Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie prywatyzacji Spółki Fabryka Drutu Gliwice Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (zwanej dalej Spółką), tj. przygotowanie niezbędnych analiz Spółki, zwanych Zamówionymi Dziełami (FAZA I) oraz, jeżeli ZAMAWIAJĄCY uzna to za zasadne, doradztwo w procesie zbywania udziałów Spółki przez Skarb Państwa zwanych dalej Zleconymi Pracami (FAZA II)

Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
    REGON: 01214918700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie prywatyzacji Spółki Fabryka Drutu Gliwice Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (zwanej dalej Spółką), tj. przygotowanie niezbędnych analiz Spółki, zwanych Zamówionymi Dziełami (FAZA I) oraz, jeżeli ZAMAWIAJĄCY uzna to za zasadne, doradztwo w procesie zbywania udziałów Spółki przez Skarb Państwa zwanych dalej Zleconymi Pracami (FAZA II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. FAZA I -wykonanie Zamówionych Dzieł, na które składają się: 2.1.1. ustalenie sytuacji prawnej majątku Spółki (zwane dalej analizą sytuacji prawnej majątku Spółki); 2.1.2. ustalenie stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki (zwane dalej analizą stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki); 2.1.3. ocena realizacji obowiązków Spółki wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i ochrony zabytków wchodzących w skład majątku Spółki (zwana dalej analizą realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i ochrony zabytków); 2.1.4. oszacowanie wartości Spółki, przy użyciu co najmniej dwóch metod wyceny; 2.1.5. opracowanie strategii prywatyzacji Spółki; 2.1.6. sporządzenie memorandum informacyjnego Spółki, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa (na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO). 2.2. FAZA II - opcjonalnie - na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO wykonanie wszystkich albo niektórych spośród wymienionych poniżej Zleconych Prac: 2.2.1 przygotowanie i obsługa procesu sprzedaży osobom trzecim udziałów Spółki w trybie negocjacji podjętych na podstawie publicznego zaproszenia, a w szczególności przygotowanie i zamieszczenie na koszt Wykonawcy ogłoszenia o zamiarze zbycia udziałów, przygotowanie procedury ich zbycia, identyfikacja i selekcja potencjalnych Nabywców, badanie ich wiarygodności finansowej, a także doradztwo w negocjacjach dotyczących sprzedaży udziałów, przygotowanie projektu umowy sprzedaży udziałów, z uwzględnieniem wskazówek ZAMAWIAJĄCEGO i doprowadzenie do jej zawarcia oraz wejścia w życie; 2.2.2 doradztwo na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO - w okresie nie krótszym niż do wykonania wszystkich zobowiązań Nabywcy zawartych w umowie sprzedaży udziałów Spółki i nie dłuższym niż termin obowiązywania umowy, o którym mowa w Umowie - przy wprowadzaniu ewentualnych zmian w Umowie sprzedaży udziałów Spółki oraz przy dokonywaniu interpretacji postanowień tej Umowy, a także przy prowadzeniu negocjacji w celu polubownego rozstrzygnięcia sporów wynikłych w związku z wykonywaniem umowy sprzedaży udziałów Spółki przed skierowaniem sprawy na drogę sądową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy spełniają poniższe warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; c) WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - zamówienia związane z wykonaniem usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.: - przygotował co najmniej dwie analizy spółki obejmujące: ustalenie sytuacji prawnej majątku, ustalenie stanu i perspektyw rozwoju, oszacowanie wartości przy użyciu co najmniej dwóch metod wyceny oraz - przygotował, przeprowadził i rozliczył co najmniej jedną transakcję zbycia akcji/udziałów podmiotu w trybie przetargu lub w trybie negocjacji; d) posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości co najmniej 200.000 zł. lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł.; e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 350.000 zł.; f) WYKONAWCA dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przy czym: 1) co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia biegłego rewidenta, 2) co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie prawnicze i doświadczenie w zakresie wykonania analizy sytuacji prawnej majątku spółki, 3) co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do sporządzania operatów szacunkowych, 4) co najmniej dwie osoby posiadają doświadczenie w wycenie przedsiębiorstw, 5) co najmniej dwie osoby posiadają doświadczenie w zakresie sporządzania analiz realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska, 6) co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w zakresie sporządzania analiz realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony zabytków, 7) co najmniej dwie osoby posiadają doświadczenie w zakresie przygotowania i obsługi procesu sprzedaży osobom trzecim akcji/udziałów spółki oraz w doradztwie w procesie prywatyzacji spółki. g) WYKONAWCA realizujący prace związane z dostępem do informacji niejawnych musi dysponować pełnomocnikiem do spraw ochrony informacji niejawnych, spełniającym wymagania określone w przepisach Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.). Z zastrzeżeniami określonymi w Ustawie i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ), do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty, których wykaz zawiera Rozdział 10 SIWZ. 1. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą dokumentów, których wykaz zawiera Rozdział 10 SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać konkretna kwota w PLN posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej w PLN. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował WYKONAWCA i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9 WYKONAWCA wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Dokumenty stwierdzające dysponowanie pełnomocnikiem do spraw ochrony informacji niejawnych, spełniającego wymagania Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych tj. kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia przez służbę ochrony państwa, kserokopię dokumentu potwierdzającego powierzenie tej osobie pełnienia takiej funkcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach