Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych (worki foliowe do odpadów specjalnych, worki foliowe do odpadów komunalnych, worki foliowe do gromadzenia bielizny brudnej, worki foliowe do odpadów medycznych, worki foliowe na materace, worki foliowe na zwłoki) do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, Gdańsk).

Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-214 Gdańsk, ul. Smoluchowskiego 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3444440 , fax. 058 3444440
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy
    ul. Smoluchowskiego 18 18
    80-214 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3444440, fax. 058 3444440
    REGON: 00029292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych (worki foliowe do odpadów specjalnych, worki foliowe do odpadów komunalnych, worki foliowe do gromadzenia bielizny brudnej, worki foliowe do odpadów medycznych, worki foliowe na materace, worki foliowe na zwłoki) do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, Gdańsk).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, Gdańsk) worków foliowych (kod CPV: 18930000-7 worki i torby, 19520000-7 produkty z tworzyw sztucznych): - worki foliowe, niebieskie do odpadów specjalnych; 28.000 szt., - worki foliowe, czarne do odpadów komunalnych; 84.000 szt., - worki foliowe, czarne do odpadów komunalnych; 29.000 szt., - worki foliowe, niebieskie do odpadów specjalnych; 9.000 szt., - worki foliowe, białe do gromadzenia bielizny brudnej; 15.000 szt., - worki foliowe, czerwone do odpadów medycznych; 160.000 szt., - worki foliowe, czerwone do odpadów medycznych; 31.000 szt., - worki foliowe, białe na materace; 2.000 szt. - worki foliowe, czarne na zwłoki; 130 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilość podano w załączniku nr 1, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). 2. Wymagania dla worków foliowych: a) wszystkie wyroby mają być wykonane z folii polietylenowej - wytrzymałość na rozciąganie MPa (kg/cm?) dla podanych grubości: wzdłuż nie mniej niż 15 Mpa, w poprzek, nie mniej niż 11 Mpa, zgrzania wytrzymałe nie mniej niż wytrzymałość folii, b) łatwa otwieralność worków, c) gat. I, d) worki foliowe dostarczane w rolce powinny posiadać perforację umożliwiającą łatwe odrywanie kolejnych worków, które nie powoduje rozrywania się dna worka, e) każde zbiorcze opakowanie z workami ma posiadać następujące informacje: - wielkość worków, - ilość worków w opakowaniu zbiorczym. 3. Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. W ramach ceny oferty Wykonawca dostarcza zamówiony towar do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, Gdańsk) - Magazyn Gospodarczy. 5. Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert na poszczególne pozycje w ramach przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 8. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego (ul.Smoluchowskiego 18, Gdańsk), Magazyn Gospodarczy. 9. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), o wartości zamówienia powyżej 14.000 EURO i nie przekraczającej kwoty określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r. (Dz.U. Nr 241, poz. 1762) w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 189300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) tj. Wykonawca, który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. realizował dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) tj. Wykonawca, który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. realizował dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMIENIONYCH W PUNKCIE I. 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie I powyżej: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW. 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Wypełniony formularz ofertowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Wypełniony formularz ofertowy-oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie II powyżej; 1.5. próbki produktów do celów kontroli zgodności oferowanych dostaw z przedmiotem zamówienia oraz wykaz próbek produktów złożonych wraz z ofertą - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca dostarcza próbki dla każdego oferowanego produktu w ilości po 1 szt. Każda próbka ma być wyraźnie oznaczona w taki sposób, aby było wiadomo jakiej pozycji dana próbka dotyczy. W razie nie dostarczenia jakiejkolwiek próbki oferta, dla całego przedmiotu zamówienia, ulega odrzuceniu. 1.6. Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony; 1.7. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach