Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz usług odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz usług odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz usług odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego. 2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g (gabaryt A i B): a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategoriiw obrocie krajowym i zagranicznym, b) polecone z potwierdzeniem odbioru (PO) - przesyłki rejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, c) polecone z potwierdzeniem odbioru (PO) - przesyłki rejestrowane, najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokości 230 mm,długości 325 mm. Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. d) druk niestandardowy. 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dostarczania przesyłek w Polsce i za granicami kraju. 5. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przyjęcia przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich przy ul. 1 Maja 15, pok. 8, przesyłek przygotowanych do wysłania, raz dziennie, w dni robocze (pn. - pt.), w godzinach między 1400 a 1500. 7. Odbioru przesyłek dokonywać może upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. 8. Odbiór przesyłek przygotowanych do wysłania będzie każdorazowo udokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w rejestrach (książce nadawczej) oraz w zestawieniach ilościowo-wartościowych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. 10. Wykonawca musi zapewnić ponadto możliwość nadawania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, w placówce nadawczej Wykonawcy na terenie miasta Ząbkowice Śląskie, czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach, co najmniej od 800 do 1800. 11. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny. 12. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 13. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowywanym według kategorii rodzajowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego. Zamawiający umieszcza na kopercie w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy, jak również w miejscu przeznaczonym na opłatę, napis (nadruk) lub odcisk pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę. 14. Przesyłki listowe rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych w formie książki nadawczej lub w/g innego wzoru określonego przez Wykonawcę. 15. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość będzie stwierdzona na podstawie adnotacji w książce nadawczej lub innym wykazie określonym przez Wykonawcę. 16. Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotu zamówienia nadawanie przesyłek spełniających wymogi procedury Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Ordynacji podatkowej. Zamawiający przewiduje możliwość sporządzenia odrębnego wykazu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego w celu nadania przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego w dniu odebrania przesyłek z siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby w przypadku przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego, zarówno na kopercie jak i dowodzie nadania znajdowały się dane adresowe Zamawiającego. 17. Zamawiający będzie korzystał z druku PO (potwierdzenia odbioru) Zamawiający we własnym zakresie zapewni sobie druki potwierdzenia odbioru. 18. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w Formularzu ofertowym mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania ilości wskazanych w formularzu. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek mogą ulec zmianie w zależności od ich potrzeb, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. 19. W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane w/g. cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 20. Rozliczenia finansowe za wykonanie usługi będą dokonywane z dołu w okresach miesięcznych, na podstawie dokumentów nadawczo-oddawczych z uwzględnieniem opłaty za świadczenie usługi odbiór przesyłek. 21. Okresem rozliczeniowym będzie okres pełnego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Zamawiający z dołu ureguluje przelewem na konto wykonawcy należność za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 22. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego. 23. Zamawiający wymaga, aby koszt zwrotu przesyłek niedoręczonych adresatowi nie przekroczył ceny nadania przesyłki. 24. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach