Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej oświetlenia ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych linii zasilających i tablic rozdzielczych oraz remont ciągów komunikacyjnych - korytarze, hole i klatki schodowe w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Sienkiewicza 16A.

Powiat Piotrkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 31 00 , fax. 44 732 31 03
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Piotrkowski
    Al. 3 Maja 33 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 31 00, fax. 44 732 31 03
    REGON: 59064841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej oświetlenia ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych linii zasilających i tablic rozdzielczych oraz remont ciągów komunikacyjnych - korytarze, hole i klatki schodowe w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Sienkiewicza 16A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej oświetlenia ciągów komunikacyjnych, wewnętrznych linii zasilających i tablic rozdzielczych oraz remont ciągów komunikacyjnych - korytarze, hole i klatki schodowe w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Sienkiewicza 16A. 2.Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji: 1.1.Projekcie stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2.Przedmiarze robót nr 1, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3.Przedmiarze robót nr 2, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4.Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a)realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową, b)wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń, rozruchów i odbiorów technicznych wraz z poniesieniem kosztów ewentualnych opłat, c)ustanowienie kierownika budowy, d)naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót, przywrócenie do stanu pierwotnego, e)przekazania zrealizowanych robót Zamawiającemu, f)zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem obiektu. g)Wszelkie prace będą wykonywane po godzinach pracy Urzędu, pomiędzy godziną 17.00 a 7.00 rano i w dniach wolnych od pracy. h)Wykonawca ma obowiązek sprzątania na bieżącą miejsca prowadzonych robót w taki sposób, aby użytkownicy budynku przystępując do pracy w dzień roboczy o godzinie 7.30 nie odczuli trudności związanych z realizacją robót. i)Roboty muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380); j)Roboty muszą być wykonywane zgodnie z Polskimi Normami (szczególnie PN-IEC 60364 dot. wymagań w stosunku do instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych w arkuszach odnoszących się do projektowanych instalacji). k)Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy; l)Zastosowane prze Wykonawcę wyroby, materiały i urządzenia, muszą być zgodne z kosztorysem nakładczym (ślepym) i dokumentacją projektową oraz posiadać oznakowanie lub aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastosowanie zamienników materiałowych podanych w przedmiarze nie może pogarszać standardu produktu oraz wymaga uzgodnienia nadzoru autorskiego i inwestorskiego oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego; m)Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać będą warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). n)Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. o)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami. p)Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 36 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego na całość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zabezpieczy swoją ofertę wadium w wysokości 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1.pieniądzu; 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3.gwarancjach bankowych; 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Piotrkowie Trybunalskim Nr rachunku: 66 2030 0045 1110 0000 0026 3630 z dopiskiem: Wadium do przetargu na remont instalacji elektrycznej przy ul. Sienkiewicza 16A. 5.Wadium wniesione w pieniądzu musi zostać uznane na wskazanym rachunku bankowym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Tryb., Al. 3 Maja 33 (kasa), w godzinach od 730 do 1630. 7.Zwrot wadium nastąpi na warunkach i w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach