Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć kursowych dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych i Drzewnych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć kursowych dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych i Drzewnych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć kursowych dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych i Drzewnych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Zamówienie podzielone jest na siedem zadań częściowych obejmujących: 1) Zajęcia kursowe przygotowujące do programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC (1 grupa) - 40 godzin lekcyjnych. 2) Zajęcia kursowe przygotowujące do wykonywania kosztorysów budowlanych i pomiarowania robót budowlanych i instalacyjnych z wykorzystaniem programów komputerowych (razem 2 grupy po 40 godzin) - 80 godzin lekcyjnych. 3) Zajęcia kursowe przygotowujące do użytkowania wózków widłowych (2 grupy po 40 godzin) - 80 godzin lekcyjnych. 4) Zajęcia kursowe w zakresie przepisów prawa, montażu i eksploatacji systemów odnawialnych źródeł energii oraz utylizacji odpadów (1 grupa) - 40 godzin lekcyjnych. 5) Zajęcia kursowe przygotowujące do uzyskania uprawnień SEP w zakresie ekspoloatacji urządzeń instalacji i sieci elektrycznych do 1kV (1 grupa) - 40 godz. 6) Zajęcia kursowe przygotowujące do obsługi elektronarzędzi i maszyn stolarskich stosowanych przy wykonywaniu podłóg (1 grupa) - 40 godzin lekcyjnych. 7) Zajęcia kursowe przygotowujące do obsługi urządzeń budowlanych i instalacyjnych: agregatów tynkarskich i agregatów do wykonywania posadzki oraz sprzętu do wykonywania połączeń rur poprzez lutowanie, zgrzewanie, zaciskanie (razem 2 grupy po 40 godzin) - 80 godzin lekcyjnych. 3. Realizacja ww. zajęć kursowych odbywać się będzie w siedzibie ZSMiD przy ul. Dworskiego 99 w Przemyślu, przez czas trwania umowy, w terminach uzgodnionych z dyrekcją szkoły we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku, w wymiarze godzin przewidzianych dla każdej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą dyrekcji szkoły. 4. Zajęcia prowadzone będą od grudnia 2012 r. do 30 maja 2013 r. w wymiarze 400 godz. Oraz od 15 października 2013 r. do 30 maja 2014 r. w wymiarze 400 godz.. W roku szkolnym 2012 - 2013 zajęcia kursowe prowadzone będą dla 10 grup szkoleniowych w składzie 12 - 16 osobowym i w wymiarze po 40 godz., a w roku szkolnym 2013 - 2014 również dla 10 grup szkoleniowych w wymiarze po 40 godz. (1 godz. lekcyjna - 45 minut). Razem 800 godzin lekcyjnych. 5. Zajęcia kursowe zostaną przeprowadzone zgodnie z programem zajęć przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Zajęcia kursowe będą prowadzone z zachowaniem cyklu: 2 godziny zajęć teoretycznych tygodniowo lub 4 godziny zajęć praktycznych. 7. Wykonawca uzgodni z Dyrekcją Szkoły harmonogram planowanych do prowadzenia zajęć kursowych i przedłoży do Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami umowy. 8. Wykonawca w toku prowadzonych zajęć będzie w sposób systematyczny prowadził dokumentację związaną z prowadzeniem danej części zajęć tj. listy obecności, dzienniku zajęć, oceny postępu wraz z określeniem uczniów osiągających najwyższe wyniki, na podstawie przeprowadzonych testów, ćwiczeń a także inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu (np. kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celu projektu zapisanych we wniosku o dofinansowanie). 9. Przygotowania i sporządzenia w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania (sprawozdań) danego rodzaju zajęć i działań wynikających z projektu, w którym zawarte będzie okresowe porównanie wyników osiąganych przez uczniów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym. 11. Po zakończeniu zajęć kursowych Wykonawca wyda stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np. zaświadczenie zawierające dane uczestnika kursu, tematykę kursu, liczbę godzin przypadająca na poszczególne tematy w ramach prowadzonych zajęć. 12. Program tematyczny poszczególnych zajęć kursowych oraz wymagania jakie ma spełnić Wykonawca zawarte są w załącznikach na 1 i 1 A do SIWZ, a pozostałe zobowiązania zawarte są we wzorze umowy. 13. Materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne dla uczniów umożliwiające przeprowadzenie wymienionych w pkt 1 zajęć kursowych zabezpiecza Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach