Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, wymiana drzwi wejściowych do budynku, remont nawierzchni parkingu w Inspektoracie ZUS w Świebodzinie przy ulicy Sikorskiego 42

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3294200 , fax. 68 3244213
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3294200, fax. 68 3244213
    REGON: 00001775600141
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, wymiana drzwi wejściowych do budynku, remont nawierzchni parkingu w Inspektoracie ZUS w Świebodzinie przy ulicy Sikorskiego 42
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, wymiana drzwi wejściowych do budynku, remont nawierzchni parkingu w Inspektoracie ZUS w Świebodzinie przy ulicy Sikorskiego 42. 1. Ogólny zakres rzeczowy robót: 1) roboty budowlane związane z remontem elewacji: ­ skucie tynków zewnętrznych, ­ wykonanie tynków zewnętrznych, ­ malowanie tynków farbą silikonową, ­ demontaż bram garażowych i zamurowanie istniejących otworów, 2) roboty budowlane związane z przebudową wejścia głównego: ­ wymiana istniejących drzwi na drzwi zewnętrzne teleskopowe, ­ dostawa i montażu wycieraczki czyszcząco - osuszającej, ­ naprawie tynków z pomalowaniem farbą lateksową, 3) roboty związane z remontem nawierzchni: ­ wykonanie murka oporowego, ­ utwardzenie nawierzchni parkingu i pochylni, ­ dostawa i montaż bramy garażowej, 4) roboty sanitarne: ­ przebudowa odwodnienia liniowego, 5) roboty elektryczne: ­ zakup, montaż i podłączenie kurtyny powietrznej, ­ zasilanie kurtyny powietrznej i automatyki drzwi przesuwnych. 2. Wykonawca przedstawi Harmonogram rzeczowo-finansowy robót przyjmując: 1) Harmonogram rzeczowo-finansowy musi zawierać podział robót na etapy: Etap a) remont elewacji; Etap b) przebudowa wejścia głównego; Etap c) remont nawierzchni parkingu; 2) Wykonawca określi kolejność robót (etapów). Roboty wykonywane w ramach poszczególnych etapów mogą być prowadzone równolegle; 3) Roboty muszą przebiegać w sposób zapewniający ciągłość pracy inspektoratu. 3. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności; 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną; 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa Budowlanego; 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót; 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody; 6) przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: ­ zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ zainstalowania kontenera na odpady, ­ przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż.; 7) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez Wykonawcę, 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem; 9) koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowania i złożenia oferty ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; 10) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zbigniewem Urbanowiczem lub Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38; 11) Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: ­ za pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 300,00 zł brutto, ­ za pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 200,00 zł brutto; 12) roboty będą wykonywane w czynnym budynku, wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy urzędu - wszystkie prace uciążliwe związane z hałasem należy prowadzić poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i w dni ustawowo wolne od pracy; 13) w czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi; 14) Zamawiający przewiduje odbiory częściowe i płatność za zakończone etapy robót w wysokości 70% wartości kosztorysowej; 15) potwierdzeniem końcowego odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót; 16) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały na okres minimum 36 miesięcy, okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z Przedmiarem i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiORB. Przyjęte w projekcie i przedmiarach robót urządzenia i materiały, przywołane są z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i należy je traktować jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą określenia/podania standardu. Wskazanie szczegółowych mian uzasadnione jest w każdym przypadku specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można tych elementów opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W związku z tym, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych urządzeń i materiałów, z zastrzeżeniem jednak, że ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne będą co najmniej takie same lub lepsze od wymienionych w dokumentacji projektowej oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego odpowiedniki rynkowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/149946/5BQ15G5WmWQ.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach