Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Internatu przy Zespole Szkół Nr 5 w Tyszowcach, ul. Kościelna 25.

Zespół Szkół nr 5 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Tyszowcach ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. Kościelna 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6619351 , fax. 0-84 6619351
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 5 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Tyszowcach
    ul. Kościelna 25 25
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 0-84 6619351, fax. 0-84 6619351
    REGON: 00098279900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs5-tyszowce.strefa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Internatu przy Zespole Szkół Nr 5 w Tyszowcach, ul. Kościelna 25.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Internatu przy Zespole Szkół Nr 5 w Tyszowcach, ul. Kościelna 25. Przedmiot zamówienia został podzielony na XII zadań od nr I do XII. Zadanie I PIECZYWO Kod CPV 15811000-6 Zadanie II MLEKO I JEGO PRZETWORY kod CPV 15400000-15500000-3 Zadanie III MIĘSO JADALNE I SUROWCE RZEŹNE Kod CPV 15100000-9 Zadanie IV WYROBY WĘDLINIARSKIE Kod CPV 15131100-6 Zadanie V ARTYKUŁY SPOZYWCZE Kod CPV 15000000-8 Zadanie VI RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANEKod CPV 15200000-0 Zadanie VII DRÓB Kod CPV 15112000-6 Zadanie VIII MROŻONKI Kod CPV 15331170-9 Zadanie IX OWOCE ŚWIEŻE Kod CPV 15300000-0 Zadanie X WARZYWA Kod CPV 15300000-0 Zadanie XI JAJA Kod CPV 03142500-3 Zadanie XII LODY kod CPV 15555100-4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poszczególne zadania, stanowiące załączniki niniejszej specyfikacji nr : 2-1,2-2,2-3,2-4,2-5,2-6,2-7,2-8,2-9,2-10,2-11, 2-12. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna w zakresie każdej części zamówienia. Dostarczane sukcesywnie towary muszą spełniać następujące warunki: - każdy oferowany produkt musi być odpowiednio opakowany i oznakowany, najwyższej jakości i świeżości z ważnym terminem przydatności do spożycia. - towary z importu muszą posiadać atest o dopuszczalności do sprzedaży na terenie RP - spełniać wymagania PN Zamawiający nie dopuszcza: . składania ofert wariantowych, . zawarcia umowy ramowej, . ustanowienia dynamicznego systemu zakupów . wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, . zamówień uzupełniających, .zamówień dodatkowych oraz dopuszcza składanie ofert częściowych i równoważnych Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część (zadanie) lub więcej części (zadań) przedmiotu zamówienia . Każda część (zadanie) przedmiotu zamówienia oceniana będzie odrębnie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w Formularzu cenowym, różniących się od nich nazwą i producentem -opisuje się te produkty w formularzu ofertowym, w kolumnie 3 Nazwa towaru oferowanego przez wykonawcę lub równoważnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował asortyment wskazany przez Zamawiającego, Wykonawca może pozostawić puste miejsce w tej kolumnie. Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza także możliwość dokonywania zakupów artykułów równoważnych takich, które nie zostaną wymienione w formularzu ofertowym, a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu, różnią się od nich nazwą i producentem. Decyzję o uznaniu towaru za równoważny podejmuje Zamawiający. 2.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Dostawy artykułów spożywczych w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie telefonicznego lub fax-em zamówienia w godz. od 8.00 do 15.00 z minimalnie dziennym wyprzedzeniem do magazynu żywnościowego Zespołu Szkół Nr 5 w Tyszowcach, Kościelna 25 A . 2) Dostawę przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca , ponosząc koszty i ryzyko transportu. 3) Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze nie są przeterminowane i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji wartości zamówienia. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu w ramach kwoty określonej w umowie i nie przekraczającej tej kwoty. Wykonawca wyraża zgodę na 21-dniowy termin płatności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz.177 z pózn. zm.) w szczególności Wykonawca, który: a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz.177 z pózn. zm.). Sposób dokonywania oceny spełnienia ww warunków: ad a) warunek spełnią Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą, ad b) warunek spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ad c) warunek spełnią Wykonawcy, którzy załączą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ad d) warunek spełnią Wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie V SIWZ. 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 1.2. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacja, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.3 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 3, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oferta winna zawierać: 1.Wypełniony formularz ofertowo - cenowy, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 wraz z arkuszami kalkulacyjnymi oferty stanowiącymi załączniki nr 2-1, 2-2, 2-3,2-4,2-5, 2-6, 2-7, 2-8, 2-9, 2-10, 2-11, 2-11, 2-12. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie VI SIWZ. 3.Umowa regulująca współprace podmiotów występujących wspólnie. 4. Jeżeli Wykonawcą jest Spółka Cywilna , wymagane jest dostarczenie kopii umowy spółki wraz z aneksami wskazującymi aktualny sposób reprezentacji spółki. Każdy ze wspólników Spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru wydany przez odpowiedni urząd. Wykonawca będący Spółką Cywilną składa ofertę tak jak podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienna pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty w/w pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 6.Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs5-tyszowce.strefa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach