Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury i sprzętu medycznego wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 i w zakresie zgodnym z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego z siedzibą w Katowicach.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-073 Katowice, ul. Strzelecka 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2519027 , fax. 032 2519027
  • Data zamieszczenia: 2010-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego
    ul. Strzelecka 9 9
    40-073 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2519027, fax. 032 2519027
    REGON: 27281290000011
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury i sprzętu medycznego wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 i w zakresie zgodnym z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego z siedzibą w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług obsługi serwisowej aparatury i sprzętu medycznego wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 i w zakresie zgodnym z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego z siedzibą w Katowicach. 2. Usługa będąca przedmiotem zamówienia obejmuje wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z zalecanym harmonogramem, koszt części zamiennych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, robocizny, dojazd oraz usuwanie nieplanowanych awarii aparatury i sprzętu medycznego objętego obsługą serwisową wynikających z naturalnego zużycia części aparatury/sprzętu medycznego. 3. Wykonawca powierzy realizację przedmiotu umowy osobom przeszkolonym, posiadającym kwalifikacje do naprawiania i konserwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami 4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury/sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPoż. 5. Wykonawca przejmuje całkowitą odpowiedzialność za stan urządzeń podczas przeglądu / naprawy. 6. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania, Wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. 7. W przypadku konieczności - usługi serwisowe będą wykonywane w pomieszczeniach Wykonawcy ( ewentualny transport aparatów i sprzętu jest wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu). 8. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego / telefonicznego zlecenia Zamawiającego - zgodnie z zaleceniami producenta danej aparatury i sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą. 9. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania ofert i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 10. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Kierownikiem komórki organizacyjnej Zamawiającego, w której znajduje się dany aparat / sprzęt. 11. Usługa przeglądu/naprawy/usługi serwisowej musi zakończyć się wystawieniem świadectwa lub protokołu sprawności oraz dokonaniem wpisu w paszporcie technicznym urządzeń o dokonanej czynności wraz z informacją, że urządzenie jest w pełnej sprawności technicznej. 12. Kontakt telefoniczny osoby kompetentnej Wykonawcy nastąpi nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia awarii. 13. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia interwencji serwisowej nie później niż w ciągu 24 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia awarii. 14. Czas oczekiwania na części zamienne sprowadzane z zagranicy wynosi maks. 10 dni (dni robocze) od dnia zdiagnozowania usterki. 15. Zleceniobiorca gwarantuje niezmienność cen przez okres trwania niniejszej umowy. 16. W obowiązującym terminie stałości cen dopuszczalne będą jedynie zmiany cen wynikające ze zmian stawek podatku VAT, wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego. 17. W razie wystąpienia istotnej okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. awaria aparatury/sprzętu medycznego, w przypadku której koszt naprawy przewyższa koszt zakupu nowego aparatu, kradzież aparatury/sprzętu med., pożar itp.), Zamawiający może odstąpić od realizacji części umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższej okoliczności. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do wykonywania pozostałej części umowy zgodnie z tabelą cenową stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł(słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust.6 Ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: PKO BP S.A. I O/KATOWICE, Nr: 97 1020 2313 0000 3902 0160 3539 z dopiskiem -wadium - obsługa serwisowa aparatury i sprzętu medycznego 4. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego ( może być dołączone do oferty, pod warunkiem że nie jest z nią trwale złączone). Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wyznaczonego do składania ofert. 5. Zarówno gwarancje jak i poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w Ustawie lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Wadia zostaną zwrócone Wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach