawnych udzielanych w formie ustnej - w dniu wystąpienia o jej udzielenie, chyba że skomplikowany stan prawny wymaga sporządzenia opinii pisemnej, zaś w przypadku porad prawnych udzielanych w formie pisemnej - w maksymalnym terminie trzech dni roboczych od dnia wystąpienia o jej udzielenie chyba, że ze względu na skomplikowany stan prawny wymagany jest dłuższy termin uzgadniany każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego. 2. Przy realizacji umowy, wymagane jest od osób wykonujących usługę w imieniu wykonawcy wyższe wykształcenie prawnicze, w tym co najmniej od jednej z osób posiadanie tytułu radcy prawnego lub adwokata oraz praktyczna znajomość następujących ustaw regulujących problematykę opłat środowiskowych lub ich windykacji (zwanych dalej Przepisami Ochrony Środowiska), w szczególności: 1) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 roku Nr 25 poz. 150 j.t. ze zmianami), 2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2010 roku Nr 185 poz. 1243 j.t. ze zm.), 3) ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej (Dz.U. z 2007 roku Nr 90 poz. 607 j.t. ze zm.), 4) ustawy z dnia 17 czerwca 1966 roku o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. 2012 poz.1015 j.t.), 5) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 roku Nr 98 poz. 1071 j.t. ze zm. 6) przepisów Działu III ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 poz.749 j.t. ze zm.) 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania w lokalu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Departamencie Środowiska i Rolnictwa Urzędu dwa razy w tygodniu (w czwartek i drugi dzień ruchomy) po 5 godzin dziennie (łącznie 40 godzin w miesiącu) w godzinach pracy Urzędu, w tym co najmniej raz w tygodniu przez osobę posiadającą tytuł zawodowy adwokata lub radcy prawnego. 4. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatne miesięcznie, przelewem w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego na konto Wykonawcy. Terminem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały wskazane w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Oddziału Regionalnego AMW w Gdyni
Dodano: 2016-01-14 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej
Dodano: 2015-12-22 - Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Tczewie w latach 2016 - 2018
Dodano: 2015-11-13 - Obsługa notarialna obejmująca czynności notarialne dotyczące przeniesienia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa części gruntów trwale zajętych pod inwestycje w ramach Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
Dodano: 2015-04-27 - Doradztwo prawne i finansowe w procesie wyboru banku - gwaranta i organizatora emisji obligacji przez Gdańskie Melioracje Spółka z o.o.
Dodano: 2015-03-30 - Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Tczewie
Dodano: 2015-02-02 - Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania Działań 1.4-4.1, 3.1, 4.2, 4.4, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4.1, 5.4.2, 6.1, 8.1, 8.2, Pilotaż /Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku /w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz zadań związanych z programami zakończonymi Phare, SPO RZL, SPO WKP.
Dodano: 2014-11-28 - Obsługa prawna Agencji Rozwoju Pomorza S.A. w zakresie wdrażania OP1 RPO WP 2007-2013 (bez Działania 1.3)
Dodano: 2014-06-27 - świadczenie usług bieżącej obsługi prawnej działalności prowadzonej przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. Sygn. akt 04/PN/2014
Dodano: 2014-03-07