Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla pracowników placówek medycznych, mających podpisany kontrakt z NFZ w ramach projektu systemowego Akademia NFZ, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Grójecka 186 186
    02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
    REGON: 01544738200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla pracowników placówek medycznych, mających podpisany kontrakt z NFZ w ramach projektu systemowego Akademia NFZ, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla pracowników placówek medycznych, mających podpisany kontrakt z NFZ w ramach projektu systemowego Akademia NFZ, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Uczestnicy szkoleń będą rekrutowani przez Zamawiającego spośród osób zatrudnionych w podmiotach leczniczych zakładach opieki zdrowotnej, które zawarły umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia na realizację świadczeń opieki zdrowotnej i należą do kadry zarządzającej, pracowników zatrudnionych na stanowiskach specjalistycznych /analitycy, lekarze, pielęgniarki/. 3. Cel szkolenia: rozwój kompetencji miękkich, niezbędnych w rozwoju zarówno zawodowym wśród personelu placówek medycznych zatrudnionych na stanowiskach specjalistycznych /analitycy, lekarze, pielęgniarki/ oraz kierowniczych. 4. Ramowy harmonogram szkolenia: I. Zasady kontraktowania świadczeń zdrowotnych w Polsce szkolenie z zakresu technik negocjacji Liczba szkoleń: sześć w 2013 r. Liczba uczestników jednego szkolenia: 35 osób. Proponowane miejsca i terminy szkoleń do ustalenia z Zamawiającym: od 20 do 24 maja Bydgoszcz, od 10 do 14 czerwca Kraków, od 5 do 9 sierpnia Łomża, od 19 do 23 sierpnia Szczecin, od 2 do 6 września Rzeszów, od 16 do 20 września Zielona Góra. Opis szkolenia : Techniki negocjacji /6 godzin zegarowych/ 1. Skuteczne techniki negocjacyjne: podstawowe i profesjonalne: modele negocjacji: twarde, miękkie, rzeczowe, szachowe modele negocjacyjne, przełamywanie impasu i barier. 2. Techniki manipulacyjne: jak bronić się przed manipulacją? negocjacje a manipulacje. 3. Cechy skutecznego negocjatora: autoprezentacja, komunikacja werbalna i niewerbalna, nawyki skutecznego negocjatora, zespół negocjacyjny. II. Zasady raportowania i sprawozdawczości z realizacji usług medycznych finansowanych ze środków publicznych szkolenie z zakresu Zarządzania sobą w czasie i organizacja czasu pracy Liczba szkoleń: dwa w 2013r. Liczba uczestników jednego szkolenia: 35 osób. Proponowane miejsca i terminy szkoleń do ustalenia z Zamawiającym: od 22 do 24 maja Katowice, od 6 do 10 maj Olsztyn. Opis szkolenia: Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy /6 godzin zegarowych/ 1. Autodiagnoza zarządzania czasem diagnoza indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu. 2.Reguły zarządzania czasem /7 technik zarządzania sobą w czasie/. 3.Wyznaczenie celów i planowanie- jak skonstruować cel by zwiększyć szanse na jego realizację /m.in. SMART, krzywa Gaussa, zasada 60/20/20, cele krótko i długoterminowe/. 4. Zarządzanie priorytetami: diagram Eisenhowera, ustalanie priorytetów, podział zadań na pilne, niepilne, ważne i nieważne, zasada Pareto w skutecznym zarządzaniu czasem, zasada ABC, zasada WARTO. 5.Złodzieje czasu pochłaniacze czasu, przerywacze pracy. 6.Przyczyny i metody walki z odkładaniem zadań na później. 7.Sztuka delegowania zadań. 8.Narzędzia pomocne w zarządzaniu sobą w czasie. III. Zasady prawidłowego przygotowania ofert w ramach konkursów na świadczenia medyczne finansowane ze środków publicznych szkolenie z zakresu technik radzenia sobie ze stresem Liczba szkoleń: dwa w 2013r. Liczba uczestników jednego szkolenia: 35 osób. Proponowane miejsca i terminy szkoleń do ustalenia z Zamawiającym: od 16 do 20 września Grudziądz, od 23 do 27 wrzesień Kielce. Opis szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem /6 godzin zegarowych/ 1.Czym jest stres? mechanizm powstawania stresu, identyfikacja symptomów stresu, stres korzystny i niekorzystny, stres w miejscu pracy, stres a dążenie do perfekcjonizmu. 2.Rozpoznanie indywidualnej podatności i odporności na stres. 3.Radzenie sobie ze stresem: metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów, techniki asertywnego zachowania, reakcja na bierność i agresję, techniki relaksacyjne. IV.Udzielanie informacji o świadczeniach zdrowotnych realizowanych przez świadczeniodawców oraz prawach przysługujących pacjentom - szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej Liczba szkoleń: dwa w 2013r. Liczba uczestników jednego szkolenia: 35 osób. Proponowane miejsca i terminy szkoleń do ustalenia z Zamawiającym: od 13 do 17 maja Opole, od 3 do 7 czerwca Częstochowa. Opis szkolenia: Komunikacja interpersonalna /6 godzin zegarowych/ Umiejętności komunikacyjne w pracy z pacjentem 1. Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji. Czym są i jak ich unikać? 2. Człowiek w sytuacji stresowej. Z czym przychodzą do nas interesanci i czego oczekują? 3. Jak przekazywać trudne informacje i jednocześnie nie zniechęcać innych do siebie. Sztuka krytykowania i przyjmowania krytyki. Warsztaty wraz z omówieniem. Umiejętności komunikacyjne a relacje z mediami 1.Człowiek w sytuacji kryzysowej. 2.Jak dbać o wizerunek instytucji i nie dać się mediom? 3.Trening medialny w sytuacjach kryzysowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena merytoryczna szczególowego programu szkolenia i sposobu realizacji szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach