Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45: Zadanie I - dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach. Zadanie II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach

Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Waryńskiego 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5631300 , fax. 087 5631303
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
    ul. Waryńskiego 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5631300, fax. 087 5631303
    REGON: 00057068300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45: Zadanie I - dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach. Zadanie II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Zadania I zawarty jest w Załączniku nr 1/I do SIWZ, obejmuje rodzaj materiału oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Zadania II zawarty jest w Załączniku nr 1/II do SIWZ i obejmuje typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i typ materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające opisane parametry. 3. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Materiały biurowe powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. Materiały eksploatacyjne powinny być wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych w oryginalnych opakowaniach producenta ze znakiem firmowym producenta i datą ważności. 4. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt jakościowo nie gorszy w stosunku do oryginału, a w przypadku materiałów eksploatacyjnych, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych ( pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku ) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Do obowiązków wykonawcy należy wykazanie w sposób niebudzący zastrzeżeń, że zaproponowany równoważny produkt posiada parametry nie gorsze niż wymagane. 5. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty oświadczenie, że oferowane materiały są fabrycznie nowe, wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowane, posiadające parametry nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, wyprodukowane zgodnie z normami oraz, że nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem do którego są przeznaczone w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych, jak również że zaoferowane materiały eksploatacyjne nie spowodują utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia, wg wzoru - Załącznik nr 3. 6. W przypadku zaproponowania równoważnego produktu Zamawiający zakłada możliwość żądania jego próbki. 7. Na wszystkie oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 8. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ciągu 14 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia faxem. 9. Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 10. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 900-1400 do siedziby Zamawiającego ul. Waryńskiego 45
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach