Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień, przy ul Kasztanowej 16, 87-100 Toruń

Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Kasztanowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 458 996, , fax. 566 458 996
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Wytrzeźwień
    ul. Kasztanowa 16
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 458 996, , fax. 566 458 996
    REGON: 17455852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://iw.torun.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień, przy ul Kasztanowej 16, 87-100 Toruń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie Wytrzeźwień Toruniu, przy ul Kasztanowej 16, 87-100 Toruń . prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, 2) udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, 3) stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, 4) wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, 5) kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, 6) w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się lub zespół pogotowia ratunkowego, 7) sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, 8) wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni, 9) przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, 10) prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę (współpraca z terapeutą), 11) prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji lekarskiej, 12) sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, 13) określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, 14) przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 08 grudnia 2014 r. (Dz.U.2014.1850), 15) wykonywanie innych zadań zleconych przez Gminę Miasta Torunia zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami. 2.1. Przewidywana ilość godzin usług medycznych wynosi: 8208 godz. 2.2. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie dyżurowym. a/ 7.00- 15.00 w dni powszednie, b/ 15.00- 7.00 w dni powszednie, c/ 7.00-7.00 w niedziele i święta a także w dni wolne od pracy, 2.3. Harmonogram dyżurów (grafik dyżurów) określa Wykonawca w porozumieniu z Dyrektorem Izby Wytrzeźwień w Toruniu lub osobą przez niego upoważnioną. 3. Miejsce świadczenia usług: Izba Wytrzeźwień w Toruniu przy ul Kasztanowej 16.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, o których mowa w art. 5 i 5a ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U.2015.464) 1.którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedstawieniu przez Wykonawcę: a) dyplomu ukończenia uczelni medycznej na wydziale lekarskim b) uprawnień do wykonywania zawodu lekarza, nadanych przez okręgową radę lekarską 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty (wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne części zamówienia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w pkt. II niniejszej SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia według własnego wyboru. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, który zakresem działania obejmuje przedmiot zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. .Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia i spełnia warunki niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz.U.2015.464) (wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ). 5. W celu przedstawienia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2015.184) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ) chyba, że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Oświadczenie, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Upoważnienie do podpisania i złożenia oferty, chyba że wynika ono z odrębnych dokumentów. 8. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od … do … stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.1503) i jako takie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Nie ujawnia się bowiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oraz wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. nazwy (firmy), adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach). 9. Oświadczenie Wykonawcy - jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców). 10. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów – zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto procedury jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt. VII.12 litera a i c SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt. VII.12 litera b SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. VII 12 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 14. Oświadczenie, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmujący okres ubezpieczenia od dnia złożenia oferty do końca terminu realizacji zamówienia. W przypadku zawarcia umowy, polisa staje się integralna częścią umowy. 15. Oświadczenie, że wobec Wykonawcy nie toczy się żadne postepowanie egzekucyjne – (wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ). 16. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy, wymienione w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 17. Dokumenty do oferty należy dołączyć w kolejności określonej w pkt. VII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach