Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja pomieszczeń mieszkalnych w pawilonie A I pietro w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej

Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 19-321 Nowa Wieś Ełcka, ul. Lipowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6197770, 6197779 , fax. 087 6197490
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
    ul. Lipowa 1 1
    19-321 Nowa Wieś Ełcka, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6197770, 6197779, fax. 087 6197490
    REGON: 00030468000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnwe.fantex.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja pomieszczeń mieszkalnych w pawilonie A I pietro w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana drzwi, poręczy, odboi, malowanie i szpachlowanie ścian, ułożenie terakoty i wykładziny podłogowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452146109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Posiadanie przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.2 Spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy ust. 1 - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji. 4.3 Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgonie z wymaganiami ustawowymi Sprawdzenie spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przekazany w materiałach przetargowych, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 5.2 Podpisanie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5.3 Parafowany projekt umowy, której wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 5.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zatrzymania w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.6 Wykaz wykonanych świadczeń, potwierdzającego doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu podobnych przedmiotów do przedmiotu zamówienia. Wykaz powinien być uzupełniony załącznikiem dokumentów potwierdzających , że wykazane świadczenia zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość terminu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnwe.fantex.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach