Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. J. Bema
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0874272766 w. 130 , fax. 874 272 785
- Data zamieszczenia: 2020-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. J. Bema 24
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0874272766 w. 130, fax. 874 272 785
REGON: 79024095600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług portierskich, ochrony osób i mienia oraz monitorowania Budynków Szpitala Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie w systemie zmianowym, jednoosobowym, całodobowym na rzecz Szpitala Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie przy ul. Generała Józefa Bema 24, w okresie od 01 czerwca 2020 r. od godz. 8:00, do dnia 01 czerwca 2024 r. do godz. 8:00. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług portierskich, ochrony osób i mienia oraz monitorowania Budynków Szpitala Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie w systemie zmianowym, jednoosobowym, całodobowym na rzecz Szpitala Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgorzewie przy ul. Generała Józefa Bema 24, w okresie od 01 czerwca 2020 r. od godz. 8:00, do dnia 01 czerwca 2024 r. do godz. 8:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do Ogłoszenia. 2. Kod CPV według Wspólnego Słownika Zamówień opisujący przedmiot zamówienia: a) CPV 98341120-2 - Usługi portierskie, b) CPV 79710000-4 – Usługi ochrony, c) CPV 79711000-1 – Usługi nadzoru przy użyciu alarmu, d) CPV 98341140-8 – Usługi dozorowania. 3. Wykonawca zobligowany jest posiadać pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę w ilości i organizacji gwarantującej ich pracę przez całą dobę we wszystkie dni roku kalendarzowego. 4. Usługa realizowana będzie na zasadzie służb 12-godzinnych. Zmiany obsady służby dokonywane będą co 12 godzin (w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz od 20.00 do 8.00 dnia następnego). Ustala się, że jedna 12-godzinna zmiana realizowana będzie przez 1 (jednego) pracownika. 5. Osoba/y koordynująca usługę będącą przedmiotem zamówienia, musi być wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.). Dla pracowników wykonujących bezpośrednio usługi portierskie oraz ochrony osób i mienia, nie są wymagani kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej, jedynie wymaga się aby byli przeszkoleni w zakresie podstawowych zadań i uprawnień pracownika ochrony oraz posiadali legitymacje niekwalifikowanego pracownika ochrony, zgodnie z ww. ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 6. Wykonawca zamontuje we własnym zakresie, przy użyciu własnego sprzętu, monitoring wizyjny, (montaż 8 kamer zewnętrznych z urządzeniem rejestrującym, monitorem, podglądem obrazu przez Internet), zgodnie z załącznikiem nr 9 do zapytania. Przy użyciu wiedzy i urządzeń technicznych posiadanych we własnym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca zobligowany jest posiadać pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę w ilości i organizacji gwarantującej ich pracę przez całą dobę we wszystkie dni roku kalendarzowego. 2. Usługa realizowana będzie na zasadzie służb 12-godzinnych. Zmiany obsady służby dokonywane będą co 12 godzin (w godzinach od 8.00 do 20.00 oraz od 20.00 do 8.00 dnia następnego). Ustala się, że jedna 12-godzinna zmiana realizowana będzie przez 1 (jednego) pracownika. 3. Osoba/y koordynująca usługę będącą przedmiotem zamówienia, musi być wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.). Dla pracowników wykonujących bezpośrednio usługi portierskie oraz ochrony osób i mienia, nie są wymagani kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej, jedynie wymaga się aby byli przeszkoleni w zakresie podstawowych zadań i uprawnień pracownika ochrony oraz posiadali legitymacje niekwalifikowanego pracownika ochrony, zgodnie z ww. ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 4. Wykonawca zamontuje we własnym zakresie, przy użyciu własnego sprzętu, monitoring wizyjny, (montaż 8 kamer zewnętrznych z urządzeniem rejestrującym, monitorem, podglądem obrazu przez Internet), zgodnie z załącznikiem nr 9 do zapytania. Przy użyciu wiedzy i urządzeń technicznych posiadanych we własnym zakresie. Parametry techniczne kamer nie mogą być mniejszej jakości niż opisane w załączniku nr 7 do Ogłoszenia. 5. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jedn. Dz.U. z 2020r., poz. 426 z późn. zm.), w rozumieniu art. 22 ust. 2 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dozór mienia i ochrona fizyczna obiektów Nadleśnictwa Wipsowo
Dodano: 2024-03-29 - „Usługi dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z wykonywaniem czynności związanych z utrzymaniem obiektu OEH-P Wilczy Szaniec w 2024r.”
Dodano: 2024-03-18 - Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie i podległych Placówek Terenowych.
Dodano: 2024-01-19 - Usługa ochrony obiektów OPN-T wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej
Dodano: 2024-01-03 - Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
Dodano: 2023-12-30 - pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
Dodano: 2023-12-29 - Ochrona osób i mienia.
Dodano: 2023-12-18 - OCHRONA OSÓB I MIENIA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU W ROKU 2024
Dodano: 2023-12-13 - Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
Dodano: 2023-12-05 - "Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo - Składowego z obsługą portierni wraz z obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu"
Dodano: 2023-12-01