Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń. Część A: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. obsługi komputera, 2. sprzedawcy. 3. umiejętności księgowych, Część B: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. pielęgnacji paznokci, 2. usług fryzjerskich, Część C: nabycia umiejętności i uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z obsługą magazynu

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Sienkiewicza 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 63 257 04, 63 233 25 , fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Sienkiewicza 32 32
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 63 257 04, 63 233 25, fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
    REGON: 00517282300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń. Część A: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. obsługi komputera, 2. sprzedawcy. 3. umiejętności księgowych, Część B: Odrębne szkolenia z zakresu: 1. pielęgnacji paznokci, 2. usług fryzjerskich, Część C: nabycia umiejętności i uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z obsługą magazynu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część A Odrębne szkolenia z zakresu: 1. obsługi komputera - liczba Uczestników 11 osób, 2. sprzedawcy - liczba Uczestników 16 osób, 3. umiejętności księgowych- liczba Uczestników 6 osób. Część B Odrębne szkolenia z zakresu: 1. pielęgnacji paznokci -liczba Uczestników 13 osób 2. usług fryzjerskich -liczba Uczestników 9 osób Część C nabycie umiejętności i uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z obsługą magazynu - liczba Uczestników 14 osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy, tzn. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ad. pkt 1) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności szkoleniowej W przypadku przedstawienia dokumentu wystawionego przed 6 miesiącami należy złożyć oświadczenie o kontynuowaniu prowadzenia działalności. Ad. pkt 2) - wykaz przeprowadzonych w ciągu trzech lat szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - minimum jedno szkolenie na każdy zakres stematyczny. - Wykaz zaplecza lokalowego - liczba pracowni przystosowanych do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń oraz liczba stanowisk pracy w tych pracowniach z ogólnym opisem wyposażenia stanowiska - dane adresowe lokalu lub lokali na terenie miasta Siedlce, w którym będzie przeprowadzane szkolenie Ad. pkt 3) oświadczenie (formularz ofertowy), Ad. pkt 4) oświadczenie (formularz ofertowy), Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia - nie spełnia Wykonawcy nie spełniający choćby jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności szkoleniowej W przypadku przedstawienia dokumentu wystawionego przed 6 miesiącami należy złożyć oświadczenie o kontynuowaniu prowadzenia działalności. - wykaz przeprowadzonych w ciągu trzech lat szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia - minimum jedno szkolenie na każdy zakres szkolenia. - wykaz zaplecza lokalowego - liczba pracowni przystosowanych do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń oraz liczba stanowisk pracy w tych pracowniach z ogólnym opisem wyposażenia stanowiska - dane adresowe lokalu lub lokali na terenie miasta Siedlce, w którym będzie przeprowadzane szkolenie - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie , (formularz ofertowy), - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy, (formularz ofertowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: lokalizacja zaplecza lokalowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach