Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
REGON: 01214918700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez dom mediowy usługi przygotowania reklam promujących projekty z zakresu działalności Ministerstwa Skarbu Państwa oraz kupna powierzchni reklamowych w polskiej prasie i Internecie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez dom mediowy usługi przygotowania reklam promujących projekty z zakresu działalności Ministerstwa Skarbu Państwa oraz kupna powierzchni reklamowych w polskiej prasie i Internecie. 1)Przez reklamę należy rozumieć następujące formy promocji: reklamę tekstowo-graficzną, ogłoszenie, reklamę internetową, tekst sponsorowany lub równoważny. 2)Przez przygotowywanie projektów reklam należy rozumieć przygotowanie kreacji reklamy (tekst, grafika, hasło reklamowe, zdjęcia, umiejscowienie logotypów), jej projektu (zaprojektowanie elementów wektorowych, zapewnienie materiału zdjęciowego w reklamie) i przygotowanie pliku produkcyjnego do druku lub publikacji w Internecie zgodnie ze specyfikacją wymaganą przez dany tytuł prasowy lub serwis internetowy. 3)Przez dom mediowy należy rozumieć wykonawcę usługi, który w ramach swojej działalności gospodarczej planuje i kupuje powierzchnię reklamową w mediach w imieniu Zamawiającego. 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca świadczyć będzie również usługi doradcze w sprawie wyboru najkorzystniejszych terminów oraz tytułów prasowych i serwisów internetowych dla zleceń reklamowych Zamawiającego. 3.Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę zgłaszania przez Zamawiającego zapotrzebowania na projekt reklam i ich publikację przez 18 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do momentu wykorzystania budżetu przeznaczonego na ten cel. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793441006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 10 000 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną