Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest regeneracja turbin do silników spalinowych samochodów służbowych garnizonu dolnośląskiej Policji

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest regeneracja turbin do silników spalinowych samochodów służbowych garnizonu dolnośląskiej Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest regeneracja turbin do silników spalinowych samochodów służbowych garnizonu dolnośląskiej Policji, sprawa numer Pu-2380-120-029-089/2019/ESz 1.1.Zamawiający planuje wykonanie usługi w następujących ilościach, w n/w lokalizacjach: Część 1 - miasto Wrocław – w 40 pojazdach, Część 2 - miasto Legnica – w 14 pojazdach, Część 3 - miasto Wałbrzych – w 14 pojazdach, Część 4 - miasto Jelenia Góra – w 4 pojazdach. Część 5 - miasto Zgorzelec – w 4 pojazdach. 1.2.Wykazane ilości są orientacyjne, a faktyczne zamówienia będą zależeć od potrzeb Zamawiającego. 1.3.W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do odbioru turbiny samochodowej z n/w lokalizacji na podstawie pisemnego zlecenia (wzoru stanowi załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy): Część 1 - Stacji Obsługi Pojazdów we Wrocławiu ul. Połbina 1, Część 2 - Stacji Obsługi Pojazdów w Legnicy al. Rzeczypospolitej 5/11, Część 3 - Stacji Obsługi Pojazdów w Wałbrzychu ul. Psie Pole 7, Część 4 - Stacji Obsługi Pojazdów w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 22, Część 5 - Punktu Obsługi Technicznej KPP w Zgorzelcu ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12G, i po wykonaniu usługi dostarczenie jej z powrotem do siedziby Zamawiającego, z której była odbierana. 1.4. Wykonawca jest zobowiązany do: - odbioru turbin samochodowych w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 14:00 w ciągu 1 dnia od otrzymanego pisemnego zgłoszenia przesłanego przez Zamawiającego na adres e-mail … - wykonania usługi i dostarczenia turbiny do siedziby Zamawiającego, z której została odebrana w ciągu 2 dni od jej odbioru. 1.5. Zamawiający ze względów organizacyjnych zastrzega sobie prawo do przekazywania wszystkich turbin – w łącznej ilości 76 szt. – tylko z jednej siedziby, tj. Stacji Obsługi Samochodów we Wrocławiu, a co za tym idzie, w takim przypadku Wykonawca będzie je dostarczał po wykonaniu usługi również do tej siedziby. 1.6. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia Zamawiający określił w załączniku nr 2 – Istotnych Postanowieniach Umowy. 1.7. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w zakresie realizacji usługi dla poszczególnych lokalizacji 1.8. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50116000-1 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów. 1.9. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców - o ile są znani, (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, zgodnie z § 2 Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do Zaproszenia). Minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonaną usługę wynosi 12 miesięcy – wymagane minimum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50116000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz całkowitą cenę ofertową brutto; 3.2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3.3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5.a). Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 3.5. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.6. Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 3.2 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je w terminie składania ofert na adres: ewa.szladow-pauch@wr.policja.gov.pl. 3.6.1. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez Wykonawcę, jest poczta elektroniczna. Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 3.6.2. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 3.6.3. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: - Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny, - po stworzeniu przez Wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, Wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie, - podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych, - w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu, - Wykonawca przesyła Zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. iwona.rogaczewska@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę Wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację Wykonawcy, - Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie, - Datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego Zamawiającego. 3.7. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców - o ile są znani, (załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach