Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zarządzania targowiskiem miejskim (ZIELONY RYNEK) przy ul. Sportowej w Przemyślu.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zarządzania targowiskiem miejskim (ZIELONY RYNEK) przy ul. Sportowej w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie zarządzania targowiskiem miejskim (ZIELONY RYNEK) położonym na działce nr 605 w obrębie 207 miasto Przemyśl, przy ul. Sportowej w Przemyślu stanowiącym majątek Gminy Miejskiej Przemyśl. Podstawowe dane targowiska: 1) powierzchnia całkowita targowiska - 6.273 m2, 2) powierzchnia ciągów pieszych - 4.186 m2, 3) powierzchnia stoisk handlowych - 1.831 m2, 4) powierzchnia obiektów zabudowanych na terenie targowiska - 156 m2, 5) powierzchnia terenów nieużytkowych - 100 m2. Zakres prowadzenia i administrowania targowiskiem obejmuje: - organizowanie prawidłowego funkcjonowania i pracy targowiska sześć dni w tygodniu tj, od poniedziałku do soboty w godzinach określonych w regulaminie targowiska, oraz dodatkowych okazjonalnych dni otwarcia targowiska , w dniach ustawowo wolnych od pracy (średnio cztery dni w roku np. niedziela handlowa przed Wielkanocą ,Św. Zmarłych, Bożym Narodzeniem), - dozorowanie obiektu 24 godz. na dobę , - ponoszenie opłat z tytułu zużycia energii elektrycznej, wody i ścieków, - wywozu nieczystości stałych, z obiektu przez koncesjonowanych przewoźników, lub gminne jednostki organizacyjne, - bieżące sprzątanie i utrzymanie w czystości całego obiektu i przyległych chodników, - zapewnienie urządzeń do gromadzenia odpadów, - zimowe utrzymanie ciągów pieszych wraz z wywozem śniegu i utrzymaniem ciągów pieszych w należytej szorstkości, - opróżnianie na bieżąco koszy na śmieci umieszczonych na chodniku przyległym do targowisk - prowadzenie na bieżąco napraw i konserwacji przekazanych obiektów i urządzeń, - typowanie i zgłaszanie zamiaru do wykonania prac remontowych na targowisku do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Miejskiego, usuwanie samosiewów w obrębie targowiska - płacenie ogłoszeń o przetargach, - zawieranie umów na dzierżawę straganów stołów i ław oraz części nieruchomości targowiska pod lokalizację punktów handlowych nietrwale związanych z gruntem w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy , - zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich uszkodzeń dotyczących przyjętego mienia wynikłych w trakcie świadczenia usług - prowadzenie niezbędnej dokumentacji stanowiącej podstawę do rozliczenia ze Zleceniodawcą, uwzględniającej zapisy umowy i Uchwały Rady Miejskiej, - przestrzeganie i egzekwowanie regulaminu targowiska. - organizowanie spotkań zgodnie z § 8 ust. 4 regulaminu targowisk miejskich, w sprawie przyznawania miejsc handlowych i innych problemów jeden raz w miesiącu z udziałem zainteresowanych stron: przedstawiciela Prezydenta Miasta Przemyśla , przedstawicieli organizacji i stowarzyszeń reprezentujących kupców prowadzących działalność na targowisku oraz przedstawiciela administratora , - dbanie o tablicę ogłoszeń i umieszczanie na niej aktualnego regulaminu, planu sytuacyjnego miejsc sprzedaży i bieżących informacji - prowadzenie biura obsługi szaletów na targowisku dopuszcza się zlecenie prowadzenia szaletów innym podmiotom . - usuwanie z terenu targowiska połamanych np. przez wiatr i okiść konarów i gałęzi drzew oraz innych przedmiotów utrudniających swobodne poruszanie się
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi - wymagana jest licencja zawodowa w zakresie zarządzania nieruchomością zgodnie z art. 189 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez zatrudniania podwykonawców, 4. Zrealizowali w ostatnich 3 latach zamówienie na usługi o podobnym charakterze i wartości, jak niniejsze zamówienie, przez co Zamawiający rozumie zarządzanie nieruchomościami lub targowiskiem o łącznej powierzchni użytkowej minimum 2000 m2 przez minimum 1 rok w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz wartości świadczonych usług w kwocie łącznej minimum 100 000 zł. wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie 5. wniosą wadium. 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 164 z 2006 r, poz. 1163 z późn. zm.). 8. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz. 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w tym uprawnienia do zarządzania nieruchomością zgodnie z art. 189 Ustawy o gospodarce nieruchomościami (załączając kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem ). 3) wykazu wykonanych, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości - zgodnie z zał. nr 4 do siwz. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na etapie składania ofert zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez wykonawcę dokumentu o spełnieniu tego warunku aktualnego na dzień składania ofert, natomiast przed zawarciem umowy zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC na okres realizacji usługi. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Dokumenty wymienione w dziale 4 pkt. 1 ppkt. 1-2 oraz w pkt. 3 ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia warunku wymienionego w pkt. 2 ppkt 1 i 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach