Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez dom mediowy usługi przygotowania reklam promujących projekty z zakresu działalności Ministerstwa Skarbu Państwa oraz kupna powierzchni reklamowych w polskiej prasie i Internecie

Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
    REGON: 01214918700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez dom mediowy usługi przygotowania reklam promujących projekty z zakresu działalności Ministerstwa Skarbu Państwa oraz kupna powierzchni reklamowych w polskiej prasie i Internecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez dom mediowy usługi przygotowania reklam promujących projekty z zakresu działalności Ministerstwa Skarbu Państwa oraz kupna powierzchni reklamowych w polskiej prasie i Internecie. 1)Przez reklamę należy rozumieć następujące formy promocji: reklamę tekstowo-graficzną, ogłoszenie, reklamę internetową, tekst sponsorowany lub równoważny. 2)Przez przygotowywanie projektów reklam należy rozumieć przygotowanie kreacji reklamy (tekst, grafika, hasło reklamowe, zdjęcia, umiejscowienie logotypów), jej projektu (zaprojektowanie elementów wektorowych, zapewnienie materiału zdjęciowego w reklamie) i przygotowanie pliku produkcyjnego do druku lub publikacji w Internecie zgodnie ze specyfikacją wymaganą przez dany tytuł prasowy lub serwis internetowy. 3)Przez dom mediowy należy rozumieć wykonawcę usługi, który w ramach swojej działalności gospodarczej planuje i kupuje powierzchnię reklamową w mediach w imieniu Zamawiającego. 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca świadczyć będzie również usługi doradcze w sprawie wyboru najkorzystniejszych terminów oraz tytułów prasowych i serwisów internetowych dla zleceń reklamowych Zamawiającego. 3.Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę zgłaszania przez Zamawiającego zapotrzebowania na projekt reklam i ich publikację przez 18 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do momentu wykorzystania budżetu przeznaczonego na ten cel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793441006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 10 000 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną