Gmina Alwernia ogłasza przetarg
- Adres: 32-566 Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (012) 283 11 15
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
ul. Gęsikowskiego 7 7
32-566 Alwernia, woj. małopolskie
tel. (012) 283 11 15 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych u podopiecznych na terenie Gminy Alwernia w latach 2010-2011. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych u podopiecznych na terenie Gminy Alwernia. Usługi, o których mowa polegać będą na: a/ zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych, a w szczególności: - utrzymaniu czystości w mieszkaniu chorego - przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety - zakupie artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym - pomocy przy spożywaniu posiłków - praniu bielizny osobistej oraz bielizny pościelowej - załatwianiu spraw urzędowych b/ podstawowej opiece higieniczno-sanitarnej, a w szczególności: - myciu i kąpieli - zmianie bielizny osobistej i pościelowej - pielęgnacji i zapobieganiu odleżynom, - pomocy przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - przesłaniu łóżka c/ pielęgnacji zleconej przez lekarza d/ świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych w tym psychiatrycznych e/ pomocy w utrzymaniu więzi ze środowiskiem, a w szczególności: - podtrzymaniu indywidualnych zainteresowań - organizowaniu i podtrzymaniu kontaktów sąsiedzkich - organizowaniu spacerów Planowana ilość osób do tej formy pomocy w 2010 roku wynosi -8 osób w tym 1 osoba do specjalistycznych usług opiekuńczych z zaburzeniami psychicznymi. Planowana ilość osób do tej formy pomocy w 2011 roku wynosi - 8 osób w tym 1 osoba do specjalistycznych usług opiekuńczych z zaburzeniami psychicznymi. Planowana ilość godzin w skali 1 roku wynosi - 4 080 w tym ilość godzin świadczonych na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi - 480. Pomoc w roku 2011 planuje się na poziomie roku 2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853112004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz inne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3. 4. Potwierdzona, aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź potwierdzony wyciąg z rejestru sądowego. W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna wymagane jest złożenie potwierdzonej kopii umowy spółki. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłatą opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). 7. Wykaz osób, odpowiadających za realizację zamówienia, z udokumentowaniem ich doświadczenia i uprawnień zawodowych. 8. Udokumentowany wykaz świadczonych dotychczas usług opiekuńczych (referencje).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.alwernia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dla dzieci z autyzmem, na terenie Gminy Miasta Tarnowa dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie (dwa zadania) w okresie od 01 marca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej
Dodano: 2010-10-26 - Świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej
Dodano: 2010-10-14 - pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010
Dodano: 2010-08-27 - Pełnienie funkcji asystenta rodzinnego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010.
Dodano: 2010-05-27 - Pełnienie funkcji asystenta rodzinnego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010.
Dodano: 2010-05-11 - Pełnienie funkcji asystenta rodzinnego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010.
Dodano: 2010-04-23 - Pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnosprawnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010
Dodano: 2010-04-20