Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Remont wieży AVIA z malowaniem konstrukcji stalowej stacji radiolokacyjnej

Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
    ul. Silniki 1 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 8548 611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont wieży AVIA z malowaniem konstrukcji stalowej stacji radiolokacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont wieży AVIA z malowaniem konstrukcji stalowej stacji radiolokacyjnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5 do SIWZ oraz z nakładami zawartymi w przedmiarach robót - załącznik nr 6.1.-6.2. do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej stacji radiolokacyjnej przy pomocy technik alpinistycznych lub z rusztowania. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Wykonawca zobowiązany jest odpady budowlane przekazać do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami przekazując Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadów. Zamawiający wymaga wyceny ofertowej - kosztorysu uproszczonego z zestawieniami ilościowo-wartościowymi nakładów:robocizna, materiał, sprzęt Zamawiający przewiduje jednoetapowe fakturowanie zadania za wykonanie i odebranie całości robót. Rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym. Wykonawca w terminie 7 dni przed rozpoczęciem prac dostarczy wykaz imienny pracowników wykonujących prace na obiekcie oraz wykaz pojazdów. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawia dokumenty: - potwierdzające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności oraz przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; świadectwa kwalifikacyjne; - dokumenty potwierdzające przeszkolenie alpinistyczne lub zaświadczenia lekarskie o możliwości pracy na wysokości osób wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ; - przed rozpoczęciem robót Kierownik budowy musi opracować plan Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości 4 400,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze: poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach