Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej - Złota Jesień w Czechowicach- Dziedzicach przy ul. Zacisze

Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Kolejowa 37
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2154409 , fax. 32 2154409
  • Data zamieszczenia: 2010-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach
    ul. Kolejowa 37 37
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2154409, fax. 32 2154409
    REGON: 00344912000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ops.czechowice-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej - Złota Jesień w Czechowicach- Dziedzicach przy ul. Zacisze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowywanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS w ilości około 6 800 osobodni. W Domu Pomocy Społecznej obecnie przebywa 13 osób , planuje się, że do końca 2011 roku liczba mieszkańców zwiększy się do 25 osób. Zamawiający oświadcza, że wskazana powyżej ilość osobodni ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość w ramach zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Jeden osobodzień składa się ze śniadania, obiadu z podwieczorkiem i kolacji. Posiłki należy dostarczać o godz.: -śniadanie - 800 -obiad z podwieczorkiem - 1300 -kolacja - 1800 Proporcje cenowe dziennej stawki żywieniowej muszą odpowiadać następującym wymogom: 1.wartość wsadu do kotła w dziennej stawce żywieniowej nie może być mniejsza niż 9,50 zł. brutto, 2.śniadanie - 25% dziennej stawki żywieniowej obiad z podwieczorkiem - 50% dziennej stawki żywieniowej kolacja - 25% dziennej stawki żywieniowej, 3.realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w systemie ciągłym obejmującym również soboty, niedziele i święta. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia, w trakcie realizacji, zakresu usługi, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie leżało w interesie Zamawiającego ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych. Istotne warunki przedmiotu zamówienia: 1.Posiłki muszą być przygotowywane i transportowane z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów sanitarno - higienicznych a w szczególności: -ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. Nr 171, poz.1225 z 2006 r. z późn. zm.), -Rozp. Min. Zdrowia z dnia 26.04.2004 r. w sprawie wymagań higieniczno - sanitarnych w zakładach produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (Dz.U.. nr 104, poz. 1096), -Rozp. Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( Dz. U. nr 21, poz.179 z 2003 r.) 2.Wykonawca będzie zobowiązany do porcjowania i wydawania posiłków na stołówce DPS-u . Pracownicy Wykonawcy mający styczność z żywnością będą umundurowani lub oznaczeni w sposób nie budzący zastrzeżeń pod względem ich identyfikacji. 3.Odbiór naczyń i pojemników w których będą dostarczane posiłki, ich umycie i dezynfekcja należy do Wykonawcy. 4.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odbiór odpadów pokonsumpcyjnych, które będą składowane w naczyniach dostarczonych przez Wykonawcę. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania kolacji łącznie z obiadem z wyłączeniem dwóch dni w tygodniu, dla których należy przygotować kolację -ciepłą. 6.Zamawiający będzie oceniał jakość posiłków na podstawie ustawy z dnia 25.11.1970 o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, norm żywienia oraz zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia posiłków dla chorych mieszkańców. Odpowiedzialność za przygotowanie diety ponosi Wykonawca, który musi zatrudniać lub dysponować dietetykiem z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym. 8.W sporządzaniu posiłków należy uwzględnić powszechnie stosowane diety między innymi : -dietę podstawową, -dietę lekkostrawną, -dietę cukrzycową, -dietę wątrobowa, -dietę wysokobiałkową itp. Dodatkowe posiłki dotyczące np. diety cukrzycowej będą po uzgodnieniu z Wykonawcą dostarczane w następujący sposób: -drugie śniadanie razem z pierwszym śniadaniem, -posiłek nocny razem z kolacją. 9.Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dziesięciodniowego jadłospisu w dwóch wersjach do wyboru i do zatwierdzenia, w jadłospisie należy podać gramaturę. Jadłospisy zostaną przekazane Zamawiającemu z tygodniowym wyprzedzeniem faxem lub pocztą elektroniczną, 10.Zestawy muszą zawierać zróżnicowane menu z uwzględnieniem sezonowych produktów dostępnych na rynku. 11.Ilość zamawianych posiłków uzależniona będzie od ilości mieszkańców aktualnie przebywających w DPS. Posiłki zamawiane będą przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny1300 dnia poprzedniego. 12.Dostarczane posiłki muszą posiadać odpowiednią temperaturę, pomiar temperatury odbywać się będzie w momencie przywozu posiłków: -gorące zupy - minimum 75oC, -gorące drugie dania - minimum 65oC, -gorące napoje - minimum 80oC, -sałatki i surówki - minimum 5oC. 13.Zamawiający wymaga aby w okresie świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy posiłki miały charakter świąteczny z uwzględnieniem tradycyjnych potraw oraz ciast. 14.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania zupy w ilości 400 ml na osobę, plus 20% porcji zupy dodatkowo, w celu wydania ewentualnej dokładki. 15.Wykonawca jest zobowiązany wykonać posiłki z naturalnych produktów metodą tradycyjną nie używając produktów typu instant oraz gotowych produktów ( np. pierogi mrożone, klopsy, gołąbki itp.) 16.Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia podania. Pobór próbek i ich przechowywanie następuje zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007r. nr 80 poz. 545). 17.Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. sanitarnej, wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą mandaty lub kary odpowiada Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielnych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach nr: 56 1020 1390 0000 6002 0024 9706 -kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ops.czechowice3-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach