Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów, w celu wypełniania przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. obowiązku ustawowego, związanego z rejestracją pojazdów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322).

Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3-go Maja 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0447323154 , fax. 044 7323103
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb.
    Al. 3-go Maja 33 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 0447323154, fax. 044 7323103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów, w celu wypełniania przez Starostwo Powiatowe w Piotrkowie Tryb. obowiązku ustawowego, związanego z rejestracją pojazdów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowana ilość dostarczonych tablic: 1) Tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe) - 13000 szt 2) Tablice samochodowe zwyczajne (dwurzędowe) - 500 szt 3) Tablice do przyczep (jednorzędowe) - 800 szt 4) Tablice do przyczep (dwurzędowe) - 200 szt 5) Tablice motocyklowe i ciągnikowe zwyczajne - 1700 szt 6) Tablice motorowerowe zwyczajne - 1500 szt 7) Tablice samochodowe indywidualne - 16 szt 8) Tablice samochodowe zabytkowe - 10 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 275200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) Prowadzą działalność w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych oraz posiadają zezwolenie na ich produkcję; 2) Posiadają certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi - dla wszystkich rodzajów tablic objętych zamówieniem; 3) Oświadczą, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) Nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne oraz podatków; 5) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej; 6)W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy zamówienia, polegające na dostawie tablic rejestracyjnych o wartości min. 300 tys., oraz potwierdzą należyte wykonanie tych dostaw. 7) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez Marszałka Województwa. 2)Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, określonymi w załączniku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia. 7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech dostaw tablic rejestracyjnych o wartości min. 300 tys. oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach